Loading...
Rohit Sharma۔ میچ جیتنے کے بعد بولے روہت شرما,ملنگا کو آخری اوور دینے کا فیصلہ صحیح رہا| Webdunia Hindi

روہت شرما کا خلاصہ,کیوں ڈلوایا لست ملنگا سےIPLکا فائنل اوور

Last Updated: سوموار, 13مئی2019 (21:27 IST)
حیدرآباد۔ انڈین پریمیئر لیگ 12کے ہائیوولٹیج فائنل مقابلے کو آخری گیند پر ماتر1رن سے جیتنے کے بعدکےروہت شرما نے کہا که نرنائک آخری اوور لست ملنگا جیسے انوبھوی گیندباز کو دینے کا فیصلہ صحیح رہا۔
'ہٹمین'کے نام سے مشہور روہت نے میچ کے بعد آخری اوور کی رننیتی پر کہا که میں آخری اوور ہاردک پانڈیا کو دینے پر وچار کر رہا تھا لیکن میں ایسے گیندباز کو گیند سونپنا چاہتا تھا جس نے پہلے بھی ٹیم کے لئے ایسی پرستھتیوں میں پردرشن کیا ہو۔ لست ملنگا چیمپئن ہیں اور بہت انوبھوی بھی ہیں۔ وہ ٹیم کے لئے بہت ورشوں سے شاندار پردرشن کر رہے ہیں۔

چینئی کو جیتنے کے لئے آخری6گیندوں پر9رن چاہئیے تھے۔ ملنگا کی پہلی گیند پر1رن گیا۔ دوسری گیند پر رویندر جڈیجہ نے سنگل چرا لیا۔ تیسری گیند پر شین واٹسن نے2رن لئے لیکن چوتھی گیند پر واٹسن دوسرا رن لینے کی کوشش میں رن آؤٹ ہو گئے۔
چینئی کو اب2گیندوں پر4رن چاہئیے تھے۔5ویں گیند پر2رن سے سکور148رن ہو گیا۔ اب1گیند اور چینئی کو چاہئیے تھے2رن۔ لیکن ملنگا نے شاردل ٹھاکر کو آخری گیند پر پگبادھا کر ممبئی کو جشن میں ڈبو دیا۔
روہت نے رومانچک مقابلے کو جیتنے کے بعد کہا که ہم نے پورے ٹورنامینٹ میں شاندار پردرشن کیا جسکی وجہ سے ہم انک تالکہ میں شیرش ستھان پر رہنے میں کامیاب ہوئے۔ ہم نے ٹورنامینٹ کو2حصوں میں بانٹنے کی یوجنا بنائی تھی۔ ہم نے جو بھی کیا وہ ایک ٹیم کے روپ میں کیا اور اسکا ہمیں جیت کے طور پر نتیجہ ملا۔
ٹیم کے پردرشن پر کپتان نے کہا که ہماری ٹیم میں25کھلاڑی ہیں۔ سبھی کھلاڑیوں نے کسی نہ کسی موقعے پر بیحد اہم بھومکا نبھائی۔ سپورٹ سٹاف نے بھی شاندار کام کیا۔ ہماری گیندبازی خاص طور پر لاجواب رہی۔ گیندبازوں نے خوب محنت کی اور ہمیں ہر مقابلے میں واپسی کرانے کے لئے اہم یوگدان دیا۔ سبھی گیندبازوں نے اپنی ذمیداری سنبھالی جس کا ہمیں فائدہ ملا۔

انہوں نے کہا که میں ہر مقابلے میں کچھ نہ کچھ سیکھ رہا ہوں۔ جیت کا شرییہ ٹیم کو بھی جاتا ہے,کیونکہ انکے پردرشن کے بنا کپتان بیکار ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation