Loading...
تیندولکر,لکشمن کو سنوائی کے لئے بلایا تو بی بی سی آئی ڈھال بن کر کھڑا ہوگا| Webdunia Hindi

تیندولکر,لکشمن کو سنوائی کے لئے بلایا تو بی بی سی آئی ڈھال بن کر کھڑا ہوگا

Last Updated: منگلوار, 30اپریل2019 (18:32 IST)
نئی دہلی۔ لوکپال نیائےمورتی(سیوانورت)ڈی کے جین ہتوں کے ٹکراو کے کتھت معاملے میں اگراورکو نجی سنوائی کے لئے طلب کرتے ہیں توڈھال بن کر کھڑا ہوگا۔ سنوائی کے دوران سی ای او راہل جوہری اور قانونی ٹیم بھی موجود رہیگی۔
تیندولکر اور لکشمن پہلے ہی اپنا اپنا جواب سونپ چکے ہیں اور دونوں نےصلاحکار سمتی(سیئیسی)کے سدسیوں اور اپنی سمبندھت پھرینچائجیوں ممبئی انڈینس اور سنرائجرس حیدرآباد میں مینٹر کی دوہری بھومکا میں کسی بھی طرح کے ہتوں کے ٹکراو سے انکار کیا ہے۔

بی بی سی آئی کو امید ہے که پراکرتک نیائے کے سدھانت کے تحت نیائےمورتی جین تیندولکر اور لکشمن دونوں کو سنوائی کے لئے بلائینگے اور بورڈ کا پرتندھتو سی ای او جوہری کرینگے۔
پرشاسکوں کی سمتی(سیؤئے)کے فیصلے کی جانکاری رکھنے والے بی بی سی آئی کے ایک ورشٹھ ادھیکاری نے منگلوار کو بتایا, ‘میڈیا میں آئی کچھ خبروں کے وپریت بی بی سی آئی کی نیتی میں کوئی بدلاؤ نہیں ہے۔ سورو گانگولی کے معاملے کی طرح اگر تیندولکر اور لکشمن بھی گواہی کے لئے نیتک ادھکاری کے سمکش پیش ہوتے ہیں تو راہل اور قانونی ٹیم وہاں رہیگی۔ نشچت طور پر اس معاملے میں بی بی سی آئی پکش ہے۔

انہوں نے کہا,آپکی سوچنا کے لئے بتا دوں که ایس شریسنت کے معاملے میں سنوائی تھی تو بی بی سی آئی کا پرتندھتو سی ای او نے کیا۔ اس معاملے میں لوکپال نے بی بی سی آئی کو لکھا ہے تو بی بی سی آئی کا پرتندھتو نہیں ہونے کا سوال ہی نہیں اٹھتا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation