Loading...
پانڈیا اور راہل کے معاملے پر بی بی سی آئی کے فیصلے کے انتجار میں وراٹ| Webdunia Hindi

پانڈیا اور راہل کے معاملے پر بی بی سی آئی کے فیصلے کے انتجار میں وراٹ

Last Updated: شکروار, 11جنوری2019 (17:26 IST)
سڈنی۔ بھارتیہ کرکٹ کپتان وراٹ کوہلی نے آل راؤنڈر ہاردک پانڈیا کی مہلاؤں کے پرتی ایک ٹی وی شو میں ابھدر ٹپنی کی کڑی آلوچنا کرتے ہوئے کہا ہے که اس معاملے پر اب ٹیم کوکے فیصلے کا انتجار ہے۔


پانڈیا اور راہل نے لوکپریہ ٹی وی شو‘کافی ود کرن’میں مہلاؤں پر ووادت ٹپنیاں کی تھیں جس پر بی بی سی آئی کا سنچالن دیکھ رہی پرشاسکوں کی سمتی(سیؤئے)کے پرمکھ ونود رائے نے کڑا قدم اٹھاتے ہوئے دونوں کھلاڑیوں پر دو ون ڈے میچ کا پرتیبندھ لگانے کی سفارش کی ہے۔ یہ معاملہ بی بی سی آئی کے لیگل سیل کو بھیج دیا گیا ہے۔

بھارتیہ کپتان وراٹ نے بیحد چرچت ہو چکے اس معاملے میں آسٹریلیا کے خلاف شنیوار کو یہاں ہونے والے پہلے ون ڈے کی پوروسندھیا پر آج کہا,ہم بھارتیہ ٹیم اور ذمیدار کرکٹر ہونے کے ناطے اس طرح کی انچت باتوں کے سخت خلاف ہیں۔ یہ انکے اپنے نجی وچار تھے اور اب ہم انتظار کر رہے ہیں که دونوں کھلاڑیوں پر کیا فیصلہ لیا جائیگا۔

وراٹ کہا,یہ انکی وکتگت رائے تھی۔ بھارتیہ کرکٹ ٹیم ایسی باتوں کے ساتھ نہیں کھڑی ہے۔ دونوں کھلاڑی بھی سمجھ چکے ہیں که انہوں نے کیا غلط کیا ہے اور یہ معاملہ انکے لحاظ سے کتنا گمبھیر ہو چکا ہے۔ ہم نے دونوں کرکٹروں کو بتا دیا ہے که ٹیم ایسی باتوں کے ساتھ نہیں ہے۔

پانڈیا اور راہل کو ٹیم میں رکھنے اور انتم ایکادش میں رکھنے کے سوال پر بھارتیہ کپتان نے کہا,تین میچوں کی سیریز کے دوران پانڈیا-راہل کو انتم ایکادش میں شامل کرنے یا نہیں کرنے کا کوئی فیصلہ ابھی نہیں لیا گیا ہے کیونکہ ٹیم پربندھن بی بی سی آئی کے فیصلے کا انتظار کر رہا ہے۔ سنیوجن کے بارے میں تب وچار کیا جائیگا جب کوئی فیصلہ سامنے آئیگا۔

وراٹ نے یہ بھی صاف کیا که دونوں کو ٹیم میں لینے کا فیصلہ سیؤئے کے نرنیہ کے بعد ہی لیا جائیگا۔ الیکھنیہ ہے که سیؤئے کی سدسیہ ڈائنا ایڈلجی نے پرتبندھ کے معاملے پر قانونی رائے مانگتے ہوئے اسے لیگل سیل کے پاس بھیجا ہے۔ پانڈیا نے اپنے بیانوں پر معافی مانگی ہے لیکن ونود رائے کا کہنا ہے که ایسی ٹپنی پر معافی کو سویکار نہیں کیا جا سکتا۔(وارتا)



اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation