Loading...
Cricinfo۔ کرکئنپھو کی آئی پی ای ایکادش میں دھونی,پانڈیا اور رسیل| Webdunia Hindi

کرکئنپھو کیIPLالیون میں مہیندر سنگھ دھونی,ہاردک پانڈیا اور رسیل شامل

Last Updated: منگلوار, 14مئی2019 (17:45 IST)
نئی دہلی۔ انڈین پریمیئر لیگ کے12ویں سنسکرن کے سماپن کے بعد ایئیسپیئین کرکئنپھو نے کھلاڑیوں کے پردرشن کے آدھار پرجاری کی ہے جسمیں چینئی سپرکنگس کے کپتان مہیندر سنگھ دھونی,وجیتا ٹیم ممبئی انڈینس کے ہرفن مولہٰ ہاردک پانڈیا اور کولکاتہ نائٹ رائڈرس کے'پلیئر آف د ٹورنامینٹ'آندرےکو شامل کیا گیا ہے۔
آئی پی ای 12کا فائنل مقابلہ رویوار کو حیدرآباد میں کھیلا گیا تھا,جہاں ممبئی انڈینس نے چینئی کو آخری گیند پر1رن سے مات دینے کے بعد چوتھی بار آئی پی ای کی ٹرافی پر قبضہ کیا تھا۔
کرکئنپھو کی ٹیم میں حیدرآباد کے بائیں ہاتھ کے سلامی بلے باز ڈیوڈ وارنر شامل ہیں۔ انہوں نے آئی پی ای کے12ویں ستر میں کیول12میچ ہی کھیلے جسکے باوجود انہوں نے69.20کے اوسط اور143.86کے سٹرائک ریٹ سے ٹورنامینٹ میں سب سے زیادہ692رن بنائے۔ وارنر نے اس دوران1شتک جمایا اور8اردھشتک بھی لگائے۔ انہیں ٹورنامینٹ میں سروادھک رنوں کے لئے آرینج کیپ ملی۔

ایکادش میں دہلی کیپٹلس کے شکھر دھون اور کنگس الیون پنجاب کے سلامی بلے باز لوکیش راہل کو بھی چنا گیا ہے۔ راہل593رنوں کے ساتھ ٹورنامینٹ میں دوسرے سب سے زیادہ رن بنانے والے کھلاڑی ہیں جبکہ شکھر نے شروعاتی میچوں میں لڑکھڑاتی فارم کے بعد شاندار کھیل دکھاتے ہوئے16پاریوں میں523رن بنائے۔
ٹیم میں کپتان اور وکٹ کیپر کے طور پر دھونی کو چنا گیا ہے۔ انہوں نے پورے ستر83.20کے شاندار اوسط کے ساتھ کھیلتے ہوئے416رن بنائے۔ انہوں نے لیگ میں وکیٹ کے پیچھے16شکار بھی کئے ہیں۔ دھونی کے اترادھیکاری مانے جا رہے اور دہلی کیپٹلس کے یووا وکٹ کیپر بلے باز رشبھ پنت بھی اس سوچی میں شامل ہیں۔ پنت نے488رن بنائے۔

اپنے دم پر میچ جتانے والے اور'پلیئر آف د ٹورنامینٹ'بنے کیریبیائی کھلاڑی آندرے رسیل کو انکی دمدار بلے باز کے چلتے ٹیم میں ستھان دیا گیا ہیں۔ رسیل نے510رن بنائے۔ ہاردک پانڈیا کو ٹیم میں آل راؤنڈر کے طور پر شامل کیا گیا ہے۔ پانڈیا نے402رن بننے کے علاوہ14وکیٹ لئے۔
تیز گیندباز کے روپ میں ایکادش میں دہلی کے کیگسو ربادا اور ممبئی کے جسپریت بمراہ کو ستھان دیا گیا ہے۔ ربادا نے12مقابلوں میں25وکیٹ جھٹکے جبکہ بمراہ نے بیحد کفایتی گیندبازی کرتے ہوئے16میچوں میں19وکیٹ لئے۔

گھریلو کھلاڑی شرییس گوپال نے آئی پی ای میں بلیبازوں کو خوب پریشان کیا جسکی وجہ سے انکا نام بھی ایکادش میں شامل ہے۔ گوپال نے20وکیٹ حاصل کئے۔ سروادھک26وکیٹ لیکر پر پل کیپ کے وجیتا بنے چینئی ٹیم کے لیگ سپنر عمران طاہر کو انکی شاندار گیندبازی کے چلتے ٹیم میں رکھا گیا ہے۔
آئی پی ای ایکادش: ڈیوڈ وارنر,شکھر دھون,لوکیش راہل,رشبھ پنت,مہیندر سنگھ دھونی(کپتان اور وکٹ کیپر),آندرے رسیل,ہاردک پانڈیا,شرییس گوپال,کیگسو ربادا,جسپریت بمراہ اور عمران طاہر۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation