Loading...
وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو بیجھجھک کھائیں یہ10چیزیں| Webdunia Hindi

وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو بیجھجھک کھائیں یہ10چیزیں

Eat these 10 things to lose weight easily
وزن بڑھنے کے کئی کارن ہو سکتے ہے لیکن کئی بار لوگ زیادہ کھاکر بھی بے مطلب اپنا وزن بڑھا لیتے ہے۔ اگر آپ بھی ایسے لوگوں میں سے ہیں جنہیں باربار بھوک لگ جاتی ہے,تو ہم آپ کو بتا رہے ہیں ایسی10چیزوں کے بارے میں جنہیں آپ وزن بڑھنے کی چنتا کئے بنا کھا سکتے ہیں کیونکہ انھیں کھا کر آپ کو بہت دیر تک بھکھ نہیں لگےگی-
1 -یہ زیادہ سمیہ تک پیٹ بھرا رکھنے کے لئے ایک اچھا وکلپ ہے,کیونکہ اس میں جل کی ماترا اور فائبر بھرپور ماترا میں پایا جاتا ہے۔ سیب کے چھلکے میں پیکٹن پایا جاتا ہے,جو بھوک کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

2پھلی‍یاں-بینس یا پھلیوں میں پروٹین اور فائبر بھرپور ماترا میں پایا جاتا ہے۔ انھیں پچنے میں سمیہ ادھک لگتا ہے,اور پیٹ زیادہ سمیہ تک بھرا رہتا ہے۔

3اوٹمیل یا جو-اوٹمیل کمپلیکس کاربوہائڈریٹ ہوتا ہے,جسے پچانے میں زیادہ سمیہ لگتا ہے۔ یہ شریر میں اورجا کے سطر کو بنائے رکھتا ہے۔ اسکے علاوہ یہ بلڈ شوگر اور انسولن کے سطر کو بھی مینٹین کرتا ہے,جس سے فیٹ جمع نہیں ہوتا۔

4
سوکھے میوے-
بغیر نمک یا مسئلے کے سوکھے میوے,خاص کر بادام اور اخروٹ شریر میں پروٹین,پھیٹس,فائبر,منرلس اور انیہ پوشک تتووں کی آوشیک ماترا کی پورتی کرتے ہیں۔ اس سے دیر تک پیٹ بھرا رہتا ہے۔
5
ثابت اناج-جوار,باجرا,راگی جیسے ثابت اناج کمپلیکس کاربوہائڈریٹ کے پرمکھ ستروت ہیں۔ یہ پاچن کریا کے دوران دھیمی گتی سے گلوکوز رلیز کر بلڈ شوگر کو نینترت کرتے ہیں اور ان میں ان میں پائے جانے والے فائبر و وٹامن میٹابالک ریٹ کو نینترت کرتے ہیں۔

6
-لو فیٹ ڈییری پروڈکٹ جیسے دہی,سکمڈ ملک میں بھرپور ماترا میں کیلشیم پایا جاتا ہے,جو فیٹ سیلس کو بریک کرنے میں مدد کرتا ہے۔ کیلشیم کی پریاپت ماترا فیٹ کے لئے ذمیدار ہارمون کو ستراوت ہونے سے روکتی ہے۔
7
ہری سبزیاں-ہری و پتیدار سبج‍یوں میں کیلوری کی ماترا بہت کم ہوتی ہے,اور یہ وسع کے روپ میں جمع نہیں ہوتی۔ اسکے علاوہ ان سبزیوں میں وٹامن,منرلس,فائبر اور اینٹیآکسیڈینٹس بھرپور ماترا میں پائے جاتے ہیں۔ یہ دیر تک پیٹ بھرا رکھنے میں سہایک ہے۔

8 -پاپکارن میں کیلوری کم اور فائبر ادھی‍ک ماترا میں پایا جاتا ہے۔ اسے کھانے میں سمیہ ادھک لگتا ہے,اور سنتشٹی بھی ادھی‍ک ملتی ہے۔ لیکن سادے پاپکارن ہی پر یوگ کریں تو بہتر ہوگا۔
9 -اومیگا3سے بھرپور چیزوں کا سیون بھی آپکی مدد کر سکتا ہے۔ اسکے لئے آپ پھیٹی فش یا السی جیسی چیزوں کا پر یوگ کر سکتے ہیں۔

10 -کھٹے پھلوں جیسے نارنگی,امرود,لیمو,انگور کے علاوہ پپیتا آدی میں فائبر اور وٹامن سی بھرپور ماترا میں پایا جاتا ہے,جو امینو عمل کو اتیجت کر فیٹ کو ختم کرنے کا کام کرتا ہے۔ ان پھلوں میں پانی کی ماترا ادھک ہوتی ہے,جس سے پیٹ بھرا ہوا رہتا ہے۔

وگیاپن

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation