Loading...
روزگار ونمیہ اور پراپت کرنا روزگار ونمیہ سنکھیا| Webdunia Hindi

روزگار ونمیہ اور پراپت کرنا روزگار ونمیہ سنکھیا

بیروجگاری میں ویشوک وردھی کے ساتھ,لوگ نوکریوں کے لئے پرتسپردھا کر رہے ہیں اور کئی معاملوں میں ان شیتروں میں کام کرنا جن کے بارے میں انہیں کچھ نہیں پتہ ہے۔ اداہرن کے لئے,کچھ ویکتیوں نے پانچ خرچ کئے میڈکل سکول میں ادھئین کرنے والے آٹھ سال تک کلاکار یا انیہ شیتروں میں پوری طرح سے کام کرتے ہیں۔ ایک اتیدھک استھر نوکری بازار کے کارن۔ بھارت میں بڑے پیمانے پر ایسا ہی ہو رہا ہے,پچھلے پانچ ورشوں میں پورے دیش میں بیروجگاری۔
کوئی وکلپ نہیں دیئے جانے کے کارن لوگ کسی بھی ستھتی میں انوکولن کرنا سیکھ رہے ہیں اور کام کر رہے ہیں۔ شروعات میں پردان کی جا رہی ادھکانش نوکریوں میں جو جانے پر سیکھنے کا وکلپ ہوتا ہے,زیادہ تر لوگوں کے لئے اچھا کام کرنا۔ کچھ نے کچھ ہفتوں کے پرشکشن کے وکلپ کو بھی شامل کیا۔

شروعات سے پہلے بہت ساری سکشم کامکاجی آبادی جو اس سمیہ بیروزگار ہیں,کشل اور کشل ہے۔ یوگیہ اور کام پر اپنا ہاتھ نہیں ملا سکتے۔ یہ کیول ایک مدعے میں بدل رہا ہے جب یہ اشکشت یا شرمک ورگ کی بات آتی ہے تو برا ہوتا ہے۔ سمسیا کو حل کرنے کے لئے پریاس میں سرکار دیش میں وشال آبادی کو لابھ پہنچانے کے لئےکا اپیوگ کرتی ہے۔
روزگار ونمیہ کے مادھیم سے کام کے لئے آویدن کرنا ایک ادوتیہ لوگوں کو پردان کرتا ہے۔روزگار کاریالیہ کارڈاور سنکھیا۔ سرکار اس جانکاری کا اپیوگ روزگار پردان کرنے کے لئے کرتی ہے۔ نوکریوں کے ساتھ جن سنکھیا کارڈ ایک ادوتیہ سنکھیا کے ساتھ آتا ہے جسے آویدکوں کو پردان کرنا ہوتا ہے۔

نوکری کے لئے آویدن کرتے سمیہ نجی اور سرکاری کمپنیاں لوگوں کی بھرتی کرتی ہیں۔ روزگار ونمیہ لیکن یہ مکھیہ روپ سے سرکاری نوکریوں کے لئے اپیوگ کیا جاتا ہے۔ کام کی تلاش میں آویدک ایک سوچی میں جوڑا جاتا ہے جو انہیں نوکری کے بازار میں انکے کھڑے ہونے اور کتنے سمیہ تک کے بارے میں سوچت کرتا ہے۔ نوکری پانے کے لئے انتظار کرنا ہوگا۔
جو لوگ روزگار ونمیہ سیوا کے مادھیم سے آویدن کرتے ہیں,انہیں نکالنا سنشچت کرنا ہوگا۔ سسٹم میں نام جیسے ہی انہیں نوکری ملتی ہے,جس سے دوسروں کے لئے جگہ بنتی ہے۔

جیسا که پہلے الیکھ,کئی‍نجی کمپنیوں سے سمبندھت جانکاری کے لئے پوچھنا۔روزگار ونمیہ کارڈصرف یقین ہے که آپ ایک روزگار کے لئے پنجیکرت ہیں۔ آپ کو روزگار پراپت کرنے کے لئے پنجیکرن کرنا ہوگا اور پھر نوکری کے لئے آویدن کرتے سمیہ اس جانکاری کا اپیوگ کریں۔
یدی آپ کاریہ بل میں شامل ہو رہے ہیں تو یہ بناتا ہے۔ بھاونا خود کو جلد سے جلد پنجیکرت کرنے کے لئے۔ تم بھی پرنالی ہے تو آپ ایک مل سکتا ہے۔ سرکاری نوکری,سبھی لابھوں کے ساتھ,صرف اسلئے که آپ پنجیکرت ہیں یدی وہی ہے تو آپ ہیں روزگار کی تلاش میں۔
(ایڈورٹوریل)




اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation