Loading...
جانئے کیوں نکلتی ہے,سوتے وقت کئی لوگوں کے منھ سے لار| Webdunia Hindi

جانئے کیوں نکلتی ہے,سوتے وقت کئی لوگوں کے منھ سے لار

5 Reasons of drooling while sleeping


آپنے کئی ایسے لوگوں کو دیکھا ہوگا و کہتے سنا ہوگا که سوتے سمیہ انکے منھ سے لار نکلتی ہے۔ یہ بھی ہو سکتا ہے که آپنے خود کے ساتھ بھی ایسا کبھی میہسوس کیا ہو۔ ویسے یہ پریشانی بچوں میں اکثر دیکھنے کو ملتی ہے,لیکن کئی بار ویس‍کوں میں بھی یہ سمس‍یا ہو جاتی ہے۔ آئیے,جانتے ہیں که کن کارنوں سے سوتے وقت منھ سے لار بہنے لگتی ہے-
1ویسے توپورے دن لار بناتی ہیں لیکن دن میں ہم لار کو نگل لیتے ہیں۔ سوتے سمیہ چہرے کی نسیں کافی رلیکس ہوتی ہیں اور لار کو نہیں نگلتی,ایسے میں جو لوگ سوتے وقت منھ سے سانس لیتے ہیں,انکی لار منھ سے باہر نکل سکتی ہے۔

2 :اگر سانس کی اپری نلی میںہوا ہو,تو یہ سنکرمن عام طور پر سانس لینے اور نگلنے کی سمسیاؤں سے جڑے ہوتے ہیں۔ ایسے میں لار جمع ہو جانے سے منھ سے بہنے لگتی ہے۔
3 :گلے کے پیچھے ٹانسلس گرنتھی موجود ہوتی ہیں۔ جب ان میں سوجن آ جاتی ہے تو گلے کا راستہ چھوٹا ہو جاتا ہے,جس وجہ سے لار گلے سے اتر نہیں پاتی اور منھ سے بہنے نکلنے لگتی ہے۔

4الرجی:کئی بار کچھ کھانے پینے سمبندھی و ناک کی الرجی کی وجہ سے بھی منھ سے لار نکلنے لگتی ہے۔
5اگر کسی کو ایسڈٹی کی سمسیا ہو,تو بھی سوتے وقت منھ سے لار بہہ سکتی ہے۔

6غلط پوجشن میں سونے کے کارن بھی یہ سمسیا ہوتی ہے۔ عام طور کروٹ لیکر سوتے سمیہ منھ سے لار بہنے کی شکایت دیکھی گئی ہے۔ پیٹھ کے بل سونے پر گلے کے راستے لار شریر میں اپنے آپ چلی جاتی ہے۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation