Loading...
Contraceptive pills۔ گربھنرودھک گولیاں لینے والی مہلاؤں کے بھاوناشونیہ ہونے کا خطرہ| Webdunia Hindi

گربھنرودھک گولیاں لینے والی مہلائیں ہو جائیں ساودھان! بھاوناشونیہ ہونے کا خطرہ...

Last Updated: سوموار, 11فروری2019 (22:09 IST)
برلن۔ گربھنرودھک گولیوں کا استعمال کرنے والی مہلاؤں میں چہرے کے ہاو بھاووں کو پڑھنے کی شمتا پربھاوت ہو سکتی ہے جس سے انکے انترنگ سمبندھ پر بھی اثر پڑ سکتا ہے۔
ایکمیں یہ بات سامنے آئی ہے۔ جرمنی میںکے وگیانکوں نے ایسی مہلاؤں کو خوشی یا ڈر جیسے مول ہاو بھاووں کے بجائے غرو یا اپمان جیسے جٹل بھاوناتمک ہاو بھاووں کی پہچان کرنے کی چنوتی دی۔
انہوں نے گربھنرودھک گولیاں(اوسیپی)لینے والیں مہلاؤں میں بھاوناتمک پہچان میں سوکشم بدلاؤ کا خلاصہ کیا۔ یہ ادھئین'پھرنٹیرس ان نیوروسائنس'میں پرکاشت ہوا۔ اس میں پتہ چلا که گولیوں کا استعمال نہیں کرنے والیں مہلاؤں کی تلنا میں اوسیپی پریوگکرتاؤں میں تقریباً10پرتیشت برا اثر دکھا۔ انوسندھانکرتاؤں نے بتایا که اس ادھئین نے اوسیپی کے سنبھاوت پربھاؤ کو لیکر سوال کھڑے کئے ہیں که اسکا اثر ساماجکتا اور انترنگ سمبندھوں پر پڑ سکتا ہے۔
انوسندھانکرتاؤں نے بتایا که جنم نینترن کے علاوہ ہارمون سے سمبندھی گربھنرودھک گولیاں منہاسے,بھاری ماہواری ایوں اینڈومیٹریوسس کو نینترت کرنے میں مددگار ہو سکتی ہیں۔ ساتھ ہی ان سے گربھاشیہ اور پاچن تنتر کے نچلے بھاگ پر ستھت کولن کے کینسر کا خطرہ کم ہو سکتا ہے۔ اینڈومیٹریوسس,مہلاؤں میں ہارمونل اسنتلن کے کارن ہونے والی ایسی بیماری ہے,جو درد,انیمت ماسک دھرم کے ساتھ بانجھ پن جیسی گمبھیر سمسیاؤں کو لیکر آتی ہے۔
اسکا نکاراتمک پربھاؤ یہ ہے که ان دوائیوں سے ستن اور سروائکل کینسر,خون کے تھکے بننا اور اچ رکتچاپ کا خطرہ معمولی روپ سے بڑھ سکتا ہے۔ حالانکہ اوسیپی کے منوویگیانک پربھاووں کو بہت کم ہی درشایا گیا ہے۔ گریپھسوالڈ وشوودیالیہ کے ایلیکجینڈر لشچکے نے بتایا که دنیا بھر میں10کروڑ مہلائیں گربھنرودھک گولیوں کا استعمال کرتی ہیں لیکن اس سے انکی بھاوناؤں,بودھ تتھا ویوہار پر پڑنے والے اثر کے بارے میں بہت کم جانکاری ہے۔
لشچکے نے کہا که حالانکہ ان نتیجوں میں یہ سجھایا گیا ہے که گربھنرودھک گولیاں لینے والیں مہلاؤں میں انیہ کے بھاوناتمک ہاو بھاووں کی پہچان کرنے کی شمتا پربھاوت ہوتی ہے۔(بھاشا)


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation