Loading...
الوجی ہولکا کی مارمک پریم کہانی| Holika Story in Hindi | Webdunia Hindi

الوجی ہولکا کی مارمک پریم کہانی

ہم لوگ ہول کا کو ایک کھلنایکا کے روپ میں جانتے ہیں لیکن ہماچل پردیش میں ہول کا کے پریم کی ویتھا جن جن میں پرچلت ہے۔ اس کتھا کو آدھار مانیں تو ہول کا ایک بےبس پرییسی نظر آتی ہے جس نے پریہ سے ملن کی خاطر موت کو گلے لگا لیا۔ 
 
ہرنیکشیپ کی بہن ہول کا کا وواہ الوجی سے تے ہوا تھا اور وواہ کی تتھی پورنما نکلی۔ ادھر ہرنیکشیپ اپنے بیٹے پرہلاد کی بھکتی سے پریشان تھا۔ اسکی مہاتواکانکشا نے بیٹے کی بلی کو سویکار کر لیا۔ 
 
بہن ہول کا کے سامنے جب اسنے یہ پرستاؤ رکھا تو ہول کا نے انکار کر دیا۔ پھر ہرنیکشیپ نے اسکے وواہ میں خلل ڈالنے کی دھمکی دی۔ بےبس ہوکر ہول کا نے بھائی کی بات مان لی۔ اور پرہلاد کو لیکر اگنی میں بیٹھنے کی بات سویکار کر لی۔ وہ اگنی کی اپاسک تھی اور اگنی کا اسے بھے نہیں تھا۔ 
 
اسی دن ہول کا کے وواہ کی تتھی بھی تھی۔ ان سب باتوں سے بیخبر الوجی بارات لیکر آ رہے تھے اور ہول کا پرہلاد کو جلانے کی کوشش میں سویں جل کر بھسم ہو گئی۔ جب الوجی بارات لیکر پہنچے تب تک ہول کا کی دیہہ خاک ہو چکی تھی۔
 
الوجی یہ سب صحن نہیں کر پائے اور انہوں نے بھی ہون میں کود لگا دی۔ تب تک آگ بجھ چکی تھی۔ اپنا سنتلن کھوکر وہ راکھ اور لکڑیاں لوگوں پر پھینکنے لگے۔ اسی حالت میں باولے سے ہوکر انہوں نے جیون کاٹا۔ ہولکا الوجی کی پریم کہانی آج بھی ہماچل پردیش کے لوگ یاد کرتے ہیں۔ >
 

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation