Loading...
ہاردک پانڈیا اور کیئیل راہل پر گری گاج,جانچ لمبت رہنے تک رہینگے نلمبت| Webdunia Hindi

ہاردک پانڈیا اور کیئیل راہل پر گری گاج,جانچ لمبت رہنے تک رہینگے نلمبت

Last Updated: شکروار, 11جنوری2019 (18:23 IST)
نئی دہلی۔ بھارتیہ کرکٹر ہاردک پانڈیا اورکو شکروار کو ایک ٹی وی کاریہ کرم کے دوران مہلاؤں پر گئی ٹپنیوں کے لئے جانچ لمبت ہونے تککر دیا گیا۔ پرشاسکوں کی سمتی(سیؤئے)کے ادھیکش ونود رائے نے یہ جانکاری دی۔

ان دونوں کرکٹروں کی'کافی ود کرن'کاریہ کرم میں کی گئی آپتیجنک ٹپنیوں کے کارن بوال مچ گیا تھا۔ وہ ابھی بھارتیہ ٹیم کے ساتھ ایکدوسیہ شرنکھلا کھیلنے کے لئے آسٹریلیا میں ہیں لیکن انہیں سودیش لوٹنا ہوگا۔ ان دونوں کو سڈنی میں شنیوار کو ہونے والے پہلے ایکدوسیہ میچ کے لئے ٹیم میں بھی نہیں چنا گیا تھا۔ رائے نے کہا که پانڈیا اور راہل دونوں کو جانچ لمبت ہونے تک نلمبت کیا گیا ہے۔
یہ فیصلہ تب آیا جبکہ سیؤئے میں رائے کی ساتھی ڈائنا اڈلجی نے ان دونوں پر آگے کی کارروائی تک نلمبن کی سفارش کی تھی,کیونکہ بی بی سی آئی کی ودھی ٹیم نے مہلاؤں پر انکی وواداسپد ٹپنی کو آچار سنہتا کا النگھن گھوشت کرنے سے انکار کر دیا ہے۔ اڈلجی نے شروعات میں ان دونوں کو2میچوں کے لئے نلمبت کرنے کا سجھاؤ دیا تھا لیکن بعد میں اس معاملے کو ودھی وبھاگ کے پاس بھیج دیا جبکہ رائے ان سے سہمت ہو گئے تھے اور نلمبن کی سفارش کر دی تھی۔
قانونی ٹیم سے رائے لینے کے بعد اڈلجی نے اپنی پرتکریا میں کہا که یہ ضروری ہے که درویوہار پر کارروائی کا فیصلہ لئے جانے تک دونوں کھلاڑیوں کو نلمبت رکھا جائے جیسا که(بی بی سی آئی)سی ای او(راہل جوہری)کے معاملے میں کیا گیا تھا,جب یون اتپیڑن کے معاملے میں انہیں چھٹی پر بھیجا گیا تھا۔

کاریہ کرم میں کی گئی ان دونوں کی ٹپنیوں کی بھارتیہ کپتان وراٹ کوہلی نے بھی نندا کی۔ انہوں نے اسے انچت بتایا۔ پانڈیا نے کاریہ کرم کے دوران کئی مہلاؤں کے ساتھ سمبندھ ہونے کا دعویٰ کیا اور یہ بھی بتایا که وہ اس معاملے میں اپنے پرجنوں کے ساتھ بھی کھل کر بات کرتا ہے۔ راہل اپنے سمبندھوں کے بارے میں جواب دینے میں حالانکہ ادھک سنیمت دکھے۔

وگیاپن

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation