Loading...
JIOکا کمال,انٹرنیٹ اپیوگ کے معاملے میں بھارت دوسرے ستھان پر| Webdunia Hindi

JIOکا کمال,انٹرنیٹ اپیوگ کے معاملے میں بھارت دوسرے ستھان پر

پن سنشودھت بدھوار, 12جون2019 (19:23 IST)
نئی دہلی۔ ریلائنس جیو کے انٹرنیٹ کی پہنچ آسان بنانے سے وشو میں اسکے استعمال کے معاملے میں بھارت دوسرے ستھان پر پہنچ گیا۔

میری میکر کی انٹرنیٹ استعمال کے سمبندھ میں2019کی رپورٹ میں کہا گیا ہے که وشو میں چین انٹرنیٹ کا اپیوگ کرنے والے دیشوں میں میں سب سے اوپر ہے۔ چین کا حصہ21پرتیشت ہے اور اسکے بعد بھارت12پرتیشت کے ساتھ دوسرے ستھان پر ہے۔ امریکہ کا حصہ بھارت کی تلنا میں ایک تہائی کم8پرتیشت ہی ہے۔

رپورٹ کے انوسار,ویشوک سطر پر انٹرنیٹ استعمال کرنے کی وردھی در مضبوطی سے کنتو دھیمی گتی سے بڑھ رہی ہے۔ حالانکہ2018میں اسکی وردھی در ایک سال پہلے کے سات پرتیشت کی تلنا میں چھہ پرتیشت رہی تھی۔
تین سال پہلے بھارتیہ دورسنچار شیتر میں قدم رکھنے والی مکیش امبانی کی ریلائنس جیو امریکہ کے بعد کسی بھی انیہ دیش کی سب سے انین انٹرنیٹ کمپنی بن چکی ہے۔ ریلائنس جیو کے30کروڑ70لاکھ موبائل فون اپبھوکتا ہیں۔

ریلائنس انڈسٹریز کے مالک مکیش امبانی کے حوالے سے رپورٹ میں کہا گیا که ہم ایک ہائیبرڈ آن لائن سے آپھلائن وانجیہ منچ ریلائنس کے کھدرا کیندروں کو جیو ڈجیٹل انپھراسٹرکچر ایوں سیواؤں کے ساتھ جوڑکر تیار کر رہے ہیں۔ اس سے ریلائنس رٹیل کیندروں پر35کروڑ اپبھوکتاؤں کی پہنچ ہوگی۔

رپورٹ کے انوسار,جیو کا وارشک ڈاٹا استعمال2018میں17.18عرب جیبی ہو گیا جو ایک سال پہلے کے نو جیبی کی تلنا میں قریب دوگنا ہے۔ ریلائنس کے آپھلائن رٹیل سٹوروں کی سنکھیا قریب11ہزار ہے۔


-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation