Loading...
بالوں کا جھڑنا روکنے میں مددگار ہو نگے یہ5یوگاسن,آپ بھی جانئے| Webdunia Hindi

بالوں کا جھڑنا روکنے میں مددگار ہو نگے یہ5یوگاسن,آپ بھی جانئے

5 Best Yoga Asanas To Prevent Hair Fall
ان دنوں کم عمر سے ہی بالوں کا جھڑنا ایک گمبھر سمسیا ہے۔ اگر آپ اس سمسیا کا ندان چاہتے ہیں تو یہ5 کرنا شروع کر دیجیے,آپکے بالوں کا جھڑنا ضرور کم ہونے لگےگا-

1کپالبھانتی-کپالبھانتی پرنایام مستشک کو اترکت آکسیجن پہنچانے میں کارگر ہے,جس سے مستشک کی کئی سمسیاؤں کا ایک ساتھ سمادھان سمبھو ہے۔ بالوں کی سمسیا بھی مستشک کے اوپری بھاگ سے جڑی ہے,ات: کپالبھانتی کرنا فائدےمند ہوگا۔

2بھسترکا-یہ بھی ایک پرکار کا پرنایام ہے,جو تناؤ ایوں نروس سسٹم سے جڑی سمسیاؤں کو سماپت کرتا ہے۔جھڑنے کی سمسیا کا ایک کارن تناؤ اور نروس سمبندھی پریشانی ہو سکتا ہے,ات: یہ لابھکاری ہے۔

3 -شیرشاسن,سر ایوں پورے شریر میں رقت سنچار کو بہتر بناتا ہے اور ویادھیوں کو سماپت کرتا ہے,جس سے بالوں کا جھڑنا سوت: ہی سماپت ہو جاتا ہے اور انمیں وردھی ہوتی ہے۔

4سروانگ آسن-سروانگ آسن بھی سر تک رقت کے سنچار کو بہتر طریقے سے پہنچانے میں مدد کرتا ہے,جسکے کارن بالوں کا جھڑنا بھی کم ہوتا ہے اور انکا وکاس بھی بہتر ہوتا ہے۔

5ادھو مکھا سواسن-اس آسن سے آپ کا بلڈ سرکولیشن اچھا ہوتا ہے,جس سے بالوں کا جھڑنا کم ہو سکتا ہے ساتھ ہی اسے کرنا,سردی,کھانسی یا پھر سائنس جیسی بیماری میں بھی لابھ دیتا ہے۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation