Loading...
آپ کو ایپھڈی بیاض دریں کیوں پتہ ہونی چاہئیے| Webdunia Hindi

آپ کو ایپھڈی بیاض دریں کیوں پتہ ہونی چاہئیے

نئے فائنینشیل ورش کی شروعات کے ساتھ نوکری پیشہ لوگ ویست ہو گئے ہیں۔ انہیں ٹیکس میں بچت کے لئے1.5لاکھ رپئے تک کے نویش کو دکھانا ہوگا۔ ایسی ستھتی میں بہت سے لوگ ایسے ڈپاجٹ/یوجناؤں کو چننے میں گھبرا جاتے ہیں جو انکی آئے کو ٹیکس سیما سے باہر رکھ سکیں۔ ان میں سے کئی لوگ انت میں ان فکسڈ ڈپازٹ(ایپھڈی)کو چنتے ہیں,جو سرکشت نہیں ہوتی۔

ایپھڈی پر آفر کی جانے والی بیاض دروں میں بڑھوتری یا کمی وتیہ سنستھانوں,بینک اور غیر بینکنگ وتیہ کمپنیوں(اینبیئیپھسی),پر نربھر کرتی ہے۔ کبھی کبھی اینبیئیپھسی بینکوں کی تلنا میں ادھک بیاض در پردان کر سکتی ہیں۔ حالانکہ,ایپھڈی چننے سے پہلے,آپ کو سمیہ سمیہ پر بدلتی بیاض دروں کو دیکھنا چاہئیے۔ بیاض دروں میں اتار چڑھاؤ ہوتا رہتا ہے۔ ورش2017کے انت سے2018کے ادھکانش سمیہ میں,ایپھڈی پر بیاض دروں میں وردھی ہوئی ہے۔

آکرشک بیاج در آفر کرنے والے کچھ پرمکھ بینک ہیں, SBI, PNB, HDFC, ICICIاور بینک آف بڑودہ۔ حالانکہ,کم پونجی والے ایسے کئی بینک,کچھ اینبیئیپھسی اور کچھ ودیشی سنستھان جیسے ڈیوش بینک بھی ہیں جو زیادہ بیاض دریں آفر کرتے ہیں۔ آکرشک بیاج در آفر کرنے والے کچھ چھوٹے بینک اور اینبیئیپھسی ہیں:بجاج پھنسرو,سندرم فائنینس گروپ,مہندرا فائنینس,ڈیئیچئیپھئیل اور د لائکس۔

ایپھڈی بیاض دریں: سبھی ساروجانک بینکوں میں سے سٹیٹ بینک آف انڈیا(ایس بی آئی)لگاتار سب سے زیادہ ایپھڈی آفر دیتا رہا ہے۔2کروڑ رپئے سے کم کیایس بی آئی ایپھڈیبیاض دروں میں سب سے حالیہ بدلاؤ22فروری2019کو آیا ہے۔ بھارتیہ نواسیوں کے لئے ورتمان میں ایس بی آئی ایپھڈی بیاض دریں نمن لکھت ہیں:



ایس بی آئی کرمچاری جو ایس بی آئی پینشن پراپت کرتے ہیں,وہ سامانیہ ناگرکوں کے لئے لاگو در سے1%ادھک پراپت کرتے ہیں۔ ایس بی آئی کے وہ پینشنبھوگی,جو ورشٹھ ناگریک ہیں,انہیں سٹاف کے طور پر ادھک(1%)اور نواسی بھارتیہ ورشٹھ ناگرکوں کے طور پر ادھک(0.50%)دونوں کا لابھ ملیگا۔

ایس بی آئی نے این آر آئی گاہکوں کے لئے بھی بیاض دروں میں بدلاؤ کیے ہیں۔ نیچے دی ٹیبل میں این آر آئی دوارہ چنے جانے والے اینارؤ اکاؤنٹ کی لاگو بیاض دریں دکھائی گئی ہیں:

حالانکہ, 7دن سے پہلے ایپھڈی توڑنے پر کسی طرح کا جرمانہ نہیں دینا پڑتا ہے۔ یدی سمیہ سے پہلے دھنراشی نکال لی جاتی ہے,تو ایس بی آئی ایپھڈی بیاج دروں میں0.50%یا1%کی کمی آئیگی۔

مکھیہ روپ سے جو نویشکوں کو فکسڈ ڈپاجٹ کی اور آکرشت کرتا ہے,وہ ہے نویش میں جوکھم کا نہ ہونا اور رٹرن کی گارنٹی,جسمیں ادھک اتار چڑھاؤ نہیں آتا ہے۔ یہ کسی ایسے ویکتی کے لئے ایک اچھا نویش ہے جو پہلے سے کافی جوکھم میں ہے اور اپنے نویش سے لابھ پانے کے لئے صرف بازار پر بھروسہ نہیں کر سکتا ہے۔

حالانکہ,سبھی فکسڈ ڈپازٹ زیادہ رٹرن پردان نہیں کر سکتے ہیں اسلئے نویشکوں کو ان پر بعد میں دھیان دینا چاہئیے۔میوچئل فنڈ (اکوٹی)میں سمیہ سے پہلے پیسے نکالنے پر کسی طرح کا جرمانہ نہیں لگتا ہے,لیکن اسکے وپریت سمیہ سے پہلے فکسڈ ڈپازٹ توڑنے پر جرمانہ لگتا ہے۔ اسکا ایک اداہرن ایس بی آئی ایپھڈی ہیں,جسمیں سے سمیہ سے پہلے پیسے نکالنے پر شروعاتی نویش کا1%تک جرمانہ لیا جاتا ہے۔

نویش کے روپ میں فکسڈ ڈپازٹ:پھر بھی,فکسڈ ڈپازٹ ان نویشکوں کے لئے اچھا وکلپ ہے جو گارنٹی رٹرن چاہتے ہیں۔ کم جوکھم کے ساتھ اسکی پرکریا بھی بہت آسان ہے۔brick andاورestablishmentsیا انیہ آن لائن فائنینشیل پورٹل کے دوارہ بیاض دروں کی تلنا کر ان میں آسانی سے نویش کیا جا سکتا ہے۔

نویش سے پہلے بیاض دروں کی تلنا کرنا ایک آوشیک قدم ہے کیونکہ انت میں لابھ اسی کے آدھار پر ہوتا ہے۔ بینک,اینبیئیپھسی اور بیاض دروں کے بارے میں جانکاری لینے سے آپ صحیح نرنیہ لے سکتے ہیں۔ نویش کے لئے ان بینکوں/اینبیئیپھسی کو ترجیح دینی چاہئیے جسمیں آپ کا سیونگ اکاؤنٹ یا اچھے سمبندھ ہیں,کیونکہ انمیں ایپھڈی/ٹرم ڈپازٹ شروع کرنا زیادہ آسان ہے۔

اداہرن کے لئے,یدی ایس بی آئی بینک میں آپ کاسیونگ اکاؤنٹہے,تو ایس بی آئی ایپھڈی کھولنے کے لئے آپ کو اتنی زیادہ کاغذی کاریہ واہی سے نہیں گزارنا ہوگا جتنا اس ویکتی کو گزارنا پڑےگا جس کا اکاؤنٹ اس بینک میں نہیں ہے۔ دوسری اور,کچھ نجی شیتر کے بینک جیسے که سٹینڈرڈ چارٹرڈ یا کوٹک مہندرا اپنے کھاتادھارکوں کے لئے آن لائن سیوائیں پردان کرتے ہیں یہاں تک که موبائل ایپلکیشن پر بھی ایپھڈی کھولی جا سکتی ہے۔

ایپھڈی/ٹرم ڈپازٹ پر بیاج دروں کا دھیان رکھنا ضروری ہے,کیونکہ وہ بدلتی رہتی ہیں۔ آپ اسکے لئے ہر تین مہینوں میں بینک یا اینبیئیپھسی کی ویب سائٹ کو دیکھ نویش پر رٹرن کا اندازہ لگا سکتے ہیں۔ ادھکانش پرمکھ فائنینشیل نیوز ویب سائٹ اور سماچار پتر بھی بیاض دروں میں بدلاؤ کی خبر چھاپتے ہیں۔(ایڈورٹوریل)


-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation