Loading...
سردیوں میں پیریڈس کے دوران ہوتی ہیں یہ5سمسیائیں,جنہیں دور کرینگے یہ آسان اپائے| Webdunia Hindi

سردیوں میں پیریڈس کے دوران ہوتی ہیں یہ5سمسیائیں,جنہیں دور کرینگے یہ آسان اپائے

سردی کے دنوں میں ماسک دھرم ادھی‍ک تکلیپھدیہ ہو سکتا ہے۔ ان دنوں میں ٹھنڈ کے کارناور پہلے سے ادھی‍ک درد و اینٹھن کی سمسیا ہونا سوبھاوک ہے۔ ان سمسیاؤں سے بچنے کے لئے کچھ وشیش اپائے آپکے لئے کافی مددگار ثابت ہو نگے۔ جانئے کون سے ہیں وہ اپائے-
1
سردی کے دنوں میں ٹھنڈ کے کارن پیٹ میں درد کی سمسیا ادھی‍ک ہوتی ہے اور کبھی کبھی ستراو بھی ٹھیک سے نہیں ہوتا۔ اسکے لئے سب سے اچھا اپائے ہے,ماسک دھرم کی شروعات کے سمیہ ہی گرم پانی پینا یا پھر انیہ گرم پے پدارتھ کا سیون۔ اس سے درد میں ترنت آرام ہوگا اور ستراو بھی ٹھیک ہوگا۔

2ان دنوں میں ٹھنڈ کے کارن چہرے اور شریر کے باقی انگوں میں سوجن آنے جیسی سمسیا بھی ہوتی ہے۔ اسکے لئے شریر کو گرم بنائے رکھنا ضروری ہے۔ نہانے کے لئے گرم پانی کا استعمال اور ٹھنڈی چیزوں سے بچنا فائدےمند ہوگا۔
3 پیٹ پر گرم پانی کی تھیلی یا بوٹل رکھ کر سکائی کرنے سے درد ترنت کم ہو سکتا ہے۔ ادرک والی چائے کا سیون فائدےمند ہوگا ساتھ ہی دن میں دو سے تین بار گرین ٹی پینا بھی کافی لابھ دیگا۔ اس سے پرتیرودھک شمتا بھی بڑھےگی اور شریر میں نمی و ترلتا بھی بنی رہیگی۔

4
ان دنوں میں کئی بارکے ساتھ کھانے پینے سے بھی ارچی ہو سکتی ہے,لیکن اس سمیہ خان پان پر وشیش دھیان دینا ہوگا۔ خالی پیٹ بالکل نہ رہیں,اس سےبنیگی جو ادھی‍ک تکلیپھدیہ ہو سکتی ہے۔
5 پیٹ میں گیس پیدا کرنے والی چیزوں سے دور رہیں اور ہلکا و پوشٹ‍ک بھوجن لیں۔ جتنا ہو سکے ادھی‍ک پانی پئیں تاکہ شریر کے ہانیکارک تتو باہر نکل سکیں۔ ہلکا پھلکہ ویایام کر سکتی ہیں۔ اسکے علاوہ آروما تھیریپی آپکی چڑچڑاہٹ کم ہوکر موڈ ٹھیک رہیگا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation