Loading...
سوامی وویکانند کے10انمول وچار جانئے...۔Vivekananda QUOTES IN HINDI | Webdunia Hindi

سوامی وویکانند کے10انمول وچار جانئے...


 
*سوامی وویکانند کہتے ہیں که جس پل مجھے یہ گیات ہو گیا که ہر مانو کے ہردیہ میں بھگوان ہیں تبھی سے میں اپنے سامنے آنے والے ہر ویکتی میں ایشور کی چھوی دیکھنے لگا ہوں اور اسی پل میں ہر بندھن سے چھوٹ گیا۔ ہر اس چیز سے جو بند رکھتی ہے,دھومل ہو جاتی ہے اور میں تو آزاد ہوں۔ 
 
*وویکانند کہتے ہیں که عیسٰی مسیح کی طرح سوچو اور تم عیسٰی بن جاؤ گے۔ بدھ کی طرح سوچو اور تم بدھ بن جاؤ گے۔ زندگی بس محسوس ہونے کا نام ہے۔ اپنی طاقت,ہماری کلا کوشل کا نام ہے جن کے بنا ایشور تک پہنچنا ناممکن ہے۔ 
 
*باہر کی دنیا بالکل ویسی ہے,جیسا که ہم اندر سے سوچتے ہیں۔ ہمارے وچار ہی چیزوں کو سندر اور بدصورت بناتے ہیں۔ پورا سنسار ہمارے اندر سمایا ہوا ہے,بس ضرورت ہے چیزوں کو صحیح روشنی میں رکھ کر دیکھنے کی۔ 
 
*اگر پیسہ منشوں کی اچھے کام کرنے میں مدد کرتا ہے تو پیسہ مہتوپورن ہے,پر اگر وہ دوسروں کی مدد نہیں کرتا تو پھر یہ پیسہ کسی کام کا نہیں سوائے ایک برائی کے۔ اسی لئے اس سے جتنی جلدی پیچھا چھوٹے,اتنا ہی اچھا۔ 
 
*چاروں اور بس پریم ہی پریم ہے۔ پیار پھیلاو ہے,تو سوارتھ سکڑن ہے۔ ات: دنیا کا بس ایک ہی نیم ہونا چاہئیے,پریم...پریم...پریم...!جو پریم کرتا ہے,پریم سے رہتا ہے,وہی صحیح معنی میں جیتا ہے۔ جو سوارتھ میں جیتا ہے,وہ مر رہا ہے اسلئے پیار پانے کے لئے پیار کرو,کیونکہ یہی زندگی کا نیم ہے۔ 
 
*سب سے پہلے یہ اچھے سے جان سمجھ لو که ہر بات کے پیچھے ایک مطلب ہوتا ہے۔ اس دنیا کی ہر چیز بہت اچھی ہے,پوتر اور سندر ہے۔ اگر آپ کو کچھ برا دکھائی دیتا ہے تو اسکا مطلب یہ نہیں که وہ برا ہے۔ اسکا مطلب یہ ہے که آپنے اسے صحیح روشنی میں نہیں دیکھا۔ 
 
*تم کسی کو دوش مت دو۔ اگر تم اپنے ہاتھ آگے بڑھاکر کسی کی مدد کر سکتے ہو تو کرو,اگر نہیں کر سکتے ہو تو اپنے ہاتھ باندھ کر کھڑے رہو۔ اپنے والوں کو شبھ کامنائیں دو اور انہیں انکے راستے جانے دو۔ آپ دوش دینے والے کوئی نہیں ہوتے ہیں۔ 
 
*کبھی بھی یہ مت سوچو که تمہارے لئے,تمہاری آتما کے لئے کچھ بھی ناممکن ہے۔ یہ سوچ ہی سب سے زیادہ دکھدایی ہے۔ اگر کوئی پاپ ہے,تو وہ صرف اور صرف اپنے آپ کو یا دوسروں کو کمزور ماننا ہے۔ 
 
*تمہیں اندر سے سیکھنا ہے سب کچھ۔ تمہیں کوئی نہیں پڑھا سکتا,کوئی آدھیاتمک نہیں بنا سکتا۔ اگر یہ سب کوئی سکھا سکتا ہے تو یہ کیول آپکی آتما ہے۔ 
 
*سچائی کے لئے کچھ بھی چھوڑ دینا چاہئیے,پر کسی کے لئے بھی سچائی نہیں چھوڑنا چاہئیے۔ 

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation