Loading...
دھیان یوگ سے بڑھائیں اپنی سمرن شکتی,بنیں شکتی سمپن| Webdunia Hindi

دھیان یوگ سے بڑھائیں اپنی سمرن شکتی,بنیں شکتی سمپن


 
ادھو, نہ بھئے دس بیس > > 'یج‍جاگرتو دورمدیتی دیوں تدو سپ‍تس‍یہ تتھیویتی دورنگمں
ج‍یوتشاں ج‍یوتریکں تن‍مے من: شو سنکل‍پمس‍تو۔۔'  

ارتھات جو جاگرت دشا میں دور سے دور چلا جاتا ہے ارتھات جو منش‍یہ کےمیں رہتا ہوا بھی دیوی شکتی سمپن‍نہ ہے,جو سوتی دشا میں لے کو پر اپ‍ت ہوتا ہے ارتھات نہ جانے کہاں کہاں چلا جاتا ہے,جو جاگتے ہی پھر لوٹ کر آ جاتا ہے ارتھات پہلے کے سمان اپنا سب کام کرنے لگتا ہے,جو دورگامی ہے ارتھات جہاں نیتر آدی اندریاں نہیں جا سکتیں وہاں بھی پہنچ جاتا ہے,جو بھوت,بھوش‍یہ اورتینوں کو جان سکتا ہے,جو پرکاشات‍مک ہے ارتھات جسکے پرکاش سے اتواہت ہو اندریاں اپنے اپنے وشیوں میں جا لگتی ہیں,وہ میرا من کل‍یان کی باتوں کو سوچنے والا ہو۔
 
منووگیانکوں نے بناوٹ کے انوسار من کو3بھاگوں میں ورگیکرت کیا ہے
 
1.سچیتن: یہ من کا لگ بھگ10واں حصہ ہوتا ہے جسمیں سویں تتھا واتاورن کے بارے میں جانکاری(چیتنا)رہتی ہے۔ دینک کاریوں میں ویکتی من کے اسی بھاگ کو ویوہار میں لاتا ہے۔
 
2.اچیتن:یہ من کا لگ بھگ90پرتیشت حصہ ہے جسکے کاریہ کے بارے میں ویکتی کو جانکاری نہیں رہتی۔
 
3.اردھچیتن یا پوروچیتن:یہ من کے سچیتن تتھا اچیتن کے بیچ کا حصہ ہے جسے منشیہ چاہنے پر استعمال کر سکتا ہے,جیسے سمرن شکتی کا وہ حصہ جسے ویکتی پریاس کرکے کسی گھٹنا کو یاد کرنے میں پر یوگ کر سکتا ہے۔
 
پھرایڈ نے کاریہ کے انوسار بھی من کو3مکھیہ بھاگوں میں ورگیکرت کیا ہے۔
 
1.اڈ(مول پرورتی) :یہ من کا وہ بھاگ ہے جسمیں مول پرورتی کی اچھائیں(جیسے که اترجیوت یونتا,آکرامکتا,بھوجن آدی سمبندھی اچھائیں)رہتی ہیں,جو جلدی ہی سنتشٹی چاہتی ہیں تتھا خوشیگم کے سدھانت پر آدھارت ہوتی ہیں۔ یہ اچھائیں اتارکک تتھا اموکھک ہوتی ہیں اور چیتنا میں پرویش نہیں کرتیں۔
 
2.ایگو(اہم) :یہ من کا سچیتن بھاگ ہے,جو مول پرورتی کی اچھاؤں کو واستوکتا کے انوسار نینترت کرتا ہے۔ اس پر سپر ایگو(پرم اہم یا وویک)کا پربھاؤ پڑتا ہے۔ اسکا آدھا بھاگ سچیتن تتھا اچیتن رہتا ہے۔ اسکا پرمکھ کاریہ منشیہ کو تناؤ یا چنتا سے بچانا ہے۔
 
پھرایڈ کی منوویگیانک پتری اینا پھرایڈ کے انوسار یہ بھاگ ڈیڑھ ورش کی آیو میں اتپن ہو جاتا ہے جس کا پرمان یہ ہے که اس آیو کے بعد بچہ اپنے انگوں کو پہچاننے لگتا ہے تتھا اس میں اہم بھاوٴ(سوارتھیپن)اتپن ہو جاتا ہے۔
 
3.سپر ایگو(وویک;پرم اہم) :ساماجک,نیتک ضرورتوں کے انوسار اتپن ہوتا ہے تتھا انبھو کا حصہ بن جاتا ہے۔ اسکے اچیتن بھاگ کو اہم آدرش(ایگو آئڈیل)تتھا سچیتن بھاگ کو وویک کہتے ہیں۔ 
 
 

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation