Loading...
وشو کپ کے سیمی فائنل میں کیا امپایر دھرمسینا نے جیسن رائے کو غلط آؤٹ دیا؟| Webdunia Hindi

وشو کپ کے سیمی فائنل میں کیا امپایر دھرمسینا نے جیسن رائے کو غلط آؤٹ دیا؟

Last Updated: گرووار, 11جولائی2019 (21:53 IST)
برمنگھم۔ جو امپایر میدان میں انگلی اٹھاکر بلے باز کا کام تمام کر دیتا ہے یا پھر ہاتھ اٹھاکر گیندباز کی گیند کو نو بال قرار دیکر'فری ہٹ'کا تحفہ دیتا ہے,اب اسی فیصلوں پر انگلی اٹھنا شروع ہو گئی ہے۔ تازہ معاملہ وشو کے دوسرےمیں دیکھنے کو ملا,جب امپایر دھرمسینا اس چکرویوہ میں پھنس کرکے بلے باز جیسن رائے کو آؤٹ دے بیٹھے۔
لگتا ہے کهکے فائنل میچ کے فائنل اوور سے امپایر کے غلط فیصلوں کی جو شروعات ہوئی تھی,اسنے آئی سی سی وشو کپ کرکٹ کو بھی اپنے آغوش میں لے لیا ہے۔ پہلے سیمی فائنل میچ میں مہندرسنگھ دھونی کے آؤٹ ہونے پر سوشل میڈیا میں گرووار کو لمبی بحث ہوتی رہیں اور کرکٹ میں دخل رکھنے والے اپنے اپنی سوچ کے حساب سے دلیل دیتے رہے که امپایر سجگ ہوتے تو دھونی ناٹاؤٹ ہوتے۔

بہرحال,جب انگلینڈ کی ٹیم آسٹریلیا دوارہ جیت کے لئے دیئے گئے224رنوں کے لکشیہ کا پیچھا کر رہی تھی,تب20ویں اوور میں سلامی بلے باز جیسن رائے کو امپایر دھرمسینا نے تب کیچ آؤٹ دے دیا,جب وہ شتک سے15رن دور تھے۔ جیسن خود امپایر کو کہہ رہے تھے که وہ ناٹاؤٹ ہیں کیونکہ گیند اور بلے کا سمپرک ہی نہیں ہوا,لیکن دھرمسینا اپنے فیصلے پر اڈگ رہے۔
یہ معاملہ تب ہوا جب انگلینڈ کا سکور19.4اوور میں147رن تھا۔ آسٹریلیائی گیندباز پیٹ کمنس کی گیند پر جیسن رائے کا کیچ وکٹ کیپر ایلیکس کیری نے لپکا۔ ٹی وی رپلے میں بھی صاف دکھائی دے رہا که گیند نے بلے کو چھوا تک نہیں۔ انگلینڈ کا دربھاگیہ تھا که اسکے پاس رویو نہیں بچا تھا۔ یدی رویو لیا جاتا تو تیسرا امپایر جیسن کو ناٹاؤٹ قرار دیتا۔

غلط فیصلے کا شکار ہوکر جیسن تھکے ہوئے قدموں سے ڈریسنگ روم لوٹ گئے۔ لوٹتے وقت وہ بڑبڑاتے رہے اور امپایر کے فیصلے سے ناخوش بھی دکھائی دیئے۔ انہوں نے65گیندوں میں9چوکے اور5چھکوں کی مدد سے85رن کی پاری کھیلی۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation