Loading...
کیاIPLفائنل میں دھونی کو دیا غلط آؤٹ,چینئی نے چکائی ہار کی قیمت(ویڈیو) | Webdunia Hindi

کیاIPLفائنل میں دھونی کو دیا غلط آؤٹ,چینئی نے چکائی ہار کی قیمت(ویڈیو)

پن سنشودھت سوموار, 13مئی2019 (12:34 IST)
ممبئی۔ایسا لگ رہا تھا که پچھلے فائنل کی طرحاس بار بھی اپنی ٹیم کو جیت تک لے جا ئینگے لیکن  80رن بنانے والے شین واٹسن کا آخری اوور میںہونا چینئی کو چوٹ پہنچا گیا اور چینئی کا چوتھی بار خطاب جیتنے کا سپنا ٹوٹ گیا۔حالانکہ اس رن آؤٹ سے زیادہ چرچے رہے ایک اور رناؤٹ کے جو میچ کا ٹرنگ پوائنٹ بھی مانا جا رہا ہے۔ 
چینئی دو وکیٹ جلدی جلدی گرنے کے بعد دباوٴ میں آ گئی۔ اب میدان پر واٹسن کا ساتھ دینے اترے کپتان مہیندر سنگھ دھونی لیکن تیرہویں اوور میں دھونی کے رن آؤٹ کا معاملہ پھنس گیا اور تیسرے امپایر نے کئی رپلے دیکھنے کے بعد دھونی کو رن آؤٹ قرار دے دیا۔ دھونی کے رن آؤٹ ہوتے ہی ممبئی کا پورا خیمہ خوشی سے اچھل پڑا۔ دھونی نے اوور تھرو ہونے پر دوسرا رن چرانے کی کوشش کی اور ایشان کشن کا سیدھا تھرو سٹمپس سے ٹکرا گیا۔ دھونی نے8گیندوں میں2رن بنائے اور چینئی کا چوتھا وکیٹ82کے سکور پر گرا۔ 
 
اس رناؤٹ پر کافی وواد گہرایا ۔ کئی لوگوں کا ماننا ہے که سائڈ ویو دیکھنے کے بعد بلے کا ایک حصہ کریز کے اندر تھا۔ وہیں پھرنٹ ویو ملنے کے بعد یہ پتہ لگ رہا تھا که بلا لائن کے اس پار ہی ہے۔ اب ایسی ستھتیوں میں عموماً شنکا کا فائدہ بلے باز کو ملتا ہے۔ لیکن اس بار ایسا نہیں ہوا اور دھونی کو آؤٹ قرار دیا گیا۔  
 

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation