Loading...
وشو کپ میں ان بھارتیہ بل‍لیباجوں نے نبھائی ہے چوتھے نمبر کی جم‍میداری... | Webdunia Hindi

وشو کپ میں ان بھارتیہ بل‍لیباجوں نے نبھائی ہے چوتھے نمبر کی جم‍میداری...

Virat Kohli
پن سنشودھت بدھوار, 15مئی2019 (13:59 IST)
نئی دہلی۔ بھارت جب2011میں دوسری بار وشو چیمپئن بنا تو وراٹ کوہلی اورنے بلے باز کرم میں نمبر چار پر اہم بھومکا نبھائی تھی لیکن اب آٹھ سال بعد وشو کپ سے ٹھیک پہلے بھارتیہ ٹیم مدھیکرم کے اس مہتوپورن ستھان کو لیکر اوہاپوہ میں ہے جس پر کبھی سچن تیندولکر نے بھی اپنی چمک بکھیری تھی۔
بھارت کی طرف سے30مئی سے برٹین میں ہونے والے وشو کپ میں نمبر چار کون بلے باز اتریگا یہ ٹیم چین کے بعد سے ہی چرچا کا وشیہ بنا ہوا ہے۔ چینکرتاؤں نے وجے شنکر کو اس ستھان کے لئے چنا لیکن وہ آئی پی ای میں اپیکشت پردرشن نہیں کر پائے۔ کیئیل راہل نے اچھی پھارم میں دکھاکر اپنا دعویٰ مضبوط کیا ہے جبکہ دنیش کارتک اور مہیندر سنگھ دھونی کو بھی اس ستھان پر بھیجا جا سکتا ہے۔

ان میں سے شنکر,راہل اور کارتک کو وشو کپ کا انبھو نہیں ہے۔ دھونی تین وشو کپ میں کھیلے ہیں لیکن وہ کیول ایک بار2007میں نمبر چار پر بلے باز کے لئے اترے جسمیں انہوں نے29رن بنائے تھے۔ تو کیا کوہلی تیسرے نمبر کے بجائے چوتھے نمبر پر اترنا پسند کرینگے؟

آخر وشو کپ2011میں وہ اس بھومکا میں کھرے اترے تھے۔ ورتمان بھارتیہ کپتان تب پانچ میچوں میں نمبر چار پر اترے تھے جن میں انہوں نے ایک شتک کی مدد سے202رن بنائے تھے۔ یوراج نے بھی دو میچوں میں اس ستھان کی ذمیداری سنبھالی تھی جسمیں بائیں ہاتھ کے اس بلے باز نے ایک شتک کی مدد سے171رن بنائے تھے۔

بھارت جب1983میں وشو چیمپئن بنا تھا تب یشپال شرما(تین میچوں میں112رن)اور سندیپ پاٹل(تین میچوں میں87رن)نے نمبر چار پر اپیوگی یوگدان دیا تھا۔ دلیپ وینگسرکر دو میچوں میں اس ستھان پر اترے تھے جسمیں انہوں نے37رن بنائے تھے۔ وینگسرکر1987میں پانچ میچوں میں نمبر چار بلے باز کے روپ میں کھیلے تھے جسمیں انکے نام پر171رن درج ہیں۔

پہلے دو وشو کپ میں گنڈپا وشوناتھ(کل چھہ میچوں میں145رن)نے یہ بھومکا بخوبی نبھائی تھی جبکہ1992میں تیندولکر(سات میچ میں229رن)کے لئے یہ نمبر تے تھا۔ تیندولکر نے وشو کپ میں بھارت کی طرف سے نمبر چار پر سروادھک12میچ کھیلے ہیں جن میں انکے نام پر400رن درج ہیں۔ انکے بعد محمد اظہرالدین(نو میچوں میں238رن)کا نمبر آتا ہے۔ وہ1996میں چھہ میچوں میں نمبر چار پر اترے تھے لیکن ناباد72رن کی ایک پاری کے علاوہ کوئی کمال نہیں دکھا پائے تھے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation