Loading...
لیب میں بنا مانس پروسنے کی تیاری میں کمپنیاں| fake meat | Webdunia Hindi

لیب میں بنا مانس پروسنے کی تیاری میں کمپنیاں

Meat, Mutton
پن سنشودھت گرووار, 11جولائی2019 (12:51 IST)
کمپنیاں کلچرڈکے اتپادن کی اور بڑھ رہی ہیں۔ انہیں لگتا ہے که جیسے جیسے اتپادن بڑھیگا,سستا ہونے پر زیادہ سے زیادہ لوگ اسے خریدنے میں دلچسپی لیں گے۔

میں بنایا جانے والا مانس پہلی بار آج سے چھہ سال پہلے دنیا کے سامنے280,000ڈالر(آج کے قریب1۔92کروڑ روپیے)کی قیمت والے ہیمبرگر کے روپ میں پیش کیا گیا تھا۔ یورپین سٹارٹاپس کا کہنا ہے که یہ دو سال کے بھیتر10ڈالر مولیہ کی ایک پی ٹی کے روپ میں سپر مارکیٹ میں آ سکتا ہے۔ گڈ فوڈ انسٹی ٹیوٹ مارکیٹ رسرچر کے انوسار,جلوایو پرورتن,پشو کلیان اور اپنے سویں کے سواستھیہ کے بارے میں چنتت اپبھوکتاؤں کی تتھاکتھت سوچھ مانس میں رچی بڑھ رہی ہے۔ یہی وجہ ہے که2016کے انت میں اس پر کام کرنے والے سٹارٹاپس کی سنکھیا چار سے شروع ہوکر کیول دو سالوں میں دو درجن سے ادھک ہو گئی۔
پودھوں پر آدھارت مانس کے وکلپ کی مانگ بھی بڑھ رہی ہے۔ مئی میں ساروجنک طور پر پیش کئے جانے کے بعد سے بیانڈ میٹ کے شعروں کی قیمت میں تین گنا سے ادھک کی وردھی ہوئی ہے۔ بیانڈ میٹ اور امپاسبل پھوڈس دونوں امریکہ میں کھدرا وکریتاؤں اور پھاسٹ فوڈ چینوں کو سو فیصدی پودھوں سے بننے والا مانس بیچتے ہیں۔ کھانے کی پلیٹوں پر پہنچوے والی اگلی پیشکش پشوؤں کی کوشکاؤں سے بننے والا مانس ہو سکتا ہے۔ اسکے اتپادک پرادھیکرن کی منظوری ملنے کی طاق میں ہیں تاکہ وہ پرودیوگکی میں سدھار کر اسکی لاگت کو اور کم کر سکیں۔
2013میں ڈچ سٹارٹ اپ موسا میٹ کے سہ سنستھاپک مارک پوسٹ نے250,000یورو(280,400ڈالر)کی لاگت سے پہلا"کلچرڈ"بیف ہیمبرگر بنایا تھا۔ پیسے کی ویوستھا گوگل کے سہ سنستھاپک سرگیئی برن دوارہ کی گئی تھی۔ لیکن موسا میٹ اور سپین کے بایوٹیک میٹ کا ماننا ہے که تب سے اتپادن لاگت میں گراوٹ آئی ہے۔ موسا میٹ کی پروکتا نے کہا, "2013میں برگر مہنگا تھا کیونکہ تب اسکی کھوج شروعاتی دور میں تھی اور کافی کم اتپادن تھا۔ ایک بار جیسے ہی اتپادن بڑھتا ہے,ہمیں امید ہے که ایک ہیمبرگر کی قیمت9یورو کے آس پاس آ جائیگی۔ یہ ایک پارمپرک ہیمبرگر سے بھی سستا ہو سکتا ہے۔"
بایوٹیک پھوڈس کے سہ سنستھاپک مرسڈیج ولا نے مانس کے پریوگشالا سے کارخانے تک جانے کے مہتو کے بارے میں بتایا۔ ولا نے کہا, "ہمارا لکشیہ2021تک منظوری لینے کے بعد اسکا اتپادن کرنا ہے۔ انہوں نے کہا که ایک کلوگرام'کلچرڈ'مانس کے اتپادن کی اوسط لاگت اب لگ بھگ100یورو ہے۔"وہیں,امریکہ کی میٹ پروسیسنگ کمپنی ٹایسن پھوڈس کی پھنڈنگ کی سہایتا سے ایک اجرایلی بایوٹیک کمپنی فیوچر میٹ ٹیکنولاجیج نے ایک سال پہلے800ڈالر کی لاگت سے ایک کلو میٹ کا اتپادن کیا تھا۔
بایوٹیک پھوڈس,موسا میٹ اور لندن ستھت کمپنی ہائر سٹیک مانس کے اتپادن کے لئے یوروپیہ سنگھ کی منظوری لینے کا آویدن کرنے والے ہیں۔ وہ ابھی بھی سیرم میں سدھار کے لئے اور کام کر رہے ہیں۔بنانے کے لئے,ایک جانور کی مانسپیشیوں سے نکالی گئی سٹیم کوشکاؤں کو ایک مادھیم میں رکھا جاتا ہے جو بعد میں ایک بایورئیکٹر میں ڈال دیا جاتا ہے۔ اس سے نئی مانسپیشیوں کا وکاس ہوتا ہے۔ اس نئی تکنیک کے سمرتھکوں کا کہنا ہے که مانس کی مانگ کو پورا کرنے کا یہ ایکماتر پریاورن سمت طریقہ ہے۔ دراصل سنیکت راشٹر کے کھادھیہ اور کرشی سنگٹھن کو لگتا ہے که2000اور2050کے بیچ مانس کی مانگ دوگنی ہو جائیگی۔
حالانکہ,آکسپھورڈ وشوودیالیہ کے ایک پریاورن وگیانک جان لنچ نے کہا که یہ سپشٹ نہیں ہے که لیب میں وکست مانس اتپادن واستو میں پارمپرک مانس اتپادن کی تلنا میں اور جا اور پوشک تتووں کے لحاظ سے زیادہ پربھاوی ہوگا۔ وہ کہتے ہیں, "کچھ ادھئینوں نے سجھاؤ دیا ہے که پرمپراگت پشدھن اتپادن کی تلنا میں کلچرڈ مانس کو‘پھیڈ'ثروت کی کم,لیکن اور جا کی ادھک آوشیکتا ہو سکتی ہے۔ یدی ایسا ہے,تو جلوایو پر انکا پربھاؤ اس بات پر نربھر کریگا که یہ اور جا کہاں سے آتی ہے۔"
آر آر/آر پی(تھامسن رایٹرس فاؤنڈیشن)

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation