Loading...
وواہ پرمانپتر پراپت کرنا کوئی لمبی اور مشکل پرکریا نہیں| Webdunia Hindi

وواہ پرمانپتر پراپت کرنا کوئی لمبی اور مشکل پرکریا نہیں

کئی لوگوں کی رائے ہے که شادی کا پرمان پتر اوورریٹیڈ ہے۔ انکا مکھیہ کارن یہ ہے که سرکار کو دو ویکتیوں کے وواہ کے راستے میں نہیں کھڑا ہونا چاہئیے۔ حالانکہ لوگوں کو ایک ساتھ رکھنے کے لئے,آوشیک نیموں کو ایک ساتھ رکھنے کے لئے سرکار کے پاس اسکے کارن ہیں۔ ہم نے نیچے مکھیہ کارنوں کا الیکھ کیا ہے۔
شادی کا انواریہ روپ سے پنجیکرن کرنے کے لئے سرکار کے کارن کیا ہیں؟
گرامین بھارت کے کئی حصوں میں لوگ شادی کے بعد ہمیشہ ساتھ نہیں رہتے ہیں۔ شادی کو بس دو اجنبیوں کو ایک ساتھ پانے کے طریقے کے روپ میں دیکھا جاتا ہے۔ ایک انینترت پرنالی کے کارن,جو لمبے سمیہ تک چلی,پرش اپنی پتنیوں سے وواہ کے لئے اسکا ہاتھ مانگتے ہیں اور یدی انہیں ایسا لگتا ہے که یہ سمبندھ ٹھیک نہیں ہے جس طرح سے وہ پسند کرتے ہیں,وہ اپنی پتنیوں کو چھوڑ دیتے ہیں۔
یہ کئی سطروں پر اور بہت ء‍نچت ہے۔ اکثر پرش کچھ بھی کارن نہیں ہونے کے ساتھ مہلاؤں کو چھوڑ دیتا ہے۔ کبھی کبھی اس سے کم سمیہ میں جب وہ سمبندھ شروع کرتی ہے۔ سرکار نے پرنالی میں کچھ نیموں کو جوڑکر اس مدعے کو حل کرنے کی دشا میں قدم بڑھایا۔

وواہ پنجیکرنکے لئے ایک اور کارن بھارت میں کئی دھرم تھے,سبھی انکے انوسرن میں تھے۔ اپنے نیم میں جب وواہ کی بات سامنے آئی تو اس سے سسٹم پر جانچ رکھنا مشکل ہو گیا,ج‍بکی یہ بھی شادی کے ڈاکیومینٹینشن کو ایک مدعا بنانا تھا۔
اس مدعے کا حل کیا تھا؟
وواہ پنجیکرن ادھنیم کے کاروانوین کے ساتھ پرکریا کو مانکیکرت کیا گیا تھا۔ ادھنیم کے انوسار,جوڑوں کو دو میں سے ایک کے تحت اپنی شادی کو انواریہ روپ سے پنجیکرت کرنا تھا۔

پنجیکرن:
●ہندو وواہ ادھنیم۔
●وشیش وواہ ادھنیم۔

پورو میں ہندو دھرم کا پالن کرنے والے لوگوں کے لئے ایک ادھنیم تھا۔ کچھ اپواد تھے لیکن یہ بہہ سنکھیک ہندو تھے۔ اس پرکریا میں دو سپتاہ سے ایک مہینے تک کا سمیہ لگتا تھا آوشیک جانکاری لینے میں۔ دوسری اور,وشیش وواہ ادھنیم,غیر ہندوؤں کے لئے تھا۔ اس میں یہ تھوڑا سمیہ لگا اور ایک سے دو مہینے کے بیچ میں ہو گیا۔
شادی کو رجسٹر کرنے کا سب سے آسان طریقہ کیا ہے؟
اس پرکریا کے پرارں‍بھک چرنوں میں,کاریالیہ دوارہ پنجیکرن میں وواہ پنجیکرن کو سنبھالا جانا تھا۔ یہ کاریالیہ میں آنے والے لوگوں کے لئے کٹھن پرکریا تھی آوشیک دستاویزوں کو ایکتر کرنے کے روپ میں۔ پھر انہیں آوشیک دستاویز جٹانے ہو نگے اور انہیں جمع کرنا ہوگا۔ اس بارے میں سب کچھ سنکلت کرنے اور پرستت کرنے کے لئے ایک سپتاہ لیا جاتا ہے۔
نئے سدھاروں کے ساتھ,پرکریا کو کئی آن لائن پلیٹپھارموں کے مادھیم سے نینترت کیا جا سکتا ہے۔ ان لوگوں کو اپنی سودھاانوسار اسمپورن کاریبھار کا پربندھن کرنے کی انومتی دی جاتی ہے۔ اسکا مطلب انتظار کرنا بھی نہیں تھا۔ چھٹی یا ایک دن کے لئے اسے سنبھالنے کے لئے کام کرتے ہیں۔ وہ آن لائن فارم کے مادھیم سے بھی جا سکتے ہیں اور انکے انت میں آوشیک جانکاری ایکتر کریں۔ پوری پرکریا کو آسان بنانے کے علاوہ یہ سائٹ ادھک سودھاجنک ہے۔
آپ کو بس https://www.onlinemarriageregistration.com/پر لاگ ان کرنا ہے اور رجسٹر کرنے کی ساری جانکاری ایکتر کرنی ہے۔

تمہاری شادی۔ آپ وستارت کے بارے میں دستاویزوں میں وورن کے لئے آوشیک پرپتر بھی ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔

وواہ پنجیکرن کیوں آوشیک ہے؟
پرکریا کو انواریہ بنانے والی سرکار کے علاوہ,وواہ پنجیکرن کی آوشیکتا ہے۔ شادی کے بعد کی کاگجی کارروائی کی ایک سمسیا بھی حل کریں۔ گانٹھ باندھنے کے بعد,پتنیاں اکثر اپنے سرنیم کو بدل دیتی ہیں۔ انکے پتی کے انتم نام جو کبھی کبھی انیہ دستاویزوں کے ساتھ سمسیا پیدا کر سکتے ہیں,چونکہ انکے نئے اپنام پہلے سے نرمت ڈرائیونگ کے لائسینس سے میل نہیں کھاتے۔ ایک وواہ پرمانپتر اس انتر کو پاٹتا ہے جس سے پورے نام کو بدلنے کی پرکریا آسان ہو جاتی ہے۔(ایڈورٹوریل)


 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation