Loading...
کون کہتا ہے پروٹین کے لئے انڈا کھانا ہے ضروری,یہ5شاکاہاری چیزیں نہیں پتہ کیا| Webdunia Hindi

کون کہتا ہے پروٹین کے لئے انڈا کھانا ہے ضروری,یہ5شاکاہاری چیزیں نہیں پتہ کیا

آپ کو انڈا کھانا پسند ہے جو دل کھول کر کہیں که ہم سواد کے لئے کھاتے ہیں انڈا۔ ہیلتھ کے لئے انڈا کھاتے ہیں یہ کہ کر کسے بنا رہے ہیں بےوقوف۔ جنہیں پتہ نہیں صرف وہ ہی آپکے اس ترک کو مانینگے کیونکہ جنہیں صحیح جانکاری ہے وہ تو آپ کو5ایسی شاکاہاری چیزوں کے نام غنا دینگے جن میں انڈے سے بھی زیادہہے۔

اگر آپ شریر میں پروٹین کی پورتی کے لئے انڈا,نانویج یعنی مانساہار کا سیون کرتے ہیں,تو آپ کو ان شاکاہاری کھادھیہ پدارتھوں کے بارے میں ضرور جاننا چاہئیے جسمیں مانساہار یا پھر انڈے کے تلنا میں ادھک پروٹین ہوتا ہے۔ جانئے پروٹین کے یہ5شاکاہاری ثروت۔

1. دالیں :کم سے کم شبدوں میں کہا جائے تب بھی اتنا تو کہنا ضروری ہے که دالیں پوشکتتووں کا کھجانا ہے۔ اتیدھک ماترا میں پروٹین دینے والی دالوں کے استعمال سے کئی بیماریاں دور رہتی ہیں۔



2. ہری مٹر :
جب بات ایسی شاکاہاری چیزوں کی ہو جن میں ہے ٹیسٹ بھی اور ہیلتھ بھی تو ہری مٹر بہت اونچے ستھان پر آتی ہے۔ تھوڈا سا ہرا مٹر ڈییری سے بھی زیادہ پروٹین دیتی ہے۔



3. ڈییری :یہ عموماً سبھی کو پتہ ہے که ڈییری(دودھ,دہی,گھی اور پنیر)پروٹین سے بھرپور ہیں۔ انکا نیمت سیون کئی طرح کے انیہ ضروری پوشک تتووں کی بھی پورتی کرتا ہے۔





4. ہری پتیدار سبزیاں :ہری سبزیاں نیوٹرشنس کا پاور ہاؤس ہیں۔ خاص طور پر پالک کو آپ لگ بھگ ہر نیوٹرشن گروپ میں پائیں گے۔ پروٹین بھی اس میں بھرپور ماترا میں ہوتا ہے۔



5. میوے :میوے کئی طرح کے نیوٹرشن سے بھرپور ہوتے ہیں۔ خاص طور پر بادام میں موجود پروٹین آسانی سے شریر میں پچ جاتا ہے۔ اس سے اسکے فائدے جلدی ملتے ہیں۔



ان شاکاہاری کھادھیہ پدارتھوں سے بھی آپ شریر میں پرو‍ٹین کی کمی کو پورا کر سکتے ہیں,اسکے لئے آپ کو انڈا یا نانویج لینے کی آوشیکتا نہیں ہے۔



اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation