Loading...
ہاردک پانڈیا اور کیئیل راہل نے بہت ہی انچت ٹپنی کی:وراٹ کوہلی| Webdunia Hindi

ہاردک پانڈیا اور کیئیل راہل نے بہت ہی انچت ٹپنی کی:وراٹ کوہلی

پن سنشودھت شنیوار, 12جنوری2019 (00:33 IST)
سڈنی۔ بھارتیہ کرکٹ کپتان وراٹ کوہلی نے آل راؤنڈر ہاردک پانڈیا کی مہلاؤں کے پرتی ایک ٹی وی شو میں ابھدر ٹپنی کی کڑی آلوچنا کرتے ہوئے کہا ہے که انہوں نے بیحد انچت ٹپنی کی۔
پانڈیا اور راہل نے لوکپریہ ٹی وی شو‘کافی ود کرن’میں مہلاؤں پر ووادت ٹپنیاں کی تھیں اور یہ معاملہ آسٹریلیا کے خلاف شنیوار کو یہاں ہونے والے پہلے ون ڈے کی پوروسندھیا پر بھارتیہ کپتان وراٹ کوہلی کی پریس کانپھرینس میں بھی گونجا۔ دونوں کھلاڑیوں کو پہلے ون ڈے سے باہر کیا جا چکا ہے اور انہیں معاملے کی جانچ پوری ہونے تک نلمبت بھی کر دیا گیا ہے۔

بھارتیہ کپتان وراٹ نے بیحد چرچت ہو چکے اس معاملے پر کہا, 'ہم بھارتیہ ٹیم اور ذمیدار کرکٹر ہونے کے ناطے اس طرح کی انچت باتوں کے سخت خلاف ہیں۔ یہ انکی وکتگت رائے تھی۔ بھارتیہ کرکٹ ٹیم ایسی باتوں کے ساتھ نہیں کھڑی ہے۔ دونوں کھلاڑی بھی سمجھ چکے ہیں که انہوں نے کیا غلط کیا ہے اور یہ معاملہ انکے لحاظ سے کتنا گمبھیر ہو چکا ہے۔ ہم نے دونوں کرکٹروں کو بتا دیا ہے که ٹیم ایسی باتوں کے ساتھ نہیں ہے۔'
پانڈیا اور راہل کو ٹیم میں رکھنے اور انتم ایکادش میں رکھنے کے سوال پر بھارتیہ کپتان نے کہا تھا, 'تین میچوں کی سیریز کے دوران پانڈیا راہل کو انتم ایکادش میں شامل کرنے یا نہیں کرنے کا کوئی فیصلہ ابھی نہیں لیا گیا ہے کیونکہ ٹیم پربندھن بی بی سی آئی کے فیصلے کا انتظار کر رہا ہے۔ سنیوجن کے بارے میں تب وچار کیا جائیگا,جب کوئی فیصلہ سامنے آئیگا۔'

ایسی خبریں آ رہی ہیں که دونوں کھلاڑیوں کو سودیش بھیجا جا رہا ہے کیونکہ وہ شیش آسٹریلیائی دورے اور اسکے بعد نیوزی لینڈ دورے سے بھی باہر ہو سکتے ہیں۔ بی بی سی آئی نے ابھی اسکی پشٹی نہیں کی ہے لیکن یدی دونوں واپس لوٹتے ہیں تو بی بی سی آئی کو انکی جگہ لینے کے لئے دو کھلاڑیوں کے بارے میں جلد فیصلہ کر لینا ہوگا۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation