Loading...
‘یونیورس باس’گیل جم سے دور, World Cupمیں فٹ رہنے کا نیا طریقہ خوجہ| Webdunia Hindi

‘یونیورس باس’گیل جم سے دور, World Cupمیں فٹ رہنے کا نیا طریقہ خوجہ

پن سنشودھت بدھوار, 15مئی2019 (22:21 IST)
نئی دہلی۔ اپنا پانچواں اور آخری وشو کپ کھیلنے جا رہےنے39برس کی عمر میں فٹ رہنے کا اپنا نسخہ ڈھونڈ لیا ہے اور پچھلے دو مہینے سے‘یونیورس باس’ سے دور ہیں۔
گیل کیکا راجاور مالش کے ستر ہے,جس سے انہیں تھکان سے ابرنے میں مدد ملتی ہے۔ سوابھاوک روپ سے شکتی شالی ہونے سے وہ جم نہیں جاتے اور2میچوں کے بیچ کافی آرام کرتے ہے۔

آئی پی ای میں گیل نے41کی اوسط سے490رن بنائے۔ انہوں نے ایک خاص بات چیت میں کہا که یہ مزیدار کھیل ہے۔ وشو کپ سے پہلے رن بن رہے ہیں۔ میرے پاس کافی انبھو ہے اور میں اپنی بلے باز سے خوش ہوں۔ امید ہے که یہ لے قائم رہیگی۔

انہوں نے کہا که عمر کا اثر تو ہوتا ہی ہے۔ میرے لئے سب سے اہم بات کھیل کا مانسک پہلو ہے۔ اب شریرک پہلو اتنا اہم نہیں رہ گیا ہے۔ میں نے پچھلے دو مہینے میں فٹنیس پر اتنا دھیان نہیں دیا۔

انہوں نے کہا,میں اپنے انبھو اور مانسک درڑھتا کا استعمال کرتا ہوں۔ میں نے کچھ سمیہ سے جم نہیں کیا ہے۔ میں کافی آرام کر رہا ہوں اور مالش کروا رہا ہوں۔ تروتازہ رہنے کی کوشش کر رہا ہوں۔
وشو کپ میں گیل اپنے سنہرے کیرئیر کو پریکتھا سریکھے انجام تک لے جانا چاہتے ہیں۔ انکی خواہش ہے که یووا کھلاڑی انکے لئے وشو کپ جیتے۔

اب تک103ٹیسٹ, 289ون ڈے اور دنیا بھر میں ٹی20لیگ کھیل چکے گیل نے کہا که اب انکے پاس ثابت کرنے کے لئے کچھ نہیں ہے اور وہ اپنے پرشنسکوں کے لئے کھیل رہے ہیں۔

انہوں نے کہا,میں اپنے پرشنسکوں کے لئے کھیل رہا ہوں۔ کچھ سال پہلے تک میرے دماغ میں سننیاس کا خیال تھا لیکن پھر پرشنسکوں نے کھیلتے رہنے کا انورودھ کیا۔ میں لگاتار انکے لئے کھیل رہا ہوں۔ امید ہے که کچھ اور میچوں میں میں انکا منورنجن کر سکوں اور وشو کپ جیت سکوں۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation