Loading...
ہائی رٹرن کے لئے سونے میں کب اور کیسے نویش کریں| Webdunia Hindi

ہائی رٹرن کے لئے سونے میں کب اور کیسے نویش کریں

'سونا'دنیا کی سب سے قیمتی دھاتوؤں میں سے ایک ہے۔ بھلے ہی اسکا اب مدرا کے روپ میں اپیوگ نہیں کیا جاتا ہے,لیکن پھر بھی یہ دھاتو کئی دیشوں کی ارتھویوستھاؤں میں مہتوپورن بھومکا نبھاتی ہے۔ دیرگھکالکوکلپ کے روپ میں سونا کافی لوکپریہ ہے اور اسے نویش پورٹفولیو میں ایک اترکت وکلپ مانا جاتا ہے۔ ایک انیہ کارن اسکی اچ ترلتا ہے۔ اسکے علاوہ,یہ مدراسفیتی اور انیہ بازار جوکھموں کو مات دینے کے لئے صحیح وستو ہے۔ آخر سونے میں نویش کیوں کرنا چاہئیے؟ تو آئیے جانتے ہیں که آپ کو سونے میں کب اور کیسے نویش کرنا چاہئیے۔
سونے میں کیسے نویش کریں: آپ کئی طرح سے سونے میں نویش کر سکتے ہیں اور وبھن پرکار کے نویش ادیشیوں کو حاصل کرنے کے لئے اسکا اپیوگ کر سکتے ہیں۔ کچھ خاص طریقے,جن کے مادھیم سے آپ سونے میں نویش کر سکتے ہیں۔ سونے میں نویش کرنے کے کچھ طریقے اس پرکار ہیں:-

: سونے کے آبھوشن سونے میں نویش کرنے کے پارمپرک طریقوں میں سے ایک ہے۔ اس میں آپ آبھوشن وکریتا کے پاس جاتے ہیں اور اپنی پسند کے سونے کے آبھوشن خریدتے ہیں۔ لیکن,یدی آپ اپنے نویش میں اچھا رٹرن چاہتے ہیں تو نویش کے اس وکلپ سے آپ کو بچنا چاہئیے۔ ایسا اسلئے بھی ہے کیونکہ اسکی نویش لاگت میں نہ کیول سونے کی قیمت,بلکہ جویلری میکنگ ایوں انیہ شلک بھی شامل ہوتے ہیں۔ پھر سے بیچتے سمیہ انکی پوری راشی آپ کو نہیں ملتی۔ اس پرکار,آپ لابھ کے بجائے نقصان میں چلے جاتے ہیں۔ سرکار نے بھیسونے کے گہنے رکھنے کی ایک سیما تے کی ہے ,جسکے بارے میں بھی آپ کو جانکاری ہونی چاہئیے۔
اور سونے کے سکے:ایسے لوگ جو بھوتک سونے,گولڈ بار اور سونے کے سکوں میں نویش کرنے کے اچھک ہیں,انکے لئے یہ سونے کے گہنوں کی تلنا میں بہتر وکلپ ہیں کیونکہ میکنگ سمیت انیہ شلک شامل نہیں ہوتے۔ اسکے علاوہ,سونے کے آبھوشن18کیریٹ سے22کیریٹ سونے کے بنے ہوتے ہیں,لیکن سونے کے سکے اور گولڈ بار24کیریٹ سونے کے ہوتے ہیں۔ آپ سونے کے سکے اور گولڈ بار بینکوں یا جویلرس سے خرید سکتے ہیں۔ لیکن انہیں پھر سے بیچتے سمیہ بینک اسے واپس نہیں خریدتے ہیں جبکہ جویلرس اپنے گاہکوں سے سونا خرید لیتے ہیں۔
گولڈ مائننگ کمپنیوں کے شیئر خریدنا:گولڈ مائننگ کمپنیوں کے شیئر خریدنا بھارت میں سونے میں نویش کرنے کا ایک اور بہتر وکلپ ہے۔ بھارت میں500سے ادھک سونے کی کھنن کمپنیاں ہیں,جن میں نویش کیا جا سکتا ہے۔ ان کمپنیوں کے شیئر کی قیمتیں بھارت میں سونے کی قیمتوں پر نربھر ہیں۔ سونے کی دروں کے علاوہ,اتپادن لاگت جیسے انیہ کارک بھی رٹرن کو پربھاوت کرتے ہیں۔

گولڈ پھنڈس آف پھنڈس(FoFs) :گولڈ فنڈ آف پھنڈ‍س,جسے گولڈ میوچئل فنڈ بھی کہا جاتا ہے,اوپن اینڈیڈ فنڈ ہیں جو گولڈ ایٹیئیپھ میں نویش کرتے ہیں۔ وہ کھنن,بھنڈارن اور سونے کے وترن میں شامل شعروں کے ایک پورٹفولیو کے روپ میں آتے ہیں۔ بھلے ہی یہ بازار سے جڑا ہوا سونے کا نویش وکلپ ہو,لیکن اسکے لئے آپ کوDEMATکھاتا کھولنے کی آوشیکتا نہیں ہے۔ یہاں تک​​که یدی آپکے پاس سونے کے بارے میں پریاپت گیان نہیں ہے,تو بھی آپ اسے ہینڈل کر سکتے ہیں۔ یدی آپ اس نویش کے وکلپ کو چنتے ہیں,تو آپ کو ایٹیئیپھ یونٹ‍س کی کھریدی بکری نامماتر کا بروکریج شلک دینا ہوگا۔
گولڈ ایکسچینج ٹریڈیڈ فنڈ(Gold ETFs) :یدی آپ گولڈ میوچئل فنڈ سے اچھی طرح واقف ہیں تو گولڈ ایٹیئیپھ کو سمجھنا بھی آپکے لئے مشکل نہیں ہوگا کیونکہ گولڈ میوچئل فنڈ اور گولڈ ایٹیئیپھ دونوں میوچئل فنڈ نویش ہیں۔ گولڈ ایٹیئیپھ سوچیبدھ ہوتے ہیں اور سٹاک ایکسچینج میں کاروبار کرتے ہیں۔ اسلئے اسکے لئےDEMATاکاؤنٹ ضروری ہے۔ نویش کے اس وکلپ میں بروکریج شلک شامل ہوگا,جو که گولڈ ایٹیئیپھ کی یونٹ‍س کو خریدنے اور بیچنے کے لئے نامماتر کا شلک ہے۔
اچ رٹرن پانے کے لئے سونے میں نویش کب کریں؟: سونے میں کب نویش کرنا چاہئیے یا سونے میں نویش کب سب سے اچھا رٹرن دیتا ہے,نئے نویشکوں کے لئے یہ مہتوپورن پرشن ہے,جو که صحیح بھی ہے۔ لیکن سچ کہا جائے تو سونے میں نویش کرنے یا اچ رٹرن پانے کا کوئی نشچت سمیہ نہیں ہے۔ اسکا کارن یہ ہے که سونا ایک آدرش دیرگھکالک نویش وکلپ ہے,جس کا ارتھ ہے که آپ کو اچ لابھ کی سنبھاونا بڑھانے کے لئے کم سے کم5سال تک اس میں نویش کرنا چاہئیے۔ اس لمبی اودھی میں بازار میں بہت سارے بدلاؤ بھی ہوتے ہیں۔ کیونکہ بھارت میں سونے کی قیمتوں کو پربھاوت کرنے والے وبھن کارک ہیں,اسلئے5سال بعد کی بازار کی ستھتی کا انومان لگانا بھی کٹھن ہے۔
یدی آپ پہلے سے سکاراتمک سنکیتوں کو پڑھنے اور سمجھنے میں سکشم ہیں تو آپ اس دشا میں صحیح قدم اٹھا سکتے ہیں۔ اداہرن کے لئے,یدی آپ بازار میں مدراسفیتی کا پتہ لگانے میں سکشم ہیں,تو اس پر جلد سے جلد کارروائی کریں۔ جتنی تیزی سے آپ ان سنکیتوں کو سمجھنے میں سکشم ہو نگے,اتنا ہی آپ سونے میں نویش پر لابھ کما سکتے ہیں۔
شعروں میں گراوٹ یا راجنیتک اتھل پتھل مدراسفیتی یا مدرا کے اومولین کا ایک مضبوط سنکیت ہو سکتا ہے۔ یدی آپ ایسے سنکیتوں کو سمجھنے میں سکشم ہیں تو سونے میں نویش کر سکتے ہیں۔ اتنا ہی نہیں آر بی آئی دوارہ ادھک کرینسی جاری کرنے کی ادھسوچنائیں بھی پیلی دھاتو میں نویش کرنے کا ایک اچھا سمیہ بتا سکتی ہیں۔
آپکے لئے یا کسی انیہ سادھارن سورن نویشک کے لئے خرید اور نویش کو روک کر رکھنے کی رننیتی سب سے اچھی ہو سکتی ہے۔ چونکہ ارتھویوستھائیں چکریہ ہیں,ات: سونے کی قیمتیں کم ہونے پر سونا خریدیں,اسکے لئے, سونے کی قیمتوں پر نیمت نظر رکھیں۔ اگر آپ اس طرح سے سونے میں نویش کرتے ہیں,تو آپ کو سونا خریدتے سمیہ چنتا کرنے کی کوئی ضرورت نہیں ہے۔
نویش وکلپ کے روپ میں سونا اس سمیہ کافی لابھدائک ہو سکتا ہے,خاص کر جب انیہ نویش وکلپ وپھل ہو جاتے ہیں۔ سونے کے نویش اتپاد میں الگ الگ جوکھم اور رٹرنپروپھائل,ترلتا وشیشتا اور شلک ہوتے ہیں۔ ات: سونے میں نویش کرنے سے پہلے,بازار میں اپلبدھ سبھی وکلپوں پر وچار کریں اور اپنے نویش ادیشیوں کے انوسار چین کریں۔ کن پرستھتیوں میں سونے میں نویش کا وکلپ سب سے بہتر ہوگا,اس پر گہن شودھ کریں۔ اسکے علاوہ پیشیوروں کی صلاح پر بھی دھیان دیں۔ یہ سمجھنے کی بھی کوشش کریں که سورن نویش اتپاد انیہ پرسمپتیوں کے ساتھ کیسا پردرشن کرتے ہیں۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation