Loading...
اس بار مجھے مت جلائیے:راون| Webdunia Hindi

اس بار مجھے مت جلائیے:راون



بکلم:وویک ہردے

پورانک گننا اور مجھ پر لکھیسنہتا انوسار میری مرتیو کو نو لاکھ ورش ہو گئے ہیں۔ اتنی سدیرگھ اودھی پشچات بھی لگ رہا ہے جیسے میرا نروان ابھی کل ہی کی بات ہے,کیونکہ ان نو لاکھ ورشوں میں بھی آپ میرے پاپ کو کہاں شما کر پائے ہیں۔ ہر ورش بڑے اتساہ سے اور اتسو کے سمان منشیہ میرا"ودھ دوس"مناتا ہے۔ جب بھی میں اپنی بھیشن بھول بھولنے کا پریاس کرتا ہوں,دھرتی سے اٹھتی میرے"دہن"کی لپٹیں جتا دیتی ہیں که"منشیہ"شائد مجھے کبھی معاف نہیں کریگا۔
اس چر اننت کال میں سمبھوت مجھ سے ادھک بھیشن پاپ کرنے والے لوبھ بھی دھرتی پر جنم لے چکے ہو نگے,لیکن پتہ نہیں ہر سال میں ہی کیوں جلتا ہوں۔ شائد اسی"میں"کے کارن! آج بھی اس دھرتی پر ایسے اسنکھیہ لوگوں کو میں دیکھ رہا ہوں جنہیں آپ راون کہتے ہیں اور وہ راج بھی کر رہے ہیں,پھل پھول رہے ہیں اور سجا سے بھی بچ جاتے ہیں۔ یقین مانئے انکے سمان گھرنت,امانویہ اور پاشوک کرتیہ میں نے نہیں کئے ہیں۔

سادھن کی سارتھکتا اس تتھیہ سے ہوتی ہے که میں نے اپنا سادھیہ سادھنے کے لئے دتچت ہوکر گھور تپسیا کی ہے۔ ویدوں کا سویوستھت پٹھن کیا ہے۔ مجھے دسوں دشاؤں کا گیان ہونے سے اور آدتیہ کے سارتھی ارن سے پراپت ولکشن جیوتش گیان ہونے سےکہا جاتا ہے۔ اتوششٹھ گو ودھاؤں کے ادھشٹھاتا پرمپتا شنکرجی کا میں اپاسک ہوں۔ بھولیں سب سے ہوتی ہیں,مجھ سے بھی ہوئی ہیں۔ ہاں,یہ بھول اوشیہ بھیشن تھی جسکی پرنتی نے راجا رامچندر کو بھگوان شری رام میں روپانترت کر ادبھت دیوک کرانتی کر دی۔ سمبھوت میرے پاپوں کا پرایشچت اس دن ہو گیا تھا جب پربھو شری رام نے میری نابھی میں ستھت امرت کو اپنے تیر سے بھید کر مجھے"دیہانتپرایشچت"دیا تھا۔ اتنا ہی نہیں,بلکہ اپنے انج لکشمن کو جہاں شری رام نے میرے پیروں کے پاس بیٹھ کر گیارناجن کا آدیش دیا تو میرے چرسنچت اشرو بھی بہہ نکلے تھے۔
ہے مانوو! میں سویکار کرتا ہوں که مجھ سے اتینت شوبھجنک کرتیہ ہوا ہے۔ میری نو لاکھ ورش کی مرمانتک پیڑا دیکھ کر ماں سیتا نے بھی مجھے سورگ لوک سے شما کر دیا ہے۔ میرا وشواس کریں,آج کلیگ میں کئی گھرنت ککرتیہ ہو رہے ہیں۔ سبھیتا کی ہتیا ہو رہی ہے۔ استری کا بھیانک شوشن ہو رہا ہے,ننھی کوپلیں,جنہیں میں دیویسوروپ سمجھتا ہوں,بری طرح کچلی جا رہی ہیں۔ آج سروتر دویش,ترسکار,سوارتھ,دمبھ,ڈھونگ,متسر اور کام کا وش پھیل رہا ہے۔ بجائے سنگٹھت ہوکر مجھ جیسے بیجان بےبس پتلے کو جلانے کے آپ یدی ان برائیوں کے خلاف لڑیں تو یہ مانوتا اور سنسکرتی کے ہت میں سکاراتمک قدم ہوگا۔ میرا قاطر نویدن ہے آپ سے که اس بار سے مجھے جلانا بند کر دیجیے۔ یہ مجھے پورن روپ سے مکتی دلانے میں سہایک ہوگا۔ میں آپکی سکھد معنویہ سبھیتا کی منگل کامنا کرتا ہوں۔
-آپ اچت سمجھیں تو آپ کا,
راون۔



اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation