Loading...
ہمارا دھیان بھارت کے شیرش تین بلیبازوں کو جلد آؤٹ کرنے پر:پھنچ| Webdunia Hindi

ہمارا دھیان بھارت کے شیرش تین بلیبازوں کو جلد آؤٹ کرنے پر:پھنچ

پن سنشودھت شکروار, 11جنوری2019 (16:43 IST)
سڈنی۔ آسٹریلیا کے ایکدوسیہ کپتاننے شکروار کو کہا که بھارتیہ بلے باز شیرش تین کھلاڑیوں پر کافی نربھر ہے اور انکی ٹیم شنیوار سے شروع ہو رہی تین میچوں کی ایکدوسیہ شرنکھلا میں اس کمزوری کا فائدہ اٹھانے کی کوشش کریگی۔

پھنچ نے کہا که انکی ٹیم کا لکشیہ بھارت کے شیرش تین بلیبازوں شکھر دھون,روہت شرما اور وراٹ کوہلی کو سستے میں آؤٹ کرنا ہوگا۔ پھنچ نے کہا,پچھلے12مہینے میں وراٹ کا اوسط133,شکھر کا75اور روہت کا50ہے۔ انکے شیرش
تین کھلاڑی کافی رن بناتے ہیں اور کافی گیند کھیلتے ہیں۔ انہیں جلدی آؤٹ کرنا مہتوپورن ہے کیونکہ ایک بار جمنے کے بعد وہ تیزی سے رن بناتے ہیں اور ایسا نہیں لگتا که انہیں آسانی سے آؤٹ کیا جا سکتا ہے۔

شیرش کرم کی سپھلتا کے کارن مہیندر سنگھ دھونی جیسے کھلاڑیوں کی موجودگی والے مدھیکرم کی اصلی پریکشا نہیں ہوئی ہے۔ پھنچ نے کہا,دنیش کارتک,کیدار جادھو,دھونی جیسے کھلاڑی اپنی بھومکا نبھا سکتے ہیں۔ شیرش تین بیحد مہتوپورن ہیں لیکن آپ انھیں نظر انداز نہیں کر سکتے,انیتھا کوئی اور آپ کو پریشان کریگا اور ٹیم کے لئے کام کر جائیگا۔

کل سے شروع ایکدوسیہ شرنکھلا کے بعد آسٹریلیا کو شری لنکا کے خلاف ٹیسٹ شرنکھلا بھی کھیلنی ہے۔ میزبان ٹیم نے پہلے ون ڈے کے لئے انتم ایکادش کی گھوشنا کر دی ہے جسمیں وکٹ کیپر بلے باز ایلیکس کیری پاری کا آغاز کرینگے۔ ٹیم کا بلے باز کرم کافی لمبا ہے جسمیں گلین میکسویل ساتویں نمبر پر بلے باز کرنے اترینگے۔

پھنچ نے کہا,ہمیں یہاں تین میچ کھیلنے ہیں جسکے بعد ہم پانچ ایکدوسیہ انترراشٹریہ میچ کھیلنے بھارت جا ئینگے اور پھر پاکستان سے کھیلینگے,اسلئے اے13میچ کافی کڑے ہیں۔ اسکے بعد کچھ ابھیاس میچ اور نیوزی لینڈ کے خلاف بھی ابھیاس میچ ہیں۔

ڈیوڈ وارنر اور سٹیو سمتھ کے نلمبن کے کارن آسٹریلیا کا بلے باز کرم پربھاوت ہوا ہے۔ پھنچ نے کہا که پچھلے میچوں میں خراب پردرشن کے بعد انکے بلے باز کرم کے ساتھ نئی شروعات کرنے کا موقع ہے۔

تین میچوں کی شرنکھلا سے بھارت نے تیز گیندباز جسپریت بمراہ کو آرام دینے کا فیصلہ کیا ہے اور اس بارے میں پوچھنے جانے پر پھنچ نے کہا,بمراہ نے انکی ون ڈے ٹیم میں بڑی بھومکا نبھائی ہے یا انکی سبھی ٹیموں میں۔ بھوونیشور کمار کو بھی سبھی سطر پر سپھلتا ملی ہے۔

انہوں نے کہا,پچھلے کچھ سمیہ میں دو سپنروں کلدیپ یادو اور یجویندر چہل نے بھی بڑی بھومکا نبھائی ہے۔ انکی ٹیم کا کوئی بڑا کمزور پکش نہیں ہے۔ جڈیجہ کے روپ میں ٹیم میں انکے پاس اترکت سپن وکلپ ہے جبکہ کیدار بھی آف سپن گیندبازی کر سکتا ہے۔

آسٹریلیا نے اپنے تین مکھیہ تیز گیندبازوں مشیل سٹارک,پیٹ کمنس اور جوش ہیجلوڈ کو شرنکھلا سے آرام دیا ہے جبکہ پیٹر سڈل کی آٹھ سال بعد ٹیم میں واپسی ہوئی ہے۔(بھاشا)



-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation