Loading...
اچھاشکتی میں نحت ہے اننت اور جا کا ساگر... | Webdunia Hindi

اچھاشکتی میں نحت ہے اننت اور جا کا ساگر...


 
> *درڑھ اچھاشکتی کو کیسے جگائیں
 
اچھا سپھلتا کا شروعاتی بندو ہے,یہ ہمیشہ یاد رکھیں۔ جس طرح چھوٹی آگ سے کم گرماہٹ ملتی ہے,اسی طرح کمزور اچھا سے کمزور پرنام ملتے ہیں۔ -نیپولین ہل
 
منشیہ کی اپلبدھیوں کی سیما اسکی اچھاشکتی پر نربھر ہے۔-اینان
 
پورانک ساہتیہ میں اچھا کو شکتی یا دیوی کا روپ دیا گیا ہے۔ بھاونوپنشد2میں کریاشکتی کو پیٹھ,گیانشکتی کو کنڈلی اور اچھاشکتی کو مہاترپرسندری کہا گیا ہے۔ اسکا نہتارتھ یہ ہو سکتا ہے که کنڈلنی شکتی کے جاگرت ہونے پر وہ اچھاشکتی کے جاگرت ہونے کا آدھار بنتی ہے۔
 
اچھاشکتی(Willpower) وہ ورتی چکر ہے جسکے انترگت پرتییہ,انوبھوتی,اچھا,گتی یا پرورتی,شریر دھرم سب کا یوگ رہتا ہے۔ جو سنکلپ کو ساکار کرنے کا مادھیم بنتی ہے وہ اچھاشکتی کہلاتی ہے۔ ایسی بلوتی اچھا کو جسکی جیوتی اہرنش کبھی مند نہ ہو,اسے درڑھ اچھاشکتی کہتے ہیں۔
 
ہم سب کے جیون میں کئی بار ایسی ستھتیاں آتی ہیں,جب ہمیں لگتا ہے که سب کچھ گڑبڑ ہو رہا ہے۔ ایسی ستھتی میں اچھاشکتی(Willpower)ہی آپ کو مصیبتوں سے لڑنے میں مدد کرتی ہے۔ اس شکتی کے انترگت درڑھ نشچیہ,آتموشواس,کاریہ کرنے کی انورت چیشٹا اور ادھیوسائے آدی گن آ جاتے ہیں۔ یہ شکتی منشیہ کے مکھمنڈل پر اپورو تیز اتپن کرتی ہے اور آنکھوں میں سموہن کا جادو لاتی ہے۔ پرشن اٹھتا ہے که ہم اکثر اسفل ک‍یوں ہو جاتے ہیں؟ ایسا اسلئے ہوتا ہے,ک‍یونکی ہم اپنی اچ‍چھاشکتی کو ان دیکھا کر دیتے ہیں۔
 
سنکل‍پ شکتی کو درڑھ بناکر ہم اپنی سوچ کے انوسار چیزوں کو پا سکتے ہیں۔ یہ سب کسی جادو کا نہیں بلکہ شریشٹھ اور شکتی شالی سنکلپ شکتی کا ہی کمال ہوتا ہے۔ منشیہ کی اچھاشکتی اور بودھک سنتلن2اموگھ شکتیاں ہیں جن کے بل پر وکٹ سے وکٹ پرستھتی کا بھی سامنا کیا جا سکتا ہے۔
 
 

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation