Loading...
سب سے غریب امیدواروں میں شامل ہے یہ ابھینیتا,پاس ہے صرف1000,اس طرح لڑ رہا ہے چناؤ| Webdunia Hindi

سب سے غریب امیدواروں میں شامل ہے یہ ابھینیتا,پاس ہے صرف1000,اس طرح لڑ رہا ہے چناؤ

اندور| پن سنشودھت گرووار, 16مئی2019 (07:56 IST)
اندور۔ اگر انکے چناوی حلف مامے پر یقین کیا جائے,تو ہندی پھلموں اور ٹی وی وگیاپنوں میں چھوٹے موٹے رول نبھا چکےموجودہ لوک سبھا چناووں میں دیش کے سب سے غریب امیدواروں کی فہرست میں شامل ہیں۔
مدھیہ پردیش کی کھرگون لوک سبھا سیٹ سے نردلیہ امیدوار کے روپ میں قسمت آجمع رہے کرن(41)نے اس حلف مامے میں خود کو کیول1,000رپئے کا مالک بتایا ہے۔ یہ رقم انکے اس بینک کھاتے میں جمع ہے جو انہوں نے چناؤ کے خرچوں کا حساب دینے کے لئے نیم انوسار کھلوایا ہے۔ حلف مامے کے مطابق انکے ایک انیہ بینک کھاتے میں شونیہ رپئے جمع ہیں۔

بی.کام.تک پڑھے کرن نے اپنے چناوی حلف مامے میں خود کو پیشے سے کرشی مزدور اور ساماجک کاریہ کرتا بتایا ہے۔ حلف مامے کے مطابق انکے پاس نجی ملکیت کا نہ تو کوئی واہن ہے,نہ ہی زیورات۔ انکے پاس کھیت,مکان اور زمین جیسی ایک بھی اچل سمپتی نہیں ہے۔ بہرحال,سرکاری ادھیکاریوں نے بدھوار کو بتایا که11مئی تک کی ستھتی کے مطابق کرن دوارہ چناؤ میں12,500رپئے خرچ کئے جا چکے ہیں۔
یہ پوچھے جانے پر که چناوی حلف مامے میں بتائی گئی بھاری تنگہالی کے باوجود انہوں نے اس رقم کا انتظام کس طرح کیا, 41ورشیہ ابھینیتا نے جواب میں دعویٰ کیا که وہ اپنے سمرتھکوں سے رقم ادھار لیکر چناؤ لڑ رہے ہیں۔

کرن نے کہا, 'اگر میرے پاس پریاپت دھن ہوتا,تو میں بھاجپا اور کانگریس کے امیدواروں کو اپیکشاکرت مضبوط چناوی ٹکر دے سکتا تھا۔'

کھرگون سیٹ انوسوچت جنجاتی کے لئے آرکشت ہے۔ پچھمی مدھیہ پردیش کے کھرگون اور بڑوانی ضلعوں میں پھیلی اس سیٹ پر حالانکہ کل سات امیدوار قسمت آجمع رہے ہیں,لیکن مکھیہ مقابلہ بھاجپا پرتیاشی گجیندر سنگھ پٹیل اور کانگریس پرتیاشی گووند مجالدا کے بیچ ہونا ہے۔ کھرگون شیتر کے18.34لاکھ متداتا19مئی کو ہونے والے چناؤ میں امیدواروں کا بھوشیہ تے کرینگے۔(بھاشا)


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation