Loading...
IPL 2019 : 'سکسر کنگ'کرس گیل یہ دھماکیدار ریکارڈ بنانے سے8قدم دور| Webdunia Hindi

IPL 2019 : 'سکسر کنگ'کرس گیل یہ دھماکیدار ریکارڈ بنانے سے8قدم دور

ممبئی۔میں وراٹ کوہلی کی کپتانی والیکے دھاکڑ کھلاڑی رہے اور اس سیزن میں یوراج سنگھ کا ستھان لیکرکا حصہ بنے ونڈیج کے دھرندھر بلے باز کرس گیل پر کرکیٹپریمیوں کی نظر اسلئے رہیگی,کیونکہ وہ نیا ریکارڈ بنانے سے کیول8قدم دوری پر ہیں۔

پچھلے دنوں کرکٹ کے میدان پر چھکوں کی بارش کرنے والے کرس گیل جس طرح کے فارم میں ہیں,اسے دیکھ کر لگتا ہے که انہیں یہ ریکارڈ بنانے میں زیادہ وقت نہیں لگےگا۔ آئی پی ای میں300واں چھکا لگانے کے لئے گیل کو محض8چھکوں کی ضرورت ہے۔ اس مقام کو حاصل کرتے ہی گیل300چھکے لگانے والے دنیا کے پہلے بلے باز بن جا ئینگے۔

ویسے یوں دیکھا جائے تو ایک پاری میں سب سے زیادہ چھکے لگانے کا ریکارڈ بھی گیل کے نام ہی درج ہے۔ انہوں نے2013کے آئی پی ای میں رائل چیلینجرس بینگلور کی طرف سے بلے باز کرتے ہوئے17چھکے جڑے تھے۔ یہی نہیں,اس پاری کے دوران انہوں نے ناباد175رن بھی بنائے تھے۔

چھکے لگانے میں گیل کو مہارتھ حاصل ہے۔ انہیں کرکٹ جگت کا'سکسر کنگ'کہا جاتا ہے۔ وہ اپنی طوفانی بلے باز سے پل بھر میں میچ کا رخ بدلنے کی کووت رکھتے ہیں۔
آئی پی ای میں اب تک11سنسکرن کھیلے جا چکے ہیں لیکن کسی بھی بلے باز نے اب تک اپنے بلے سے300چھکے نہیں اڑائے ہیں۔ جو بھی انیہ ٹیموں کے بلے باز ہیں,وہ گیل سے میلوں پیچھے ہیں۔ گیل نے جہاں111پاریوں میں292چھکے لگائے ہیں تو عیبی ڈیولرس نے صرف187چھکے جڑے ہیں۔ اس مان سے کسی بھی کرکٹر کو ان تک پہنچنے کے لئے اگلا جنم لینا پڑےگا۔

سال2013کے آئی پی ای میں گیل نے سب سے ادھک51چھکے لگائے تھے,جبکہ سال2011میں گیل کے بلے سے44چھکے اڑے تھے۔

اس میں کوئی شک نہیں که یدی گیل آئی پی ای میں اپنے فارم میں آ گئے تو دوسری ٹیموں کے چھکے چھوٹ جا ئینگے۔ انگلینڈ کے خلاف حال ہی میں کھیلی گئی ون ڈے سیریز میں بھی وہ چمکے تھے اور چار پاریوں میں2شتک, 2اردھشتک کے ساتھ انہوں نے کل424رن بنائے تھے۔

بہرحال,جب بھی,جہاں بھی کنگس الیون پنجاب آئی پی ای کا میچ کھیل رہی ہوگی,وہاں پر کرکٹ پریمیوں کی نظریں کرس گیل پر ہی ٹکی رہینگی۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation