Loading...
پھلوں کے یہ7کامبنیشن,غلطی سے بھی مت کھائییگا| Webdunia Hindi

پھلوں کے یہ7کامبنیشن,غلطی سے بھی مت کھائییگا

ویسے توکے لئے سب سے زیادہ فائدےمند ہوتے ہیں,لیکن کچھ معاملوں میں یہی پھل آپکے لئے گھاتک بھی ثابت ہو سکتے ہیں۔ جی ہاں,کچھ پھل ایسے بھی ہیں,جن کا ایک ساتھ سیون کرنے پر یہ آپکے ایوں خاص طور سے بچوں کے لئے بیحد خطرناک ثابت ہو سکتے ہیں۔ اگر آپ بچنا چاہتے ہیں انکے جہریلے پربھاؤ سے,تو جانئے کون سے ہیں وہ پھل جنہیں ایک ساتھ مکس کرکے کھانا,ہو سکتا ہے خطرناک-
1سنترا اور گاجر- ویسے تو سنترا اور گاجر کا مکس جوس بازار میں کئی جگہ آپ کو پینے کو مل سکتا ہے اور پسند بھی کیا جاتا ہے۔ لیکن یہ میل صحت کے لئے امرت نہیں جہر کا کام کرتا ہے۔ اسکا سیون کرنے پر شروعاتی سمسیاؤں میں آپ سینے میں جلن محسوس کر سکتے ہیں اور پت کی ادھکتا بھی ہو سکتی ہے۔ اتنا ہی نہیں یہ آپکے گردوں کو بھی شتگرست کرتا ہے,جسکے کئی گمبھیر پرنام ہو سکتے ہیں۔
2امرود اور کیلا-امرود اور کیلا,یہ دونوں ہی پھل گیس اور املرکتتا بڑھانے کا کام کرتے ہیں,جن کا ایک ساتھ سیون کرنے پر آپ کچھ عجیب بھاری پن,اروچکر محسوس کرتے ہیں اور سردرد ایوں پیٹدرد بھی محسوس کر سکتے ہیں۔

3 اور-دودھ اور اناناس کو ایک ساتھ مکس نہ کریں نہ ہی ایک سمیہ میں دونوں کا سیون کریں۔ اس میں برومیلین کی اپستھتی شریر میں نشہ یا آلس پیدا کرتی ہے اور آپ کو گیس,جی مچلانا,سردرد,پیٹدرد کے علاوہ انفیکشن یا ڈایریا بھی ہو سکتا ہے۔
4لیمو اور پپیتا- اگر آپ سواد کے لئے پپیتے پر لیمو نچوڑکر کھاتے ہیں,تو یہ آپ کو اینیمیا کا مریض بنا سکتا ہے۔ اتنا ہی نہیں,یہ ہیموگلوبن سمبندھی سمسیا بھی پیدا کر سکتا ہے۔ کسی بھی قیمت پر اسکا پر یوگ نہ کریں۔ خاص طور سے بچوں کے لئے یہ بیحد خطرناک ہے۔

5دودھ اور سنترا-اگر آپ دودھ سے تیار کئے گئے آہار یا پھر دودھ کے ساتھ آرینج جوس کا سیون کرتے ہیں تو رک جائیے,یہ خطرناک ہو سکتا ہے۔ ان دونوں کا مشرن پاچن میں تو سمسیا پیدا کریگا ہی,اوٹس یا دلیہ کے ساتھ اسکا سیون,آہار میں اپستھت سٹارچ کو بھی نشکریہ کر دیتا ہے۔
6پھل اور سبزیاں-پھلوں اور سبزیوں کا ایک ساتھ سیون ہمیشہ نقصاندائق ہوتا ہے۔ پھلوں میں شرکرا کی ماترا ادھک ہوتی ہے,لیکن سبج‍ی یوں میں ایسا نہیں ہوتا۔ دونوں کا ایک ساتھ سیون کرنے پر پھل جو جلدی پچ جاتے ہیں,لیکن سبزیوں کی پرکریا تب تک ادھوری ہوتی ہے,جب تک پھل پوری تری پچ نہ جائے۔ ایسے میں پیٹ سمبندھی کئی سمسیا جنم لے سکتی ہیں جیسے پیٹدرد,انفیکشن,سردرد آدی۔
7کیلا اور-یہ مشرن پیٹ میں بھاری پن پیدا کرتا ہے اور دماغ کی سکریتا کو کم کرنے کے ساتھ ہی وشیلے تتووں کے نرمان کو بڑھاتا ہے۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation