Loading...
راگی کو بنائیں آہار کا حصہ,صحت لابھ ہونے کے علاوہ سندرتا میں آئیگا نکھار| Webdunia Hindi

راگی کو بنائیں آہار کا حصہ,صحت لابھ ہونے کے علاوہ سندرتا میں آئیگا نکھار

Health and beauty Benefits of Ragi
راگی کے چھوٹے چھوٹے دانے میں کئی سمسیاؤں کا حل ہے,یہ ایک ایسا بہترین اناج ہے جسے اگر ڈائٹ میں شامل کر لیا تو ڈھیروںلابھ تو ہو نگے,ساتھ ہی سندرتا میں بھی نکھار آ جائیگا۔
راگی کھانے کو اتنا پوشٹک بنا دیتا ہے یہ آپ اس بات سے سمجھ سکتے ہیں که100گرام راگی میں344ملی گرام کیلشیم ہوتا ہے۔ یہ گلوٹن فری بھی ہے اسلئے سیون گلوٹن الرجی والے بھی کر سکتے ہیں۔آئیے,جانتے ہیں راگی کو ڈائٹ میں شامل کرنے کے فائدے-

راگی کو روزانہ کی ڈائٹ میں شامل کرنے سے اس میں موجود تتو باڈی کو رلیکس ہونے میں مدد کرتے ہے ساتھ ہی اوساد سے نکلنے میں بھی مدد کرتے ہے۔


راگی میں موجود اینٹیآکسڈینٹس انسومنیا(نیند نہ آنا)جیسی بیماری,میں بھی فائدےمند ہے۔ راگی میں موجود ٹرپٹوفین اور امینو ایسڈ نام کے اینٹیآکسڈینٹس راگی کو صحت کے لحاظ سے ایک خاص اناج بنا دیتے ہیں۔

3توچا چمکائیں-

راگی کو روزانہ کھانا توچا کو جواں اور چمکدار بنائے رکھنے میں سہایک ہوتا ہے۔ اس میں موجود متھایونن اور لائسن توچا کی کساوٹ کو بنائے رکھنے اور جھریوں کو روکنے میں مدد کرتے ہیں۔


راگی میں موجود ایلکلائن تتو پاچن کو درست کر,کھانے کو جلدی پچانے میں مدد کرتا ہے۔


راگی میں پایا جانے والا فاسفورس ہڈیوں کے وکاس میں سہایک ہوتا ہے ساتھ ہی انہیں مضبوط بنانے میں مدد کرتا ہے۔

6مانا جاتا ہے که راگی کے چھلکوں کو ہٹا کر ہی سیون کرنا چاہئیے,کیونکہ اسکے چھلکے آسانی سے نہیں پچاتے۔

نوٹ:جیسی کسی بھی چینج کا ضرورت سے ادھک سیون نقصاندائق ہو سکتا ہے,ویسے ہی راگی کو بھی سنتلت ماترا میں ہی لینا چاہئیے۔ اگر آپ کو گردے میں پتھری جیسی سمسیا ہو تو اسکا سیون نہ کریں,ساتھ ہی کسی انیہ بیماری کے ہونے پر ڈاکٹر کے پرامرش کے بعد ہی اسکا سیون کریں۔



 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation