Loading...
IPL award distribution ceremony۔IPLکے پرسکار وترن سماروہ میں کیوں بن گئی تھی وواد کی ستھتی؟| Webdunia Hindi

IPLکے پرسکار وترن سماروہ میں کیوں بن گئی تھی وواد کی ستھتی؟

Last Updated: منگلوار, 14مئی2019 (17:31 IST)
نئی دہلی۔کے ووادوں میں پڑنے کی آشنکا بن گئی تھی,کیونکہ پرشاسکوں کی سمتی(سیؤئے)کی سدسیا ڈائنا ایڈلجی نے پرمپرا کے وپریت وجیتا کو ٹرافی دینے کی اچھا ظاہر کی تھی۔ آخر میں پرمپرا کا نرواہ کرتے ہوئے کاریہ واہک ادھیکش سی کے کھنہ نے ہی ممبئی انڈینس کے کپتان روہت شرما کو ٹرافی سونپی۔
سیؤئے پرمکھ ونود رائے ممبئی اور چینئی سپرکنگس کے بیچ آئی پی ای فائنل کے دوران اپستھت نہیں تھے لیکن2انیہ سدسیہ ایڈلجی اور لیفٹینینٹ جنرل(سیوانورت)روی تھوڑیگے حیدرآباد میں کھیلے گئے فائنل میں موجود تھے۔ بی بی سی آئی کے ایک ادھیکاری نے گوپنیتا کی شرط پر کہا که ایڈلجی نے جے پور میں مہلا ٹی 20چیلنج کی وجیتا کو ٹرافی سونپی تھی اور وہ یہاں بھی ٹرافی دینا چاہتی تھیں۔

حالانکہ پتہ چلا ہے که کھنہ نے کاریہ واہک سچو امیتابھ چودھری کا آئی پی ای سیؤؤ ہیمانگ امین کو بھیجا گیا پتر دکھایا جسمیں صاف لکھا تھا که ادھیکش دوارہ ٹرافی سونپنے کی پرمپرا کا نرواہ کیا جانا چاہئیے۔ اس بارے میں جب رائے سے انکی رائے مانگی گئی تو انہوں نے کہا که کیا پرمپرا میں بدلاؤ کی کوئی ضرورت تھی؟
اس بیچ بی بی سی آئی سوتروں نے کہا که وہ لیفٹینینٹ کرنل تھوڑیگے تھے جنہوں نے بھارتیہ مہلا ٹیم کی پورو کپتان کو سپشٹ طور پر کہا که کاریہ واہک ادھیکش کھنہ کو ٹرافی سونپنے کی انومتی ملنی چاہئیے اور یہ مسئلہ یہیں پر ختم ہونا چاہئیے۔ وہ نشچت طور پر خوش نہیں تھیں لیکن انہیں اس معاملے میں وہی کرنا پڑا جس پکش میں بہہ مت تھا۔

اس سمبندھ میں کھنہ سے سمپرک کیا گیا تو انہوں نے ٹپنی کرنے سے انکار کر دیا جبکہ ایڈلجی سے سمپرک کرنے کی کوشش کی لیکن انکی طرف سے کوئی جواب نہیں ملا۔(بھاشا)

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation