Loading...
آپ جیئیسٹی کا کتنا بھگتان کرتے ہیں,جان کر رہ جا ئینگے حیران| Webdunia Hindi

آپ جیئیسٹی کا کتنا بھگتان کرتے ہیں,جان کر رہ جا ئینگے حیران

Last Updated: شکروار, 11جنوری2019 (19:21 IST)
بھارت میں آزادی کے بعد جیئیسٹی یا وستو اور سیوا کر کو سب سے بڑا کر سدھار قرار دیا گیا۔ یہ پرکریا ابھی بھی چل رہی ہے۔ جیئیسٹی کو لاگو ہوئے لگ بھگ ڈیڑھ سال ہو گئے,ایک بات نشچت طور پر کہی جا سکتی ہے که جیئیسٹی کا ایک پرمکھ لکشیہ,سبھی اتپادوں کو اس دائرے میں لانے کی دشا میں ایک بڑی سپھلتا ملی ہے۔ جیئیسٹی یگ کی ایک اور اپلبدھی پورے بھارت میں اپرتیکش کرادھان کا سرلیکرن اور ایکروپتا رہی ہے,یہ راجیہ نینترت ویٹ شاسن کے تحت سمبھو نہیں تھا۔
ڈیڑھ سال نشچت روپ سے اس پرمکھ کر سدھار کے پورن پربھاؤ کا آکلن کرنے کے لئے پریاپت لمبا سمیہ نہیں ہے اورجیئیسٹی دروں(GST Rates)کے یکتکرن کو نشچت روپ سے بھوشیہ کے لئے جاری رکھا جائیگا۔ عام آدمی اور ویوسائیوں کے لئے چنتا کا وشیہ ایکادھک جیئیسٹی بریکیٹس ہیں۔ ان میں سے کچھ اناوشیک ہے اور اس نے پہلے سے جٹل اپرتیکش کرادھان تتھا کر گھوشنا پرکیا کو اور کٹھن بنا دیا ہے۔ آئیے جانتے ہیں جیئیسٹی کے طرح عام آدمی کو دینک اپیوگ کے لئے مال/سیواؤں کا لابھ اٹھانے کے لئے کتنا بھگتان کرنا ہوگا؟
کھادھیہ وستوؤں اور سیواؤں پر جیئیسٹی:
جیئیسٹی لاگو ہونے کے بعد عام آدمی کا کرانا بل بڑھا ہے یا گھٹا ہے۔ بہت سارے آئٹم جیروجیئیسٹی سلیبمیں ڈال دیئے گئے ہیں۔ ادھکتم28فیصدی جیئیسٹی سلیب میں ایک بھی کرانا سامان نہیں ہے۔ان کھادھیہ پدارتھوں کے لئے آپ کو کوئی جیئیسٹی نہیں دینا ہوتا...


تازی/ٹھنڈی سبجیاں اور پھل
تازہ/ٹھنڈا مانس اور مچھلی
تازہ,پکے ہوئے یا سنرکشت شیل میں رکھے پکشی کے انڈے(مرغی کے انڈے سہت)
تازہ(اسنسادھت)ادرک اور ہلدی
تازہ اور پاسچریکرت دودھ,الگ کیا ہوا دودھ,دودھ اور کریم(چینی جیسے سویٹنر نہیں),آدی
بریڈ(برانڈیڈ/انبرانڈیڈ)
چاول(برانڈیڈ کنٹینروں میں نہیں)
برانڈیڈ کنٹینروں میں رکھی سبزیاں,جن میں برائن کا اپیوگ سنرکشن کے لئے کیا جاتا ہے,تتکال کھپت کے لئے انوپیکت ہیں۔(پہلے5%جیئیسٹی سلیب میں تھی31جنوری کو ہوئی جیئیسٹی کانسل کی بیٹھک میں انہیں0جیئیسٹی سلیب میں لایا گیا۔)

حالانکہ,یہ سمان وستوئیں یدی بھاگ میں یا پوری طرح سے سنسادھت ہوتی ہیں اور ایک برانڈ نام/لوگو میں پیک کی جاتی ہیں,
جو قانون کی عدالت میں لاگو ہوتے ہیں,
تو اس پر جیئیسٹی لگ سکتا ہے۔ان کھادھیہ سامگریوں پر5فیصدی جیئیسٹی لگتا ہے...

برانڈیڈ کنٹینروں میں چاول
وبھن پرکار کے کھادھیہ تیل(سورج مکھی,مونگ پھلی,سویابین,سرسوں,آدی)
سوکھے میوے جیسے سوکھے انگور(کشمش),کٹے ہوئے عام,سوکھی املی آدی۔
پھل اور سوکھے میوے جنہیں برارئن,سلفر ڈائآکسائڈ آدی کا اپیوگ کرکے سنرکشت کیا جاتا ہے,لیکن تتکال کھپت کے لئے انوپیکت ہیں۔
پکشیوں کے انڈے/انڈے کی زردی جنہیں شیل سے نکالا گیا ہے۔ چاہے وہ تازہ,ابلے,سوکھے,جمے ہوئے یا پھر سنرکشت روپ سے بیچے گئے ہوں۔
پنجیکرت برانڈ کے نام والے کنٹینروں میں پیک کی ہوئی سپاچیہ سبزیوں کا پاؤڈر اور بھوجن۔
ادرک(تازہ ادرک کو چھوڑکر),قیصر,ہلدی(تازہ ہلدی کو چھوڑکر),بے پتی,اجواین کے پھول,کری اور انیہ مسالے۔
کریم,دہی اور انیہ کنوت/املیکرت دودھ اتپادوں کے ساتھ یا بنا چینی/میٹھی سامگری,پھل,نٹ یا کوکو۔
الٹرا ہائی ٹیمپریچر(UHT)دودھ,دودھ اور کریم جسے گاڑھا کیا گیا ہو یا جسمیں چینی/سویٹنر ہو جیسے که بچوں کے لئے دودھ اور سکمڈ ملک پاؤڈر۔
بریڈ,پیسٹری,پجا بریڈ,ٹوسٹ جیسے اتپادوں کے لئے میٹھا,مکس/آٹا۔
12پرتیشت جیئیسٹی کچھ ہی کھادھیہ پدارتھوں پر لگتا ہے۔ ان میں سے کچھ اس پرکار ہیں...
گاڑھا کیا ہوا دودھ
مکھن/گھی/ڈییری پدارتھ,سویا دودھ,دودھ پے پدارتھ
سنرکشت مانس
ڈایبٹیک فوڈ
مانس/رقت/مانس کے اپیوگ سے تیار کئے گئے ساسیج اور سمان کھادھیہ اتپاد۔

کھادھیہ پدارتھوں پر لگنے والی جیئیسٹی کی سروادھک در18پرتیشت ہے۔ یہ در بہت ہی کم کھادھیہ وستوئیں اس دائرے میں ہے…
بیکری اتپاد جیسے کیک اور پی سٹی۔
چاکلیٹ اور انیہ کوک یکت کھادھیہ پدارتھ,مالٹ عرق
کارن فلیکس اور بل گر گیہوں

اپریکت سوچیاں کیول سانکیتک ادیشیوں کے لئے ہیں اور اسمپورن نہیں ہیں۔ در اس سے الگ بھی ہو سکتی ہے۔

یہ سپشٹ ہے که تازہ اتپادوں/اتپادن کی تلنا میں سنسادھت یا سنرکشت کھادھیہ پدارتھوں کے لئے جیئیسٹی ادھک ہے۔
باہر کے کھانے یعنی کھادھیہ سیواؤں کے سندربھ میں,ریستراں کے بلوں پر لاگو جیئیسٹی5%ہے,بھلے ہی پرسر واتانکولت ہو یا نہ ہو۔18%کی اچحالانکہ ایک ہوٹل کے پرسر کے بھیتر ستھت ریستراں پر لاگو ہوتی ہے جو کمرے کے ٹیرف پرتی رات7500رپئے سے ادھک شلک لیتی ہے۔ کیٹرنگ سیواؤں پر بھی جیئیسٹی18%کی در سے لگےگا۔ جبکہ کاریالیوں/شکشن سنستھانوں میں کیپھیٹیریا سیواؤں میں جیئیسٹی در5%ہے۔
پروہن پر جیئیسٹی: عام آدمی کو پروہن پر جیرو سے12پرتیشت کے بیچ جیئیسٹی دینا ہوتا ہے۔ ان پروہن سیواؤں پر جیرو پرتیشت جیئیسٹی لگتا ہے۔

ساروجنک پروہن
جنرل(ان رکشت)ریلوے ٹکٹ,سلیپر کلاس ریل ٹکٹ اور میٹرو ریل ٹوکن/ٹکٹ
بنا ایسی والے آٹو/ٹیکسی

ان پروہن سیواؤں کے لئے آپ کو5پرتیشت جیئیسٹی دینا ہوگا…
ایگریگیٹر ایپس(جیسے ابر/اولا)کے ذریعے بک کی گئی واتانکولت کیب,ریڈیو ٹیکسی اور ٹیکسی۔
گھریلو ہوائی یاترا کے ٹکٹ
پرتھم شرینی/واتانکولت ڈبوں میں یاترا کے لئے ریل ٹکٹ

ورتمان میں یاتری پروہن پر12% GSTکی در بزنس کلاس ہوائی ٹکٹوں پر لاگو ہوتی ہے۔

ریئل ایسٹیٹ پر جیئیسٹی: اچل سمپتی کی خرید پر12%جیئیسٹی لگتا ہے اور یہ کیول نرمان ادھین سمپتیوں کی خرید پر لاگو ہے۔ ایک فلیٹ/گھر کی بکری پر جیئیسٹی نہیں لگتا ہے کیونکہ اس میں سروس یا مال کی آپورتی نہیں ہوتی۔ اسی طرح ریئل ایسٹیٹ کے پنروکریہ پر بھی جیئیسٹی لاگو نہیں ہوتا۔ حالانکہ جیئیسٹی کی شروعات میں پنجیکرن شلک اور سٹامپ شلک کو نہیں جوڑا گیا ات: یہ راجیہ کرادھان نیموں کے تحت ہی لگتا ہے۔

وتیہ سیواؤں پر جیئیسٹی: جیئیسٹی کے تحت بینکنگ اور وبھن وتیہ سیواؤں پر ورتمان میں18%کی در سے کر دینا ہوتا ہے۔ حالانکہBSBDAکے دھارکوں کو پردان کی جانے والی سیواؤں کے لئے کوئی کر نہیں دینا ہوتا۔

ایپیرل اور کلاتھنگ ایسیسرج پر جیئیسٹی: ایپیرل اور کلاتھنگ ایسیسرج پر5سے18پرتیشت تک جیئیسٹی لگتی ہے,جو ایپیرل کی قیمتوں سمیت کئی کارکوں پر نربھر کرتی ہے۔ اگر آپ1000رپئے سے کم کے ایپیرل یا کلاتھنگ ایسیسرج خریدتے ہیں تو آپ کو5پرتیشت جیئیسٹی دینا ہوگا۔ جری اور ایمبرایڈری والے کپڑے خریدنے پر بھی اسی در سے کر لگےگا۔ حالانکہ1000سے زیادہ کے کپڑے خریدنے پر12پرتیشت جیئیسٹی لگےگا۔18%کی اچتم جیئیسٹی در کپڑے کے سامان/پردھان پر لاگو ہوتی ہے جو که انپٹ کے روپ میں ولکینائجڈ ربر,چمڑے اور پھر کا اپیوگ کرتے ہیں۔
الیکٹرانک اور الیکٹرک آیٹموں پر جیئیسٹی: بھارت سمارٹپھون اور انیہ سنچار اپکرنوں کے لئے سب سے تیزی سے بڑھتے بازاروں میں سے ایک ہے۔ بھارت میں سیل فون پر12فیصدی جیئیسٹی لگتی ہے وہیں سیٹ ٹاپ باکس پر18فیصدی کر دینا ہوتا ہے۔ لیپٹاپ اور انیہ کمپیوٹنگ ڈیوائس بھی18%کا جیئیسٹی وہن کرتے ہیں۔

ڈیجٹل کیمرے اور انیہ ویڈیو ڈوائسوں کو ابھی31جنوری کو ہوئی جیئیسٹی کانسل کی بیٹھک میں28پرتیشت سے گھٹاکر18پرتیشت کرنے کا فیصلہ کیا۔32انچ سے کم کے ٹی وی اور کمپیوٹر سکرین پر18پرتیشت جیئیسٹی لگےگا جبکہ اس سے زیادہ کے ٹی وی سکرین پر28پرتیشت جیئیسٹی لگےگا۔

اپسنہار: جیئیسٹی لاگو ہونے کے سمیہ اس سے راجسو تٹستھ کر ہونے کی امید کی گئی تھی یعنی اسکے شروع ہونے سے راجسو سنگرہ کے ساتھ ساتھ وستوؤں اور سیواؤں کی قیمتوں پر کم سے کم پربھاؤ پڑنے کی امید تھی۔ راجیہ سطر پر اپرتیکش کر راجسو کو پوروجیئیسٹی شاسن کے سمان سطروں پر بنائے رکھا گیا ہے۔ عام آدمی کے لئے قیمتیں اپیکشاکرت اپرورتت بنی ہوئی ہیں۔ بھارت میں جیئیسٹی ابھی بھی وکست ہو رہا ہے اور وبھن وستوؤں اور سیواؤں کے لئے ورتمان دروں کے یکتکرن کو نکٹ بھوشیہ میں جاری رکھنے کی امید ہے۔



اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation