Loading...
کولکاتہ میں امت شاہ کے روڈ شو کے دوران ہنسا,آگجنی اور پتھراو| Webdunia Hindi

کولکاتہ میں امت شاہ کے روڈ شو کے دوران ہنسا,آگجنی اور پتھراو

Last Updated: منگلوار, 14مئی2019 (23:04 IST)
کولکاتہ۔ بھاجپا ادھیکشکے شہر میں منگلوار کو ہوئے روڈ شو کے دوران بھاجپا سمرتھکوں ایوں وام تتھا ترنمول کانگریس چھاتر پریشد(ٹی ایم سی پی)کے چھاتر کاریہ کرتاؤں کے بیچ جھڑپیں ہوئیں۔ اس دوران پتھراو اور واہنوں کو آگ کے حوالے بھی کر دیا گیا۔

ادھیکاریوں نے بتایا که یہ تناؤ تب بڑھ گیا جب امت شاہ کے قافلے کے کالج سٹریٹ اور سوامی وویکانند کے نواس کے لئے اتری کولکاتہ میں بدھان سارنی سے گجرتے وقت پتھراو کیا گیا۔

ادھیکاریوں نے بتایا که کالج سٹریٹ پر کلکتہ وشوودیالیہ پرسر کے باہر جھڑپ شروع ہو گئی جب وام ایوں ٹی ایم سی پی کے چھاتر کاریہ کرتاؤں نے شاہ کے خلاف نعرےبازی کرنی شروع کر دی۔
انہوں نے کالے جھنڈے دکھائے اور'امت شاہ واپس جاؤ'لکھے ہوئے پوسٹر ہوا میں لہرائے۔ پولیس نے ستھتی کو نینترت کیا۔

ادھیکاریوں نے بتایا که ودیاساگر مہاودیالیہ ایوں وشوودیالیہ چھاتراواس کے باہر اس وقت جھڑپ ہوئی جب ٹی ایم سی پی کاریہ کرتاؤں نے شاہ کے قافلے پر پتھراو کیا۔

گسائے بھاجپا سمرتھکوں نے چھاتراواس کے دروازوں کو بند کر دیا اور سائکلوں ایوں موٹرسائکلوں کو آگ کے حوالے کر دیا۔ انہوں نے عمارت پر پتھراو بھی کیا۔

ادھیکاریوں نے بتایا که بھاجپا سمرتھکوں نے چھاتراواس عمارت کے باہر لگی ایشورچندر ودیاساگر کی آوکش پرتما بھی جھڑپ کے دوران توڑ دی۔ انہوں نے بتایا که پولیس کا ایک بڑا دستہ موقعے پر پہنچا اور ستھتی کو نینترت کیا۔

بھاجپا ادھیکش امت شاہ نے آروپ لگایا که یہ ہمارے کاریہ کرتاؤں پر حملہ تھا۔ پولیس ہنسا کے سمیہ موکدرشک بنی کھڑی رہی۔
(Photo courtesy: ANI)

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation