Loading...
چدمبرم سٹیڈیم میں دھونی کی اس ادا نے سب کا دل جیت لیا| Webdunia Hindi

چدمبرم سٹیڈیم میں دھونی کی اس ادا نے سب کا دل جیت لیا

Last Updated: گرووار, 2مئی2019 (00:37 IST)
چینئی۔(چیپاک)میں چینئی سپرکنگس اورکے آئی پی ای میچ کی س‍ماپتی کے بعد مہندرسنگھ دھونی کی اگوائی میں میدان پر جو کچھ ہوا,اسنے نہ کیول پورے سٹیڈیم بلکہ ٹی وی پر لائیو ہوئے نجارے نے پوری کرکٹ برادری کا دل جیت لیا۔
اس میچ میں چینئی سپرکنگس نےکی سب سے بڑی جیت80رن سے درج کرتے ہوئے انکتالکا میں ٹاپ کی پوجشن حاصل کی۔ چینئی کو یہ سمان دھونی کی بدولت ملا,لیکن میچ کے بعد انہوں نے نے جو مثال قائم کی,وہ پہلی بار کسی آئی پی ای میچ میں دیکھنے کو ملی۔

پرسکار وترن سماروہ کے بعد دھونی اپنی ٹیم کے کھلاڑیوں کے ساتھ پورے میدان میں گھومے۔ اس دوران انکے ہاتھ میں ٹینس کا بیٹ تھا اور ساتھ چل رہے سٹاف کے پاس ٹینس بال کے باکس۔ دھونی ٹینس کی گیند درشکوں کے بیچ اچھالتے رہے۔ ٹیم میمبرس بھی کبھی ٹینس بال,کبھی چینئی کی پیلی ٹی شرٹ اور کیپ درشکوں کو اپہار میں دیتے رہے۔
چینئی سپرکنگس کے ہوم گراؤنڈ پر چینئی نے7میچ کھیلے جسمیں سے6میچ جیتے۔ ٹیم مانتی ہے که اس جیت میں درشکوں کے اپار سمرتھن کا بھی ہاتھ رہا,لہٰذا وہ بھی'سوونیر'کے حقدار ہیں۔ یہی کارن ہے که دھونی خود اور ٹیم کے سدسیہ پورے سٹیڈیم میں گھوم کر درشکوں کی طرف گفٹ اچھالتے رہے۔
بات یہیں تک سیمت نہیں رہی...دھونی کا نیا اوتار تو اب سامنے آنے والا تھا۔ دھونی25-30کی سنکھیا میں کھڑے گراؤنڈ سٹاف کے پاس پہنچے جو میدان کو تیار کرنے کے لئے دن میں کڑی دھوپ کی پرواہ کئے بغیر جٹا رہتا ہے۔ دھونی نے انکے ساتھ تصویریں کھنچوائیں اور ایک ایک گراؤنڈ سٹاف کو اپنے ہاتھوں سے چیک دیا۔ دھونی ہر چھوٹے بڑے کرمچاری کے ساتھ ہاتھ ملایا اور پھر چیک دینے کے بعد انکے کندھے پر ہاتھ پھیرا۔
دھونی کی اس سداشیتا اور سادگی نے سبھی کو ابھیبھوت کر دیا۔ خود دھونی بھی نہیں جانتے تھے که انکا اس کاریہ لائیو ٹیلی کاسٹ ہو رہا ہے اور پوری دنیا اس نجارے کو دیکھ رہی ہے۔ چینئی سپرکنگس نے ایم اے چدمبرم سٹیڈیم(چیپاک)لیز پر لے رکھا ہے۔ چونکہ چینئی کے لئے یہ میدان بھاگیہ شالی رہا ہے,لہٰذا ٹیم نے بھی سٹیڈیم کے سٹاف کو پورا سمان دیا۔ (ویبدنیا نیوز)

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation