Loading...
وراٹ کوہلی نے کارتک کوWorld Cupٹیم میں چنے جانے کی وجہ بتائی,کہا پھنشر کے طور پر بہتر| Webdunia Hindi

وراٹ کوہلی نے کارتک کوWorld Cupٹیم میں چنے جانے کی وجہ بتائی,کہا پھنشر کے طور پر بہتر

پن سنشودھت بدھوار, 15مئی2019 (20:39 IST)
نئی دہلی۔ پورو بھارتیہ کپتان سورو گانگولی نے یووابلے بازکو وشو کپ ٹیم میں شامل کئے جانے کی زبردست وکالت کی تھی لیکن وشو کپ کے لئے بھارتیہ کپتان وراٹ کوہلی کا ماننا ہے کهکو انکے انبھو کے کارن ٹیم میں دوسرے وکٹ کیپر کے روپ میں شامل کیا گیا۔ وراٹ کا ماننا ہے که کارتک پھنشر کے روپ میں بہتر ہیں۔
آئی پی ای 12سماپت ہو جانے کے بعد گانگولی نے کولکاتہ میں ایک بار پھر دوہرایا تھا که پنت کو وشو کپ ٹیم میں ہونا چاہئیے تھا۔ یہاں یہ بھی الیکھنیہ ہے که گانگولی آئی پی ای میں پنت کی دہلی کیپٹلس ٹیم میں بطور صلاحکار تھے۔

وشو کپ ٹیم میں مہیندر سنگھ دھونی پہلے وکٹ کیپر ہیں جبکہ کارتک کو ٹیم دوسرے وکٹ کیپر کے روپ میں جگہ ملی ہے۔ آئی پی ای کے دوران بھی اس بات کو لیکر چرچا چلتی رہی تھی که پنت کو وشو کپ ٹیم میں ہونا چاہئیے تھا۔ حالانکہ اس معاملے میں مکھ‍یہ چینکرتا ایمئیسکے پرساد ٹیم کے چین کے سمیہ ہی سپشٹ کر دیا تھا که کارتک کو انکے انبھو کو دیکھتے ہوئے چنا گیا تھا۔
بھارتیہ کپتان وراٹ نے بھی اس معاملے پر سپشٹ کیا ہے که انبھو اور مشکل پرستھتیوں میں سنیم دکھانے کی خوبی کے چلتے کارتک کو پنت پر پراتھمکتا دی گئی۔ وراٹ نے کہا که کارتک کے پاس انبھو ہے۔ دباوٴ کے کشنوں میں انہوں نے سنیمت کھیل دکھایا ہے۔ یدی دھونی ٹورنامینٹ کے دوران چوٹل ہو گئے تو کارتک وکیٹ کے پیچھے انکی جگہ بخوبی سنبھال سکتے ہیں۔ پھنشر کے رول کو بھی ان‍ہوننے انجام دیا ہے۔
وشو کپ ٹیم میں کوئی بھی پرورتن23مئی تک کیا جا سکتا ہے لیکن بھارتیہ چینکرتاؤں کے پنت کو11جولائی سے شروع ہونے والے ویسٹ انڈیج دورے کے لئے بھارت'اے'ٹیم میں وکٹ کیپر کے روپ میں شامل کئے جانے انکے وشو کپ ٹیم میں شامل کئے جانے کی سنبھاونا ختم ہو گئی ہے۔

بھارت کی وشو کپ کی15سدسیہ ٹیم میں اس سمیہ کیدار جادھو چوٹل ہیں۔ جادھو کو آئی پی ای کے دوران کندھے میں چوٹ لگ گئی تھی جس سے وہ آئی پی ای کے شیش میچوں سے باہر ہو گئے تھے۔ حالانکہ چینکرتاؤں نے کہا ہے که وہ23مئی تک جادھو کے فٹ ہونے کا انتجار کرینگے۔

بھارتیہ بورڈ کا کہنا ہے که وہ23مئی تک جادھو کی فٹنیس کا انتظار کریگا اور اسکے بعد ہی کوئی فیصلہ لیگا۔ چینکرتاؤں نے وشو کپ ٹیم کے لئے3رزرو کھلاڑیوں کی گھوشنا کی ہے,جسمیں امباتی رایڈو,پنت اور تیز گیندباز نودیپ سینی شامل ہیں۔

چینکرتاؤں نے11جولائی سے شروع ہونے والے بھارت'اے'ٹیم کے ویسٹ انڈیج دورے کے لئے پنت کو ایکدوسیہ ٹیم میں وکٹ کیپر کے طور پر شامل کیا ہے۔ بھارت'اے'ٹیم اس دورے میں11, 14, 16, 19اور21جولائی کو5ایکدوسیہ میچ کھیلیگی۔ وشو کپ کا فائنل14جولائی کو کھیلا جانا ہے۔ اس سے پنت کے وشو کپ ٹیم میں شامل کئے جانے کی سنبھاونا سماپت ہو گئی ہے۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation