Loading...
Islamic revolution۔ کرانتی کے40سال پورے ہونے پر امڑے لوگ,امریکہ پر برسا ایران| Webdunia Hindi

اسلامی کرانتی کے40سال پورے ہونے پر امڑے لوگ,امریکہ پر برسا ایران

Last Updated: سوموار, 11فروری2019 (23:11 IST)
تہران۔ اسلامی کرانتی کے40سال ہونے کے موقعے پر سوموار کوکے راشٹرپتی حسن رحانی نے اپنے دیش کے خلاف سازش کے لئے امریکہ کی تیکھی آلوچنا کی۔ تہران کے آزادی چوراہے پر جمع بھیڑ کو سمبودھت کرتے ہوئے راشٹرپتی رحانی نے کہا که سموچے ایران کی سڑکوں پر سوموار کو لوگ امڑے ہیں,جو یہ دکھاتا ہے که دشمن اپنے ناپاک منصوبے میں کبھی کامیاب نہیں ہو پائیں گے۔
فروری1979میں دھارمک نیتا ایاتلاہ رہولاہ کھمینی دیش واپس لوٹے تھے اور انہوں نے اس کرانتی کا نیترتو کیا جس نے تتکالین شاہ کو ستا سے بیدخل کر دیا تھا۔ اسی کرانتی کی یاد میں ناگرکوں نے راجدھانی میں مارچ کیا۔ اس جلوس میں برقع پہنی ہوئی مہلائیں بھی تھیں۔
نرواسن سے لوٹ کر کھمینی نے کرانتی کا نیترتو کیا اور اسی کرانتی کی بدولت تتکالین شاہ کو ستا سے ہٹنا پڑا۔ ورش1979میں1سے11فروری کے بیچ یہ سب گھٹناکرم ہوا تھا۔ سوموار کا دن اسی کےکا سماپن دن ہے۔
اس دوران ایک پہلے سے تیار پرستاؤ کو پڑھا گیا جسمیں سرواچ نیتا ایاتلا علی کھمینی کی نروواد آگیاکارتا کی گھوشنا کی گئی اور امریکی راشٹرپتی ڈونالڈ ٹرمپ کو مورکھ کہا گیا۔

اسلامک گنراجیہ سوموار کو اتسو منا رہا ہے لیکن گھریلو کٹھنائیوں اور امریکی پابندیوں کی وجہ سے دیش کٹھن آرتھک چنوتیوں کا سامنا کر رہا ہے۔ دیش کے سرواچ نیتا کھمینی کی آدھکارک ویب سائٹ پر کہا گیا ہے که وہ دیش کی پرگتی کے لئے اگلے قدم کے بارے میں وستار سے بیان جاری کرینگے۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation