Loading...
یدی آپ برٹین میں کار خریدنا چاہتے ہیں تو ان باتوں کے بارے میں ضرور جان لیں... | Webdunia Hindi

یدی آپ برٹین میں کار خریدنا چاہتے ہیں تو ان باتوں کے بارے میں ضرور جان لیں...

ایک گھر خریدنے کے بعد,آپ شائد کار میں سب سے بڑا نویش کرنا پسند کرینگے۔ استعمال کی گئی کار سیلسمین کے روپ میں اچھی طرح سے ایک پرتشٹھا کا ایک سا ہے۔ حالانکہ یہ پوری طرح سے اچت نہیں ہے,اگر آپ نیموں اور ونیموں کے ساتھ گیند پر نہیں ہیں تو ایک خراب خریداری کرنا آسان ہے۔ یہاں آپ کو کار خریدنے کی پرکریا کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔

ایک اچھا ایک ہو رہی ہے:یدی آپ کاروں کے بارے میں زیادہ نہیں جانتے ہیں,تو آپکے لئے یہ ایک کٹھن کام ہو سکتا ہے۔ یدی آپکے پاس ایک وشوسنیہ دوست ہے جو کاروں کے بارے میں جانتا ہے,تو انہیں اپنے ساتھ آنے کے لئے کہیں۔ ہمیشہ کار میں ایک ٹیسٹ ڈرائیو کریں اور اپنی خود کی پرورتی پر بھروسہ کریں۔ یدی یہ غلط لگتا ہے,تو دور چلیں۔ کچھ بندو پر ایک اور کار ہوگی۔

نیلامیاں کار پراپت کرنے کا ایک سستا طریقہ پرستت کر سکتی ہیں,لیکن یہ ایک اچ جوکھم والا وکلپ ہے کیونکہ آپ پوری طرح سے پریکشن کے اوسر کے بنا ترنت خریدنے کے لئے پرتیبدھ ہیں۔ یانترکی اور ایئے جیسے بڑے موٹرنگ سنگٹھن بھی سوتنتر جانچ پردان کرتے ہیں۔ یہ لگ بھگ100پاؤنڈ میں کافی مہنگے ہیں,لیکن یہ اچھی کاروں کو خراب سے الگ کرنے کا ایک اچھا طریقہ ہے۔ انت میں,یہ سنشچت کرنے کے لئے که آپکی نئی کار چوری نہیں ہوئی ہے,کے لئے چیک کا بھگتان بقایا وت ہے یا پہلے لکھا جا چکا ہے۔
خرید کا وتپوشن: کچھ لوگ اپنی کار کے لئے نقد بھگتان کرتے ہیں۔ ادھکانش کسی پرکار کے وت کا اپیوگ کرینگے۔ کئی بڑے ڈیلر فائنینس پیکیج کی پیشکش کرتے ہیں,لیکن اگر آپ نہیں چاہتے ہیں تو آپ کو یہ لینے کی ضرورت نہیں ہے۔ ادھک پرتسپردھی در پر رن کے لئے اپنے بینک یا دوکان سے پوچھیں۔ یاد رکھیں که ڈیلر دوارہ بینک کو اپنے ساتھ کار لے جانے سے پہلے آپ کو اپنے بینک کھاتے میں دھنراشی کی آوشیکتا ہوگی۔
یدی آپکے پاس ویوپار کرنے کے لئے ایک کار ہے,تو اسکا اپیوگ آپکی نئی کار پر جمع کے روپ میں کیا جا سکتا ہے۔ کچھ ڈیلر لی جنگ وکلپ بھی پردان کرتے ہیں,جو ایک وستارت کرائے کے سمجھوتے کی طرح ہیں جہاں آپ واستو میں کار کے مالک نہیں ہیں۔ اس پرکار کے سودے کا لابھ یہ ہے که آپ ہر دو سال میں ایک نئی کار پراپت کر سکتے ہیں اور پٹا شلک میں ٹائر سے لیکر بیمہ تک سب کچھ شامل ہے۔

دستاویز: کچھ دستاویز,جو آپ کو اپنے نئے واہن کے ساتھ پراپت کرنے کی امید کرنی چاہئیے۔ یہ لاگو ہوتا ہے چاہے آپ نجی طور پر خرید رہے ہوں یا ڈیلر سے۔ کاغذ کا سب سے مہتوپورن دستاویزV5روپ ہے,جسے کچھ لوگ'لاگ بک'کے روپ میں سندربھت کرتے ہیں۔ یہDVLAفارم ہے جو کار کے قانونی مالک کے نام اور پتے کو سوچیبدھ کرتا ہے۔ جانچیں که آپ کو جوV5دیا گیا ہے وہ صحیح میک,ماڈل اور پنجیکرن سنکھیا دکھاتا ہے۔VINنمبر کی بھی جانچ کریں,جسے کار پر چیسس نمبر کے روپ میں بھی جانا جاتا ہے,دستاویز سے میل کھاتا ہے۔ یدی خریدارV5کا اتپادن نہیں کر سکتا ہے,یا وورن میل نہیں کھاتے ہیں,تو الارم کی گھنٹی بجنی چاہئیے اور آپ کو خریداری سے دور چلنا چاہئیے۔ آپ کو کسی بھی مینوال اور سروس ریکارڈ کے لئے پوچھنا چاہئیے جو پرانے مالک کے پاس ہے۔ دستاویزوں کو کار کے اندر رکھنے کی بجائے گھر میں سرکشت ستھان پر رکھیں۔
کار بیمہ: اپنی نئی کار کے لئے بیمہ کروانا کار کے ڈرائیور کے روپ میں آپ کا کام ہے۔ یہ آپکے لئے بیمہ بیچنے کے لئے کار بیچنے والے ویکتی پر نربھر نہیں ہے۔ یدی آپ بنا لائسینس والی کار میں بھاگ جاتے ہیں,تو آپ ابھیوجن پکش کے لئے اتردائی ہیں,بھلے ہی آپنے کیول اسے خریدا ہو۔ بیمہ کے لئے ملنے والی پہلی بولی کے ساتھ کبھی نہ جائیں۔ یہ ہمیشہ آس پاس کی خریداری کرنے اور وبھن کمپنیوں سے قیمتوں کی تلنا کرنے کے لئے بھگتان کرتا ہے۔
آپکی عمر,ڈرائیونگ اتہاس اور آپ جہاں رہتے ہیں,اسکے آدھار پر قیمتیں بدلتی رہینگی۔ آپ دن یا رات آن لائن کسی بھی سمیہ آسانی سے بیمہ کا آیوجن کر سکتے ہیں۔ اپنے ساتھ اپنے کار بیمہ دستاویزوں کو لے جانے کی کوئی آوشیکتا نہیں ہے۔ بیماکرتا سبھی پولیس ڈیٹابیس سے جڑے ہوتے ہیں,اسلئے وہ ترنت بتا پائیں گے که واہن بیمہ ہے یا نہیں۔ یدی آپ کو کبھی دعویٰ کرنے کی آوشیکتا ہو تو آپ کو بیماکرتا کے سمپرک وورن کی آوشیکتا ہوتی ہے۔
ٹیکس: یدی آپ ایک مکھیہ ڈیلر سے کار کر خرید رہے ہیں,تو وہ اکثر سودے کے حصے کے روپ میں چھہ یا بارہ مہینے میں پھینکنے کی پیشکش کرینگے۔ یدی آپ نجی طور پر کار خرید رہے ہیں,تو آپ کو وکریتا سے پوچھنا چاہئیے که اگر کار پر ورتمان میں کر لگتا ہے تو انکی کیا یوجنا ہے۔ یدی وہ کر کے اپریکت حصے کے لئے دھنواپسی کا دعویٰ کرنا چاہتے ہیں تو وہ ایسا کرنے کے حقدار ہیں۔ آپ آن لائن چیک بھی کر سکتے ہیں که آپکی کار پر ٹیکس لگا ہے یا نہیں اور آن لائن بھگتان کریں۔
جوکھم رہت ڈرائیونگ کو دوبارہ نہ کریں کیونکہ یہ آپ کو اپنے لائسینس پر جرمانہ اور انک دے سکتا ہے۔ آپکے دوارہ بھگتان کی گئی کار کر کی راشی کار کے پرکار اور اتسرجن کی ماترا پر نربھر کریگی۔ الیکٹرک کاروں کے مالک کسی بھی کار کر کا بھگتان نہیں کرتے ہیں,لیکن آپ کو چھوٹ پراپت کرنے کے لئے ابھی بھی سالانہ ویب سائٹ پر لاگ ان کرنا ہوگا۔

ایمؤٹی چیک: یدی آپکی کار تین سال سے ادھک پرانی ہے,تو اسے وارشکMOTچیککی بھی آوشیکتا ہوگی۔ یہ ایک قانونی آوشیکتا ہے۔ د ایمؤٹی ایک سرکاری یوجنا ہے جو آپکی کار کی سرکشا اور سڑک کی سرکشا کے بارے میں ہے۔MOTسیٹ بیلٹ سے لیکر بریک یا انڈکیٹر تک سب کچھ کور کرتا ہے۔ ایک ایمؤٹی ٹیسٹ کی لاگت سرکار دوارہ نردھارت کی جاتی ہے اور ورتمان دروں کو آن لائن پایا جا سکتا ہے۔ یدی وہ چنتے ہیں تو گیریج کو کم در چارج کرنے کی انومتی ہے,لیکن قانونی ادھکتم سے اوپر چارج نہیں کر سکتے۔
یدی آپکی کار اپناMOTپاس کرتی ہے,تو آپ کو ایک پرمانپتر دیا جائیگا۔ یدی یہ وپھل رہتا ہے,تو آپ یا تو اسے ٹھیک کرنے کے لئے گیریج پراپت کر سکتے ہیں,یا اسے زیادہ تر معاملوں میں فکسنگ کے لئے کہیں اور لے جا سکتے ہیں۔ امید ہے,اگر آپنے صرف ایک سیکنڈ ہینڈ کار خریدی ہے اور اسے کسی پیشےور دوارہ چیک کیا گیا ہے,تو ایمؤٹی کے ساتھ کوئی آشچریہ جنک آشچریہ نہیں ہونا چاہئیے۔

اترکت وکلپ:کر,ایمؤٹی اور بیمہ کے وپریت,بریک ڈاؤن کور جیسی چیزیں قانونی آوشیکتا نہیں ہیں۔ لیکن اگر آپ ایک نئے ڈرائیور ہیں یا یانترکی کے ساتھ آشوست نہیں ہیں,تو کور ہونے سے من کی بھاری شانتی مل سکتی ہے۔ یدی آپ ایک ویست شہر میں رہتے ہیں,تو لاگو ہونے پر نواسیوں کی پارکنگ کے بارے میں پوچھ تاچھ کریں۔(ایڈورٹوریل)




اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation