Loading...
سننیاس کے بعد دوبارہ بلا ہاتھ میں نہیں تھامونگا:کوہلی| Webdunia Hindi

سننیاس کے بعد دوبارہ بلا ہاتھ میں نہیں تھامونگا:کوہلی

پن سنشودھت شکروار, 11جنوری2019 (14:03 IST)
سڈنی۔لے چکے کرکٹروں کا ٹی 20لیگ میں کھیلنا عام بات ہے لیکن بھارتیہ کپتان وراٹ کوہلی نے کہا که جب وہ سننیاس لیں گے تو دوبارہ بلا نہیں پکڑینگے۔

جب یہ پوچھا گیا که کیا سننیاس لینے یا بی بی سی آئی کے پرتیبندھ ہٹانے پر وہ آسٹریلیا کی بگ بیش لیگ میں کھیلینگے تو کوہلی نے کہا که نشچت طور پر سننیاس لینے کے بعد وہ اس طرح کے کسی ٹورنامینٹ کے لئے اپلبدھ نہیں ہو نگے۔

آسٹریلیا کے خلاف شنیوار کو ہونے والے پہلے ایکدوسیہ انترراشٹریہ میچ کی پورو سندھیا پر بھارتیہ کپتان نے کہا,دیکھیئے مجھے نہیں پتہ که بھوشیہ میں اس طرح کے رخ میں بدلاؤ آتا ہے یا نہیں۔ جہاں تک میرا سوال ہے تو ایک بار سننیاس لینے کے بعد اور کرکٹ کھیلنا,ایمانداری سے کہوں تو مجھے نہیں لگتا که میں ان لوگوں میں شامل ہوں۔

عیبی ڈولیرس اور برینڈن میکلم جیسے سننیاس لے چکے کرکٹر نیمت طور پر آئی پی ای اور بگ بیش لیگ جیسی ٹی 20لیگ میں کھیلتے ہیں لیکن کوہلی نے کہا که انکی اس سوچی مے جڑنے میں کوئی رچی نہیں ہے۔

انہوں نے کہا,پچھلے پانچ سال میں میں نے پریاپت کرکٹ کھیلا ہے اور میں اس پر بھی ٹپنی نہیں کر سکتا که سننیاس لینے کے بعد میں پہلی چیز کیا کرونگا کیونکہ مجھے نہیں لگتا که میں دوبارہ بلا اٹھاؤنگا۔

کوہلی نے کہا,جس دن میں کھیلنا بند کرونگا اس دن میری ساری اور جا ختم ہو چکی ہوگی اور یہی کارن ہے که میں کرکٹ کھیلنا چھوڑ دونگا۔ اسلئے مجھے سویں کے دوبارہ میدان پر اتر کر کھیلنے کی سنبھاونا نہیں دکھتی۔

کپتان نے اپنی ٹیم کے بلے باز کرم کی جم کر تعریف کی اور کہا که انگلینڈ میں30مئی سے شروع ہو رہے ایکدوسیہ وشو کپ سے پورو بلے باز کرم کافی مضبوط نظر آ رہا ہے۔

انہوں نے کہا,پچھلے12مہینے میں ایکدوسیہ میچوں میں ہماری بلے باز کافی مضبوط رہی اور اس میں سلامی بلیبازوں کی بڑی بھومکا رہی۔ بیچ میں ایسا چرن تھا جب ہم نے بیچ کے اووروں کی سمسیا کا حل نکالا اور25سے40اوور تک اپنی بلے باز شیلی میں بدلاؤ کا پریاس کیا۔ کوہلی کا ماننا ہے که بھارتیہ ٹیم کا سنتلن پرتیک وبھاگ میں بہترین ہے۔(بھاشا)



اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation