Loading...
سچن تیندولکر نے سپارٹن سپورٹس سے ناطہ توڑا| Webdunia Hindi

سچن تیندولکر نے سپارٹن سپورٹس سے ناطہ توڑا

Last Updated: شکروار, 11جنوری2019 (18:18 IST)
نئی دہلی۔ مہان بلے بازنے کروڑوں رپئے کا بھگتان نہیں ہونے کے کارنکے ساتھ ناطہ توڑ دیا ہے۔ تیندولکر اس کمپنی میں نویشک اور صلاحکار بورڈ کے سدسیہ تھے۔ انترراشٹریہ کرکٹ میں ڈھیروں ریکارڈ اپنے نام کرنے والے45سال کے تیندولکر نے سڈنی ستھت اس کمپنی کے ساتھ2016میںکیا تھا۔ بھارتیہ ادیوگپتی کنال شرما اس کمپنی کے سہسنستھاپک تھے۔

کمپنی نے تیندولکر کے علاوہ بھارت کے وشو کپ وجیتا کپتان مہیندر سنگھ دھونی,ونڈیج کے آکرامک سلامی بلے باز کرس گیل اور انگلینڈ کے کپتان ایون مورگن سہت کھیل کے انیہ بڑے ناموں کے ساتھ بھی قرار کیا تھا۔ آسٹریلیا کی ایک عدالت نے حال میں اس کھیل پوشاک اور اپکرن بنانے والی کمپنی کو بیچنے کا آدیش دیا تھا جس کا سپارٹن سپورٹس کے ساتھ کھلاڑیوں کے جڑاؤ پر اثر پڑ سکتا تھا۔
وشوست سوتروں نے بتایا که کمپنی کے بھگتان کرنے میں ناکام رہنے کے کارن کچھ کرکٹروں کو وتیہ نقصان کا سامنا کرنا پڑا۔ سوتر نے کہا که یہ بھارت اور انیہ ایشیائی دیشوں میں کھیل سامان بنانے کے ویوسائے میں کمپنی کی پرگتی کو روک دیگا۔ سپارٹن کے ساتھ ناطہ توڑنے والوں میں وہ(تیندولکر)پہلا بڑا نام ہے جبکہ دھونی اور مشیل جانسن جیسے کھلاڑی قانونی کارروائی کی دھمکی دے چکے ہیں یا کارروائی کر رہے ہیں۔
سپارٹن سپورٹس کا کرداتاؤں پر60کروڑ رپئے بقایا ہے اور اگر بکری کی پرکریا شروع ہوتی ہے تو کھلاڑیوں کو بڑے نقصان کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ آسٹریلیا کے پورو کپتان مائکل کلارک نے اس کمپنی کے ساتھ بلا پرایوجن قرار کیا تھا لیکن اپنے کریر کے انتم چرن میں سپارٹن کے لوگو کا استعمال کرنا بند کر دیا جبکہ جانسن نے اسکے خلاف معاملہ درج کرایا۔(بھاشا)


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation