Loading...
ایڈس سے بچا سکتا ہے گائے کا دودھ,اور بھی ہیں اسکے10فائدے| Webdunia Hindi

ایڈس سے بچا سکتا ہے گائے کا دودھ,اور بھی ہیں اسکے10فائدے

Cow Milk


دودھ پینا صحت اور خاص طور سے ہڈ‍یوں کے لئے فائدےمند ہوتا ہے,یہ بات تو آپ جانتے ہیں,لیکن پیکیٹ کا دودھ پینے کے بجائے اگرکا دودھ پیا جائے,تو آپ پائیں گے یہ انوکھے اور بیش قیمتی10بہترین فائدے...ضرور جانیں
1میلبرن میں ہوئے ایک شودھ کے انوسار گائے کے دوودھ کو آسانی سے ایسے کریم میں بدلہ جا سکتا ہے,جو ایڈس سے منشیہ کی رکشا کرنے میں سہایک ہے۔ میلبرن میں گربھوتی گایوں پر کئے گئے ادھئین میں یہ بات سامنے آئی۔

2کسی بچے یا ویکتی کے بودھ‍ک وکاس کے لئےبیحد لابھدائک ہے,دماغ کے لئے اور اور دودھ اتنا فائدےمند نہیں ہے جتنا گائے کا دودھ۔

3
گائے کا دودھ پاچن کے لئے بہترین ہوتا ہے اور اسے پچانے میں تنتر کو زیادہ محنت نہیں کرنی پڑتی۔ یہ پاچن تنتر کی سمسیاؤں میں کافی لابھدائک ہے۔

4 پرشوں میں شکرانوؤں کی کمی ہونے پر گائے کر دودھ پینا بیحد کارگر اپائے ہے۔ گائے کا دودھ ویریہ کا گاڑھا کا شکرانوؤں کی سنکھیا میں وردھی کرتا ہے اور بل پردان کرتا ہے۔
5
پرتیدن روت کو گائے کے دودھ کا سیون کرنا,ٹی بی کے مریضوں کے لئے لابھکاری ہے۔ وہیں بجرگوں کے لئے بھی نیمت رات کو گائے کے دودھ کا سیون بل پردان کرتا ہے۔

6
پت سمبندھی سبھی سمسیاؤں کے نوارن کے لئے گائے کا دودھ بیحد فائدےمند ہے۔ یہ شریر کو تیز اور اوج پردان کرتا ہے اور گیس کی سمسیاؤں سے بھی نجات دلاتا ہے۔
7بچوں میں رکیٹس یا سوکھا روگ ہو جانے پر گائے کے دودھ کا استعمال بادام کے ساتھ کرنے پر یہ دوا کی طرح کاریہ کرتا ہے۔ رقت کوش‍کاؤں میں وردھ‍ی کرنے میں یہ سہایک ہے۔

8چہرے کی خوبصورتی کو بڑھانے کے لئے گائے کے دودھ کا پر یوگ کیا جا سکتا ہے۔ گائے کے کچے دودھ کی چہرے پر مساج
کرنے سے توچا غوری,چمکدار اور بیداغ ہوتی ہے۔
9گائے کے دودھ میں پایا جانے والا پیلا پدارتھ کیروٹین ہوتا ہے,جو آنکھوں کی روشنی بڑھاتا ہے اور آنکھوں کی خوبصورتی بھی بڑھاتا ہے۔

10کینسر,ٹی وی,ہیضہ اور بھی کئی گمبھی روگوں سے نپٹنے میں گائے کا دودھ امرت کی طرح کاریہ کرتا ہے۔ یہ اکیلا ہی بچوں کو اسمپورن پوشن دینے میں سکشم پدارتھ ہے۔

11دواؤں اور ہانیکارک کیمکلس کے کارن شریر میں بننے والے جہر ایوں اسکے اثر کو کم کرنے میں گائے کا دودھ پربھاوکاری ہے۔
12اس میں وٹامن اے پریاپت ماترا میں پایا جاتا ہے۔ اور اسکے پر یوگ سے پرانا بخار,مانسک روگ,پیٹ کے روگ,ہردیہ روگ و یونی روگوں میں لابھ ملتا ہے۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation