Loading...
2وشوکپ میں صرف1میچ میں جیت دلا پایا یہ بھارتیہ کپتان| Webdunia Hindi

2وشوکپ میں صرف1میچ میں جیت دلا پایا یہ بھارتیہ کپتان

پن سنشودھت بدھوار, 15مئی2019 (17:10 IST)
نئی دلی۔سال1975میں بھارتیہ ٹیم نے پہلےمیں بھاگ لیا۔ ٹیم انبھو میں کافی کمزور تھی اور محض ایک سال پہلے ہی اپنا پہلا ون ڈے میچ کھیلا تھا۔ سفید پوشاک اور لال گیند کے ساتھ کھیلے جانے والے ون ڈے میچ60اوور کے ہوتے تھے۔میں ہونے والے اس وشوکپ کے لئے کپتان چنے گئے آپھسپنر شرینواسراگھون وینکٹراگھون۔
وینکٹراگھون کا ٹیسٹ کریر خاصا لمبا چلا اور بعد میں جاکر انہوں نے انترراشٹریہ میچوں میں امپایرنگ بھی کی۔ بہرحال اس وشوکپ میں ٹیم کے سدسیہ رہے بشن سنگھ بیدی بھی بائیں ہاتھ کے سپنر تھے۔ اسکے علاوہ بلیبازوں کو دیکھیں تو سنیل گاوسکر,پھارکھ انجینئر اور گنڈپا وشوناتھ کے نام بھی تھے۔
 
1975کے وشوکپ میں ٹیم انڈیا نے انگلینڈ,اسٹ افریقہ اور نیوزی لینڈ سے میچ کھیلا۔ پہلے میچ میں بھارت انگلینڈ سے شرمناک طریقے سے202رنوں سے ہار گیا۔ اسکے بعد بھارت کا میچ ہوا ایسٹ افریقہ سے یہاں بھارت شاندار طریقے سے10وکیٹ سے جیتا۔ آخری میچ نیوزی لینڈ سے جیتنا بہت ضروری تھا لیکن بھارت یہ میچ بھی ہار گیا۔ گروپ بی میں بھارت آخری ستھان پر رہا۔
 
1979کا وشوکپ
 
یہ وشوکپ بھی انگلینڈ میں کھیلا گیا اور بھارتیہ ٹیم میں بھی کچھ خاص بدلاؤ دیکھنے کو نہیں ملا۔ پہلے کی طرح اس بار بھی کپتانی وینکٹراگھون کے پاس ہی تھی۔ کھلاڑی بھی لگ بھگ وہی تھے اور ہارنے کی امید بھی پہلے جیسے ہی تھی۔
 
75کی ہار کے بعد کئی کپتان آزمائے گئے لیکن نراشا ہاتھ لگی ۔ اس کارن کپتانی کا ذمہ واپسکے پاس آ گیا۔ گروپ سٹیج میں بھارت کا مقابلہ غط چیمپئن ویسٹئنڈیج,نیوزی لینڈ اور شری لنکا سے مقابلہ ہونا تھا۔
 
ویسٹئنڈیج کے وردھ پہلا میچ بھارت نے آسانی سے گنوا دیا۔ یہ میچ ویسٹئنڈیج9وکیٹ سے جیت گئی۔ نیوزی لینڈ سے مقابلہ بھی ایک طرفہ ہی رہا اور182کا لکشیہ کیوی ٹیم نے آسانی سے حاصل کر لیا۔ دو میچ ہارکر بھارت کی ٹیم کے وشوکپ کا سفر ختم ہو چکا تھا۔ کمزور شری لنکا کے سامنے بھی بھارت239کا لکشیہ نہیں بنا سکا اور191پر آؤٹ ہو گیا۔ اس وشوکپ میں بھارت کو ایک بھی جیت نصیب نہیں ہوئی اور ٹیم گروپ میں سب سے آخر پر رہی۔
 
اس طرح شرینواسراگھون وینکٹراگھون دو وشوکپ میں صرف1جیت دلانے والے کپتان کے طور پر یاد کئے جاتے ہیں۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation