Loading...
راہل گاندھی نے کی یو اے ای کے اپ راشٹرپتی محمد سے ملاقات| Webdunia Hindi

راہل گاندھی نے کی یو اے ای کے اپ راشٹرپتی محمد سے ملاقات

Last Updated: شکروار, 11جنوری2019 (23:09 IST)
دبئی۔ کانگریس ادھیکش راہل گاندھی نے شکروار کو یہاں سنیکت عرب امیرات(یو اے ای)کے اپ راشٹرپتی ایوں پردھان منتری شیخ محمد سےکی اور بھارت اورکے بیچ کے مضبوط دوپکشیہ سمبندھوں کو لیکر بات چیت کی۔
ملاقات کے بعد گاندھی نے ٹویٹ کیا که شکروار شام یو اے ای کے اپ راشٹرپتی ایوں پردھان منتری اور آدھونک دبئی کے واستکار شیخ محمد سے ملاقات ادبھت رہی۔ بھارت اور یو اے ای کے بیچ سمبندھ سمیہ کی ہر کسوٹی پر کھرے اترے ہیں۔

انہوں نے کہا که میں دونوں دیشوں کے بیچ سمبندھوں کو اور مضبوط بنانے میں مدد کرنے کو پرتیبدھ ہوں۔ گاندھی نے شیخ محمد کے ساتھ اپنی ملاقات کی تصویریں بھی شیئر کیں۔ ملاقات کے دوران انڈین اوورسیج کانگریس کے پرمکھ سیم پترودا اور کانگریس نیتا ملند دیوڑا موجود تھے۔
راہل گاندھی دبئی اور ابو دھابی کے دورے پر آئے ہیں۔ وہ یہاں شکروار اور شنیوار کو کئی کاریہ کرموں میں حصہ لیں گے تتھا یو اے ای کے منتریوں سے بھی ملاقات کرینگے۔ وہ گرووار کو دبئی پہنچے تھے۔ ہوائی اڈے پر پہنچنے پر بھارتیہ مول کے لوگوں نے انکا زوردار سواگت کیا۔ کانگریس ادھیکش نے شکروار صبح ناشتے پر یو اے ای میں موجود بھارتیہ مول کے پرمکھ کاروباریوں سے ملاقات کی۔ اسکے بعد انہوں نے بھارتیہ کامگاروں کو بھی سمبودھت کیا۔(بھاشا)

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation