Loading...
ساون کا ورت رکھنے سے پہلے جان لیجیے8ضروری ٹپس| Webdunia Hindi

ساون کا ورت رکھنے سے پہلے جان لیجیے8ضروری ٹپس

sawan me fasting tips
کے مہینے کا انتظار کئی مہلائیں و یوتیاں کرتی ہے۔ کچھ لوگ اس پوتر مہینے میں کیول سوموار کا ورت کرتے ہیں,تو کچھ لوگ پورے ساون ورت رکھتے ہے۔ چاہے آپ کسی بھی پرکار سے ورت رکھنے کا پلان کر رہے ہو,آپ کو ورت رکھنے سے پہلے یہ جانکاری ضرور ہونی چاہئیے-

سب سے پہلےمن کو پوری طرح سے تیار کرنا بیحد ضروری ہے۔ اگر اپواس کیول ایک ہی دن رکھنا ہے تو اسکے لئے کوئی وشیش تیاری کرنے کی کوئی ضرورت نہیں ہے۔ بس اپواس کے دو تین دن پورو سے بھوجن میں پھل اور سبزیاں زیادہ لینی شروع کر دیں۔ ہاں اگر اپواس زیادہ دنوں تک رکھنے ہیں تو اسکے لئے آپ کو اوشیہ ہی وشیش تیاری کر لینی چاہئیے۔

اپواس رکھنے کے دو تین دن پورو سے زیادہ ان کھانا شروع کر دیں اور بھوجن کے ساتھ سبزیاں اور پھل بھی زیادہ لینے پڑینگے۔ اپواس سے ایک دو دن پورو ایک وقت روٹی,سلاد اور سبزی اور دوسرے وقت پھلوں کا سیون کریں۔

ایک سے تین دن پورو پھلاہار,ایک سے تین دن رساہار,ایک سے تین دن لیمو پانی اور شہد پر رہیں۔ دو تین دن لگاتار سنترے کے رس کا سیون کرنے کے پشچات‌سیدھے طور پر اپواس پر آنا ٹھیک رہتا ہے۔ اپواس کال میں اپواسکرتا کا مل سوکھ جاتا ہے۔ اپواس کرنے سے پورو شنکھپرکشالن,چولائی ترپھلا,آنولا,پالک کے سوپ,ناشپاتی یا کریلے کے رس کے سیون سے پیٹ کا صاف کرنا ٹھیک رہتا ہے۔

ان باتوں پر دھیان دیں-

1اپواس کے بیچ صبح شام پرانایام کرنا ٹھیک رہتا ہے۔

2اپواس کال میں شریرک اور مانسک آرام کو بھی پوری ترجیح دینی چاہئیے۔

3اپواس کال میں مون ورت رکھنا بھی شریشٹھ رہتا ہے۔

4ستھتی کے انوسار اپواس کال میں سپنج باتھ,مٹی کی پٹّی,اینما,دھوپسنان,مالش,سوکھا و گیلا گھرشن سنان,بھرمن کرنا,آسن,کنجر آدی چکتسا کا سہارا لینا ٹھیک رہتا ہے۔

5اگر آپ زیادہ دنوں تک لگاتار اپواس رکھنے کی سوچ رہے ہیں تو ایسے میں یاد رکھیں که اپواس کے شروع میں تین چار دنوں تک بھوک کا احساس ہوتا ہے۔ ایسی حالت میں لیمو پانی,شہد یا کیول دو تین گلاس پانی پینے سے ہی پیٹ کی شدھا مٹ جایا کرتی ہے۔

6نرجل اپواس کبھی بھی نہیں رکھنا چاہئیے۔

7یاد رکھو که پانی نہیں پینے سے شریر کے اندر موجود اپششٹ پدارتھ شریر سے باہر نہیں نکل پاتے ہیں جس سے شریر انیک بیماریوں سے گرست ہو جاتا ہے۔ ایسے میں پیشاب میں جلن,پیٹ میں جلن,قبج,سنکرمن,بدبودار پسینہ آدی کی سمسیائیں پیدا ہو جایا کرتی ہیں۔ ایک ساتھ پانی نہ پیکر ایک ایک گھنٹے بعد ایک گلاس پانی میں لیمو نچوڑکر اسکا سیون کرنا ٹھیک رہتا ہے۔

8اپواس رکھتے وقت اس بات کا بھی دھیان رکھیں که اپواس کال میں زیادہ وقت تک بھوکھے پیٹ نہیں رہنا چاہئیے۔ اگر آپ اپواس کال میں بھوجن نہیں کرتے ہیں تو صبح کے سمیہ دودھ ضرور پینا چاہئیے۔

9دوپہر کے وقت پھل یا جوس لے سکتے ہیں۔ شام کے سمیہ چائے پی سکتے ہیں۔ راتری میں پھلوں کی سلاد کا سیون کر سکتے ہیں۔ اگر آپ اپواس کال میں کیول ایک بار بھوجن کر لیتے ہیں تو آپ کو زیادہ ماترا میں کبھی بھی بھوجن نہیں کرنا چاہئیے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation