Loading...
Neerav Modi۔ بڑی خبر,نیرو مودی کو لندن میں لگا جھٹکا,کورٹ نے خارج کی ضمانت یاچکا| Webdunia Hindi

بڑی خبر,بھگوڑے نیرو مودی کو لندن میں لگا جھٹکا,کورٹ نے خارج کی ضمانت یاچکا

Last Updated: بدھوار, 12جون2019 (18:32 IST)

لندن۔ پنجاب نیشنل بینک(پی این بی)کو قریب13ہزار کروڑ رپئے کی چپت لگانے والے بھارت کے بھگوڑے ہیرا کاروباری کو بدھوار کو لندن کے اچ نیایالیہ سے بھی اس سمیہ تگڑا جھٹکا لگا,جب اسکی ضمانت یاچکا کو خارج کر دیا گیا۔
نیایادھیش انگرڈ سملر نے بھارت کی طرف سے پیروی کر رہے برٹین کی ابھیوجن سیوا کے وکیلوں اور نیرو کے ادھوکتاؤں کی دلیلیں سننے کے بعد ضمانت یاچکا یہ کہتے ہوئے خارج کی که اس بات کے پرمان ہیں که نیرو آتم سمرپن نہیں کریگا۔ نیایالیہ نے کہا که اسکے پاس ایسے پرمان ہیں که ہیرا کاروباری ضمانت کے بعد جانچ کو پربھاوت کر سکتا ہے۔

نیایادھیش نے کہا که ہمارے پاس ٹھوس پرمان ہیں که ضمانت کی عارضی دینے والا ویکتی اور وہ جو اسکے پکش میں ہیں,جانچ اور گواہوں کو پربھاوت کر سکتے ہیں۔ ہستشیپ اور رکاوٹ پیدا کی جا سکتی ہے۔
نیرو کی ضمانت یاچکا چوتھی بار خارج ہوئی ہے۔ غورطلب ہے که اچ نیایالیہ سے پہلے ویسٹ منسٹر مجسٹریٹ عدالت نے بھی اسے ہی آدھار بتاتے ہوئے نیرو کی ضمانت یاچکا3بار خارج کی تھی۔ ویسٹ منسٹر عدالت سے تیسری بار ضمانت یاچکا خارج ہونے کے بعد نیرو نے31مئی کو اچ نیایالیہ میں یاچکا دائر کی تھی۔

پی این بی کے ساتھ قریب13ہزار کروڑ رپئے کی دھوکادھڑی کرنے اور منی لانڈرنگ کے معاملے میں نیرو بھارت میں وانچھت ہے۔ برٹین سے پرتیرپت کر اسے بھارت لانے کے لئے عدالت میں معاملہ چل رہا ہے۔ اچ نیایالیہ نے منگلوار, 11جون کو نیرو کی ضمانت یاچکا پر سنوائی کر فیصلہ بدھوار کو سنانے کے لئے کہا تھا۔ نیرو کو19مارچ کو گرفتار کیا گیا تھا اور وہ پچھلے86دنوں سے لندن کی وانڈسورتھ جیل میں بند ہے۔
نیرو کی3بار ضمانت یاچکا خارج کرنے والی مجسٹریٹی عدالت کی رائے تھی که بھارت میں قانونی روپ سے بھگوڑے گھوشت ہیرا کاروباری کو ضمانت دینے میں یہ بڑا جوکھم ہے که وہ برٹین سے بھاگ سکتا ہے اور قانون کے سمکش سمرپن نہیں کریگا۔(وارتا)

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation