Loading...
IPLہارنے پر دھونی کا اشارہ,اب بدلاؤ کی ضرورت,امید ہے اگلے سیزن میں بھی میں دکھوں| Webdunia Hindi

IPLہارنے پر دھونی کا اشارہ,اب بدلاؤ کی ضرورت,امید ہے اگلے سیزن میں بھی میں دکھوں

Last Updated: سوموار, 13مئی2019 (10:33 IST)
حیدرآباد۔کےمیںنے چینئی کو ہراکر خطاب پر قبضہ کر لیا۔ بیحد رومانچک فائنل میں ممبئی نے چینئی کو1رن سے ہرا دیا۔ یہ لگاتار دوسرا موقع تھا جب روہت کی ٹیم نے دھونی کی ٹیم کو1رن سے ہرا دیا۔ ہار کے بعدکے کپتان مہندر سنگھ دھونی نے اس بات کا اشارہ کیا که اب بدلاؤ کی ضرورت ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا که امید ہے که اگلے سیزن میں بھی دکھائی دوں۔
فائنل میں ممبئی کے بعد ملی ہار کے بعد چینئی کے کپتان دھونی نے کہا که ہمیں تھوڑا بہتر پردرشن کرنا چاہئیے تھا۔ یہ کافی مزیدار کھیل تھا,ہم ایک دوسرے کو ٹرافی دے رہے تھے۔ دونوں نے غلطیاں کیں اور آخرکار کم غلطیاں کرنے والی ٹیم آئی پی ای کی وجیتا بنیں۔

ممبئی اور چینئی کے بیچ ہوئے آئی پی ای کے فائنل درشکوں کے لئے کافی رومانچک رہا۔ شروعات میں چینئی سپر کنگس نے میچ پر بڑھت بنائی تھی,لیکن بیچ کے اووروں میں ممبئی انڈینس نے واپسی کر لی۔
میچ میں ایک سمیہ ایسا لگ رہا تھا که شین واٹسن چینئی سپرکنگس کو آئی پی ای کا خطاب دلوا دینگے,لیکن جسپریت بمراہ اور لاستھ ملنگا کی بہترین گیندبازی کرتے ہوئے ممبئی کو آئی پی ای2019کا وجیتا بنا دیا۔ چینئی سپرکنگس کی ہار کا سب سے بڑا کارن اسکے سب سے بھروسےمند کپتان اور بلے باز مہندرسنگھ دھونی کا رناؤٹ ہونا رہا۔

دھونی نے میچ کے بعد کہا که اس سیزن میں کئی غلطیاں کیں اور انت میں جاکر ہمیں اسکا پرنام بھی بھگتنا پڑا۔ انہوں نے کہا که ہم ایک چھوٹی سی غلطی کے کارن میچ گنوا بیٹھے۔
دھونی نے کہا که ہمارا میڈل آرڈر پورے سیزن کے دوران نہیں چلا اور لگاتار سنگھرش کرتے رہے۔ ہمارے گیندبازوں نے شاندار پردرشن کیا اور انہی کے کارن ہم یہاں یہاں تک پہنچے۔ دھونی نے کہا که آگے ورلڈ کپ ہے,یہ میری پہلی پراتھمکتا ہے۔ ہم اسکے بعد چینئی سپرکنگس کے بارے میں بات کرینگے۔ امید ہے که آپ کو اگلے سال دیکھینگے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation