Loading...
بہت سی انوکولتائیں ہیں نو ورش میں بھارت کے لئے| Webdunia Hindi

بہت سی انوکولتائیں ہیں نو ورش میں بھارت کے لئے

ورش2019کا سواگت۔ پاٹھکوں کوکی شبھ کامنائیں۔ نو ورش کے سواگت میں آئیے ہم وشو کی کیول انہیں خبروں اور گھٹناؤں کا وشلیشن کریں جوسہت وشو کو اس ورش سکاراتمک روپ سے پربھاوت کرینگی۔

بانگلادیش میں شیخ حسینہ پن بھاری بہہ مت سے نرواچت ہوئیں۔ یدیپی ان پر چناووں میں دھاندھلی کے آروپ ہیں اور دنیا میں انکی آلوچنا بھی ہوئی ہے کنتو بھارت اس وشیہ پر کچھ نہیں بولنا چاہیگا کیونکہ بھارت کی جو چنتائیں بانگ‍لادیش کو لیکر تھیں وہ شیخ حسینہ کی سرکار کے دوران نشچت روپ سے کم ہوئی ہیں۔ وشیشکر آتنکوادیوں اور اتوادیوں پر انہوں نے لگام قص رکھی ہے,روہنگیا لوگوں کو بھارت میں دھکیل نہیں رہیں ہیں اور ارتھویوستھا میں اچھی پرگتی اچھی ہونے سے بانگلادیشی گھس پیٹھیوں سے بھارت کو جوجھنا نہیں پڑ رہا ہے۔ ات شیخ حسینہ سرکار کا بنے رہنا بھارت کے ہت میں ہے۔

شری لنکا میں دو ماہ پورو راشٹرپتی سرسینا نے پورو پردھان منتری راج پکشے کے ساتھ ملکر سازش کی اور ویدھانک روپ سے نرواچت سرکار کے بھارت سمرتھک پردھان منتری وکرمسنگھے کی سرکار کو برخاست کر راج پکشے کو ستا دے دی تھی۔ راج پکشے کو نہ تو سدن میں بہہ مت ملا اور نہ ہی سپریم کورٹ کا ساتھ۔ سپریم کورٹ نے بھی انکی سرکار کو اویدھ گھوشت کر دیا۔ راشٹرپتی سرسینا کو اپنا نرنیہ واپس لینا پڑا اور اویدھ طریقے سے ہٹائی گئی سرکار کو پن ستھاپت کرنا پڑا۔ چونکہ وکرمسنگھے بھارت سمرتھک ہیں,ات آنے والے ورشوں میں شری لنکا میں چین کی گتیودھیاں کم ہی رہینگی جو کوٹنیتک درشٹیکون سے بھارت کے ہت میں ہے۔ اسی طرح مالدیو میں بھی بھارت کی متر سرکار آ جانے سے ہند مہاساگر شیتر میں بھارت کی رننیتک چنتائیں اور بھی کم ہوئی ہیں۔

جہاں تک پاکستان کا پرشن ہے,عمران کے نیترتو میں بنی سرکار پر آتنکی گتیودھیوں کی روک تھام کے لئے امریکی راشٹرپتی ٹرمپ کا بڑا دباوٴ ہے۔ اب یہ نشچت ہے که ٹرمپ سرکار کسی بھی طرح کی مفت سہایتا نہیں دیتی ہے۔ یدی انکی ہدایت کے انوسار کام نہیں تو پیسہ بھی نہیں۔ ٹرمپ کی خاص بات یہ ہے که وہ راجنیتگیہ نہیں ہیں۔ جو سوچتے ہے وہ بول دیتے ہیں۔ کسی کی پرواہ نہیں کرتے اور نہ ہی دومنہی بات کرتے ہیں۔ پاکستان کو کئی بار دو ٹوک سنا چکے ہیں۔ اسلئے سہایتا راشی سے ونچت پاکستان کو اب آتنکی گتیودھیوں کے لئے دھن مہیا کرنے کی مشکل بنی رہیگی جس کا سیدھا لابھ بھارت کو ملیگا۔

ادھر چین لگاتار امریکہ کے ساتھ ویوپارک سمبندھوں کو لیکر دباوٴ میں ہے۔ ٹرمپ چاہتے ہیں که چین,امریکہ کو جتنے مولیہ کا مال بیچتا ہے اتنے ہی مولیہ کا سامان خریدے۔ اسلئے چین ابھی بھارت سے کوئی پنگا نہیں لینا چاہیگا کیونکہ اسے بھارت کے ساتھ ویوپارک سہیوگ چاہئیے۔ یہی وجہ ہے که اتری سیما پر شانتی بنے رہنے کے آثار ہیں۔ مدھیہ پورو میں شانتی ستھاپت ہوتی دکھ رہی ہے جو وشو کے لئے تو اچھا ہے ہی,بھارت کے لئے بھی ویوسائے کے نئے اوسر کھلینگے۔ ایران کو لیکر امریکہ کا رخ اتنا کڑا نہیں ہے,ات بھارت کو ایران کے ساتھ بھی ویوپار بڑھانے کے اچھے اوسر ملیں گے۔

انترراشٹریہ بازار میں تیل کے گرتے داموں سے بھارت کی ارتھویوستھا میں مضبوطی آتی دکھ رہی ہے۔ وشیشگیوں کا ماننا ہے که یہ ستھتی پورے ورش بنی رہیگی۔ روپیہ پن مضبوط ہوا ہے۔ پچھلے ورش تیل کے بھاووں سے عام جنتا سے لیکر سرکار تک پریشان تھی کنتو بدلی ہوئی پرستھتیوں میں سرکار کے پاس وکاس کے مد میں خرچ کرنے کے لئے اب ادھک دھن اپلبدھ رہیگا۔

اور انت میں وراٹ کوہلی کی ٹیم نے ورش کے انت میں آسٹریلیا کے وردھ جو جیت درج کی ہے اس سے نشچت ہی بھارتیہ ٹیم کا منوبل اونچائیوں پر ہوگا اور ہم وشواس کریں که ورتمان ٹیم اس ورش سپھلتا کے نئے سوپان چومیگی۔ کل ملاکر غط ورش کی اپیکشا نو ورش میں سنسار کے سامنے چنوتیاں کم ہیں,ات امید ہے که بھارت ان سبھی انوکول پرستھتیوں کا لابھ اٹھا سکےگا۔ آمین۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation