Loading...
ورلڈ کپ سے پہلے کوہلی نے کھولا راج,یہ ہے مہیندر سنگھ دھونی کی سب سے بڑی خوبی| Webdunia Hindi

ورلڈ کپ سے پہلے کوہلی نے کھولا راج,یہ ہے مہیندر سنگھ دھونی کی سب سے بڑی خوبی

نئی دہلی| پن سنشودھت بدھوار, 15مئی2019 (14:44 IST)
نئی دہلی۔ پورو کپتان مہیندر سنگھ دھونی کا انبھو کپتان وراٹ کوہلی کے لئے بھی کئی بار فائدےمند ثابت ہوا ہے۔ کوہلی نے ایک ساکشاتکار میں دھونی کے ایک کرکٹر کے روپ میں سب سے بڑی خاصیت کے بارے میں خلاصہ کیا ہے۔
کوہلی نے اس ساکشاتکار میں بتایا که کیسے انہوں نے دھونی کی کپتانی میں اپنے کریر کی شروعات کی اور ٹیم کی کمان انکے ہاتھوں میں آئی۔ ساتھ ہی انہوں نے بتایا که کیسے وہ پچھلے کچھ سالوں میں دھونی کے قریب آ گئے۔

کوہلی نے کہا,میرا کریر دھونی کی کپتانی میں شروع ہوا اور کئی لوگوں نے میری طرح انہیں پچھلے کچھ سالوں سے قریب سے دیکھا ہے۔ انہوں نے کہا که دھونی کے لئے ٹیم ہمیشہ باقی سب چیزوں سے اوپر ہے۔ چاہے جو بھی ہو وہ ہمیشہ ٹیم کے بارے میں سوچتے ہیں۔ انکے پاس انبھو کا کھجانا ہے۔ ابھی حال ہی میں آئی پی ای میں وہ سٹمپ کے پیچھے شکار کر میچ بدل رہے تھے۔
کوہلی نے ایک سوال کے جواب میں کہا که دھونی جیسے کرکٹر کی آلوچنا کرنا واستو میں'دربھاگیہ پورن'ہے۔ انہوں نے کہا که مجھے لگتا ہے که لوگوں میں دھیریہ کی کمی ہے۔ ایک خراب دن اور لوگ بے حساب باتیں کرتے ہیں۔ لیکن تتھیہ یہ ہے که ایم ایس دھونی کھیل کے سب سے چتر لوگوں میں سے ہیں۔ سٹمپ کے پیچھے وہ انمول ہیں۔ اس سے مجھے اپنی چیزیں کرنے کی آزادی ملتی ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation