Loading...
چناؤ پرچار کا سمیہ کم کرنے سے ممتا ناراض,مودی شاہ کے نردیش پر ہوا یہ فیصلہ| Webdunia Hindi

چناؤ پرچار کا سمیہ کم کرنے سے ممتا ناراض,مودی شاہ کے نردیش پر ہوا یہ فیصلہ

پن سنشودھت گرووار, 16مئی2019 (07:30 IST)
کولکاتہ۔ پچھم بنگال کی مکھیہ منتری ایوں ترنمول کانگریس پرمکھ ممتا بنرجی نے19مئی کو لوک سبھا چناؤ کے ساتویں ایوں انتم چرن کے لئے پرچار کے سمیہ کو کم کرنے اور گرہ سچو اتری بھٹاچاریہ اور ایڈیجی/سی آئی ڈی راجیو کمار کو ہٹانے کےکے نرنیہ پر کڑی پرتکریا ویکت کی۔ انہوں نے دعویٰ کیا که یہ قدم پردھان منتری نریندر مودی اور بھاجپا ادھیکشکے نردیش پر اٹھایا گیا ہے۔
ممتا بنرجی نے اپ چناؤ آیکت سدیپ جین پر نشانہ سادھتے ہوئے کہا که غلط کام کرنے والے کو سمانت کیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا که بھارتیہ پرشاسنک سیوا(آئی اے ایس)اور بھارتیہ پولیس سیوا(آئی پی ایس)کے سیوانورت ادھیکاریوں(اجے نائک اور وویک دبے)کو پورا ادھیکار دے دیا گیا اور راجیہ کے آئی اے ایس اور ادھیکاریوں کو موکدرشک بنا دیا گیا ہے۔ بنرجی نے دعویٰ کیا که ان دو سیوانورت ادھیکاریوں کی نیوکتی غیرقانونی ہے۔

انہوں نے کہا که چناؤ آیوگ,مودی اور امت شاہ کو اب لوگ منہ توڑ جواب دینگے۔ انہیں چناؤ میں ہرایا جائیگا۔ مکھیہ منتری نے کہا که چناؤ آیوگ کے اس قدم سے بنگال کے لوگوں کا اپمان ہوا ہے۔ انہوں نے شکروار کو راجیویاپی ورودھ پردرشن کی گھوشنا کی۔

بنرجی نے کہا که چناؤ آیوگ نے یہ فیصلہ مودی کو لابھ پہنچانے اور انیہ کو پچھم بنگال میں نو سیٹوں کے لئے ہونے والے انتم چرن کے چناؤ کے مد نظر لوگوں تک پہنچنے سے روکنے کے لئے کیا ہے۔ مودی کی گرووار کو بنگال میں دو ریلیاں ہیں۔
انہوں نے آروپ لگایا که شاہ کے روڈ شو کے دوران ہوئی ہنسا پورو نیوجت تھی۔ ترنمول کانگریس پرمکھ نے کہا که مودی اور شاہ کے خلاف انکی لڑائی جاری رہیگی۔ انہوں نے دعویٰ کیا که اپ چناؤ آیکت نے یہاں آئی اے ایس اور آئی پی ایس ادھیکاریوں کو دھمکایا ہے۔

ٹوٹّر سے ایکجٹ پول سمبندھی پوسٹ ہٹانے کو کہا:چناؤ آیوگ نے ٹوٹّر کو ایکجٹ پول سمبندھی ایک ٹویٹ کو سمبھوت: ہٹانے کو کہا ہے۔ اس معاملے کی جانکاری رکھنے والے سوتروں نے بدھوار کو بتایا که چناؤ آیوگ نے یہ قدم ایک شکایت ملنے کے بعد اٹھایا ہے۔ ساتھ ہی بتایا که یوجر نے بعد میں ٹویٹ ہٹا لیا۔ حالانکہ سوتروں نے شکایت کے سمبندھ میں زیادہ جانکاری نہیں دی۔
میڈیا سنستھانوں کو بھی نوٹس:اس سے ایک دن پہلے ہی چناؤ آیوگ نے تین میڈیا
سنستھانوں

کو لوک سبھا چناووں کے نتیجوں کا انومان جتانے والے سرویکشن کا کتھت طور پر پرکاشن کرنے کے لئے کارن بتاؤ نوٹس جاری کیا تھا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation